Weaver

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

54-60

سرعت حرکت

275

آرمور

3.8

درجه سختی

complexity 34

  Fate weaves the threads of our lives together. Fate also wields the blade that cuts them short


سرنوشت تارهای زندگی ما را به هم می بافد، همچنین تیغی را به دست می گیرد که آنها را کوتاه می کند.

پارچه خلقت نیازمندی مراقبت دائمی می باشد.مبادا که رشته رشته بشود. زمانی که از هم باز بشود تمامی جهان (آموزش هیرو Weaver) ناتمام می ماند.این کار Weaver ها (بافندگان) است که پارچه را یکدست نگه دارند و گره های واقعیت را زمانی که از هم باز شدند تعمیر کنند.

و از آن در برابر چیزهایی که تخم خود را بر روی قسمت های فرسوده این پارچه قرار می دهند محافظت کنند زیرا ممکن است اگر حواسشان نباشد کل جهان را در هنگام به بلوغ رسیدن تخم ها ببلعند.اسکیتسکر یک بافنده قهار است که به او وظیفه مراقبت از قسمت کوچکی از آفرینش محول شده بود اما این کار کوچک او را راضی نمی کرد.این امر او را مورد آزار قرار می داد که کل جهان آفرینش در گدشته به وجود آمد و دستگاه بافندگی کار خود را انجام داده و از آنجا رفته است.

او میخواست خود آفریننده باشد تا اینکه فقط مراقبت از آن را برعهده داشته باشد و دنیا را بر اساس توانایی های خود بافندگی کند.او با ایجاد تغییرات جزیی در قلمرو تحت مراقبت خود شروع کرد اما جاذبه آفرینش او را معتاد کرد و او شروع به انجام تغییرات برخلاف دستگاه بافندگی کرد.در این زمان محافظین با قیچی های خود آمدند و دنیای او را پاره پاره کردند و نقش های کیهانی را بدون حضور او دوباره بافتند.

او خود را تنها و جدای از هم نوعان خود یافت، وضعیتی که برای هر بافنده دیگر بسیار عذاب آور بود.اما اسکیتسکر خوشحال بود. حالا که او آزاد شده بود.آزاد بود که یک جهان دیگر مخصوص به خود بسازد. مصالح مورد نیاز او در اطراف او حضور داشت.تنها کاری که او باید انجام دهد این است که گره های این جهان را از هم باز کند و دوباره شروع به بافتن آن بکند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
THE SWARM
110

:مانای مصرفی

44/36/28/20

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Weaver گروهی متشکل از 12 بافنده را به هر جهتی که بخواهد رها سازی می کند که در صورت برخورد با دشمن در مسیرشان به آن می چسبند و تا زمانی که با اتک های دشمن کشته شوند آرمور هدف خود را کاهش می دهند.
تعداد حملات برای نابود کردن : 6/7/8/9 --- برای قهرمان‌ها : 3/4/4/5
7.38c:اگر واحد میزبان آسیب‌ناپذیر شود، Bugs اکنون از بین می‌روند.(مانند استفاده از آیتم Eul Scepter)
weaver_the_swarm
SHUKUCHI
65

:مانای مصرفی

15/12/9/6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Weaver با این توانایی نامرئی می شود و حداکثر سرعت حرکت را به دست می آورد. به هر دشمنی که از آن عبور کند دمیج می زند.
weaver_shukuchi
SHUKUCHI
65

:مانای مصرفی

15/12/9/6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : SHUKUCHI روی دشمنانی که به آنها دمیج می زند علامتی می گذارد که 4.6 ثانیه باقی می ماند. 0.2 ثانیه پس از خروج Weaver از SHUKUCHI، دشمنان دارای علامت در محدوده 1200 نیز با اتک ثانویه GEMINATE ATTACK مورد حمله قرار خواهند گرفت.
weaver_shukuchi
GEMINATE ATTACK
...

:مانای مصرفی

9/7/5/3

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

این توانایی به Weaver اجازه می دهد که دو اتک را همزمان به دشمن بدهد.
weaver_geminate_attack
TIME LAPSE
150/75/0

:مانای مصرفی

70/55/44

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

weaver در 5 ثانیه قبل به سمت هر موقعیتی که قرار داشته است باز می گردد. سلامتی و مانا را از آن زمان به دست می آورد. هیچ تاثیری بر زمان آماده سازی آیتم ها ، توانایی ها و طلای به دست آمده ندارد.
weaver_time_lapse
TIME LAPSE
150/75/0

:مانای مصرفی

70/55/44

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : TIME LAPSE می تواند بر روی متحدان تا فاصله 500 نیز استفاده شود.
weaver_time_lapse
وجه ها (Facets)
Weaver right facet_
weaver_the_swarm
THE SWARM
Weaver هنگامی که سوسک‌های The Swarm به قهرمانان حمله می‌کنند، تجربه کسب می‌کند.
Weaver left facet_
weaver_shukuchi
SHUKUCHI
سرعت حرکت Shukuchi افزایش یافته و هنگامی که از دشمنان عبور می‌کند، آن‌ها را آهسته می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Rewoven
هر بار که Weaver یک توانایی را استفاده می‌کند، ۵۰ واحد به برد حمله او برای ۷ ثانیه افزوده می‌شود. این اثر به طور مستقل جمع می‌شود.
خوب با
lich
abaddon
skeleton_king
spectre
warlock
bloodseeker
shadow_shaman
axe
legion_commander
medusa
بد در مقابل
abaddon
legion_commander
windrunner
silencer
arc_warden
medusa
void_spirit
spectre
nyx_assassin
obsidian_destroyer
استعدادها (Talents)
3 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Shukuchi

25

1+ واحد افزایش تعداد Geminate Attack
70+ واحد افزایش آسیب Geminate Attack

20

0.5+ واحد افزایش کاهش آرمور توسط Swarm
20+ واحد افزایش Mana Break

15

2+ واحد افزایش تعداد ضربات موردنیاز برای از بین بردن Swarm
60+ واحد افزایش آسیب Shukuchi

10

7+ واحد افزایش Strength
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Slippers of Agility
Faerie Fires
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
اول بازی
Falcon Blade
Magic wand
Wraith Band
Infused Raindrops
Power Treads
وسط بازی
Rod of Atos
Dragon lance
Maelstrom
Black King Bar
Aghanim's Shard
Gleipnir
آخر بازی
Nullifier
Satanic
Daedalus
Butterfly
بسته به موقعیت بازی
Manta Style
Hurrican Pike
Orchid Malevolence
Diffusal Blade
Desolator
Sange and Yasha
Bloodthorn
Disperser
Linken's Sphere
بسته به موقعیت بازی
Nullifier
Monkey King Bar
Eye of Skadi 1
Swift Blink
Aghanim's Scepter
scythe of vyse
Boots of Travel
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Weaver Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

5 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.