Wraith King

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

60-62

سرعت حرکت

315

آرمور

3.7

درجه سختی

complexity 2(1)

 Purer than flesh, stronger than bone, imperishable is the essence of the wraith خالص تر از گوشت، قوی تر از استخوان، فاسد ناپذیر، جوهر خشم است..

برای سال های طولانی، پادشاه اوستاریون قلمرو پادشاهی به وسیله بازمانده های دشمنانش تاسیس کرده بود. (آموزش هیرو Wraith King) این یک وسواس فکری بود که یک نظام پادشاهی تاسیس کند تا هیچ زمانی به پایان نرسد.او بر این باور بود که اگر دیوارها و برج های مستحکم به عنوان قصر داشته باشد هرگز در آنها نخواهد مرد.اما بلاخره فهمید که طرز تفکر او اشتباه بود و اینکه حتی استخوان نیز بلاخره از بین می رود.

او که به شدت نسبت به کالبد مادی بی اطمینان بود به دنبال راهی می گشت تا زمان پادشاهی خود را گسترش دهد.و بلاخره توانست به انرژی ارواح دسترسی پیدا کند، یک شکل از انرژی خالص که از ارواح تاریک خاصی در زمان مرگ ساطع می شد. او بر این باور بود که اگر این انرژی را وارد بدن خود کند این انرژی به او بدنی نامیرا و نورانی خواهد داد.در نقطه عطف هزار ساله معروف به شب ارواح او مراسم مذهبی انتقال انرژی را به بدن خود انجام داد.

برای این کار تعداد زیادی ارواح تاریکی را برای به دست آوردن جاودانگی استفاده کرد.هیچ کس نمی داند چند نفر از قهرمانان در این حادثه کشته شدند زیرا تنها بازمانده این مراسم بود که اهمیت داشت Wraith King تنها بازمانده این مراسم بود.در حال حاضر او زمان بسیار کمی را در تخت پادشاهی خود می گذراند در عوض او با شمشیر از غلاف بیرون کشیده در زمین راه می رود و به دنبال گرفتن بیعت از تمامی موجودات برای پادشاهی خود می باشد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
WRAITHFIRE BLAST
95/110/125/140

:مانای مصرفی

14/12/10/8

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Wraith King یک واحد دشمن را با آتشی از وجودش مورد حمله قرار می دهد که به آن دمیج وارد کرده و Stun می کند ، سپس هدف مورد نظر در طول زمان نیز مقداری دمیج دریافت می کند و سرعت حرکتش کاهش می یابد. اسکلت های فراخوانی شده سرعت حرکت و سرعت اتک اضافی در طول مدت اثرگذاری این توانایی ، دریافت خواهند کرد.
skeleton_king_hellfire_blast
Bone Guard
70/80/90/100

:مانای مصرفی

50

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

این توانایی بر اساس دمیجی که Wraith King هنگام اتک به واحدهای دشمن وارد می کند، سلامتی را بازیابی می کند. می توان برای احضار اسکلت ها نیز استفاده کرد. به ازای کشتن هر 2 دشمن توسط Wraith King یا هر واحدی که او کنترل می‌کند یک اسکلت ساخته می شود . اسکلت ها یکبار پس از کشته شدن دوباره زنده می شوند . اسکلت ها آسیب بیشتری به هیروهای دشمن و آسیب کمتری به ساختمان ها وارد می کنند . Lifesteal از کریپ ها تا 40 درصد کمتر است.
skeleton_king_vampiric_aura
Bone Guard
70/80/90/100

:مانای مصرفی

50

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : توانایی Vampiric Spirit را به یک Aura تبدیل می‌کند که به قهرمان‌های هم‌تیمی اجازه می‌دهد در صورت کشته‌شدن به Wraith تبدیل شوند. مدت زمان Wraith را افزایش می‌دهد.
skeleton_king_vampiric_aura
MORTAL STRIKE
...

:مانای مصرفی

5.5/5/4.5/4

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

Wraith King به طور Passive با یک زمان آماده سازی معین، دمیجی اضافی را در یک اتک به صورت Critical Strike وارد می کند. با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Mortal Strike در حالت Wraith Form به میزان 50+ ذرصد آسیب اضافی وارد می‌کند.
skeleton_king_mortal_strike
REINCARNATION
225

:مانای مصرفی

180/150/120

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

فرم Wraith King پس از مرگ مجدداً جمع می شود و به او اجازه می دهد در هنگام کشته شدن در جنگ دوباره زنده شود. پس از مرگ، واحدهای دشمن در شعاع 900 کند می‌شوند و 1 اسکلت برای اتک به هر هیروی دشمن در نزدیکی خود ایجاد می‌کند. Wraith King می تواند برای کشتن خود این توانایی را روی خودش بزند. توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : تعداد فراخوانی اسکلت ها را افزایش می دهد همچنین برای این توانایی به مانا نیاز ندارد. توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : زمان آماده سازی را کاهش می دهد. اگر یکی از هیروهای متحد در نزدیکی Wraith King بمیرد به یک روح تبدیل می شود و مرگ آن به تاخیر می افتد و به آن سرعت حرکت و سرعت اتک می دهد. هیروهایی که تحت این شرایط می میرند سریع تر زنده خواهند شد.
skeleton_king_reincarnation
وجه ها (Facets)
WraithKing rightt facet_
حملات Wraith King دشمنان را نفرین می‌کند و پس از تأخیر، آسیب اضافی وارد می‌کند.
skeleton_king_spectral_blade_
SPECTRAL BLADE
واحدهایی که Wraith King به آن‌ها حمله می‌کند، نفرین می‌شوند و پس از یک تأخیر، مقدار ثابتی از آسیب به همراه درصدی از آسیب حمله دوباره به آن‌ها وارد می‌شود. Lifesteal توانایی Vampiric Spirit به آسیب نفرین اعمال می‌شود و یک واحد نمی‌تواند برای مدت کوتاهی دوباره نفرین شود.
skeleton_king_reincarnation
REINCARNATION
هنگام احیا شدن، زمان آماده‌سازی نفرین قهرمان‌های دشمن نزدیک بازنشانی می‌شود.
تغییرات 7.38 در این Facet :
سطح 10 استعداد 25+ درصد آسیب برخورد/Wraithfire Blast Impact Damage/DPS به 15+ درصد آسیب Curse Spectral Blade تغییر یافت.
سطح 20 استعداد 60+ سرعت حمله به 25 درصد کاهش زمان آماده‌سازی Curse Spectral Blade تغییر یافت.
WraithKing left facet_
Wraith King می‌تواند اسکلت‌هایی را احضار کند تا برای او بجنگند. Break مانع از دریافت انباشت‌های جدید می‌شود.
skeleton_king_vampiric_aura
BONE GUARD
به ازای هر 2 واحد کشته‌شده، یک شارژ دریافت می‌کند. با فعال کردن این توانایی، تمام شارژها مصرف شده و اسکلت‌هایی احضار می‌شوند که در صورت کشته‌شدن یک بار دوباره زنده می‌شوند. اسکلت‌ها از Lifesteal توانایی Vampiric Spirit بهره‌مند می‌شوند.
skeleton_king_reincarnation
REINCARNATION
هنگام احیا شدن، 2/3/4 اسکلت احضار می‌شوند و به هر قهرمان دشمن نزدیک حمله می‌کنند.
تغییرات 7.38 در این Facet :
کشتن هیروها اکنون 2 شارژ اسکلت به همراه دارد.

سطح 10 استعداد 25+ درصد آسیب برخورد/Wraithfire Blast Impact Damage/DPS به 25 درصد کاهش / 25 درصد افزایش ، مدت زمان ماندگاری اثر / زمان آماده‌سازی Bone Guard تغییر یافت.
7.38c : زمان آماده سازی از 50 ثانیه به 42 ثانیه کاهش یافت. مدت زمان ماندگاری اسکلت‌ها از 40 ثانیه به 46 ثانیه افزایش یافت. استعداد سطح 10: 25+ درصد/25- درصد مدت زمان / زمان آماده سازی Bone Guard با 2+ ثانیه مدت زمان کندی Wraithfire Blast جایگزین شد. سطح 20 استعداد 60+ سرعت حمله به 5+ اسکلت Bone Guard به ازای هر Spawn تغییر یافت.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Vampiric Spirit
به Wraith King Lifesteal اعطا می‌کند. هنگامی که Wraith King کشته می‌شود، به یک Wraith با مسیر عبور آزاد تبدیل می‌شود که دارای سرعت حمله و حرکت اضافی برای مدت زمان کوتاهی است، که مرگ او را به تأخیر می‌اندازد.
خوب با
lich
elder_titan
abaddon
warlock
bloodseeker
ancient_apparition
silencer
spectre
shadow_shaman
witch_doctor
بد در مقابل
windrunner
sven
faceless_void
mirana
Shadow_fiend
tiny
puck
enigma
sniper
kunkka
استعدادها (Talents)
2 ثانیه زمان آماده‌سازی Mortal Strike را کاهش می دهد.

25

Reincarnation هنگام احیا شدن، Wraithfire Blast را پرتاب می کند.
60+ سرعت حمله (Attack Speed)

20

60+ واحد سرعت حمله می دهد.
1+ ثانیه مدت زمان Stun (گیج کردن دشمن) Wraithfire Blast افزایش می یابد.

15

400+ سلامتی می دهد.
10+ درصد Lifesteal توانایی Vampiric Spirit افزایش می یابد.

10

25+ درصد آسیب تاثیر/دمیج بر ثانیه Wraithfire Blast افزایش می یابد.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Quelling Blade
Tango
Circlet of Nobility
Slippers of Agility
اوایل بازی
Magic wand
Phase Boots
Bracer
Wind Lace
وسط بازی
Blink Dagger
Radiance
Armlet of Mordiggian
Manta Style
Black King Bar
آخر بازی
Aghanim's Scepter
Abyssal Blade
Assault Cuirass
Nullifier
بسته به موقعیت بازی
Orchid Malevolence
Sange and Yasha
Hand of Midas
Aghanim's Shard
Maelstrom
Skull Basher
Eye of Skadi
Silver Edge
Desolator
بسته به موقعیت بازی
Bloodthorn
Mjollnir
Monkey King Bar
Overwhelming Blink
Swift Blink
Refresher Orb
Boots of Travel
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Skeleton King Skillup carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

16 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.