Warlock

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

52-62

سرعت حرکت

300

آرمور

2.7

درجه سختی

complexity 2(1)

 

The last word of power, ever receding. The final page, ever unwritten. I have devoured all the grammaries this world has to offer. Now I write my own grimoire


آخرین کلمه قدرت، همیشه عقب نشینی می کند. صفحه آخر، همیشه نانوشته است. من تمام گرامرهای این دنیا را خورده ام. حالا من کتاب جادویی خودم را می نویسم

به عنوان سرپرست رئیسان و مالکان آرشیو آکادمی اولتمیر ، دمنوک لانیک همواره به دنبال کتیبه های ممنوعه (آموزش هیرو Warlock) و کمیاب بود.هیچ معبد نفرین شده ای و هیچ مسیر تاریکی ترسناک نبود و هیچ چیزی نمی توانست او را از وارد شدن به آن مناطق باز دارد و این درصورتی بود که او نشانه هایی از کتیبه هایی از افسانه های ابتدایی از آنجا پیدا می کرد.

اگرچه تحقیقات او خشم نهادهای محافظ را برانگیخت و درنهایت او متوجه شد که نیازمند این است که جادوی سیاه را یاد بگیرد. او خود را وقف یادگیری جادوگری با اشتیاق دستیابی به کتب قدیمی کرد و خیلی زود به قدرنمندترین وارلاک آکادمی تبدیل شد.

و خیلی زود پس از آن او به کمک عصای خود شروع به فراخوانی ارواح زندانی از دنیای بیرون کرد و از آنها برای کامل کردن صفحات گمشده کتابش استفاده کرد.او شروع به نوشتن رساله شیطانی خود کرد.کتابی که بدون شک مطالب زیادی برای آموزش خواهد داشت.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
FATAL BONDS
120/130/140/150

:مانای مصرفی

42/34/26/18

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Warlock توسط این توانایی چندین دشمن را به هم متصل می کند و باعث می شود که درصدی از دمیج وارد شده به یکی از آنها توسط بقیه نیز احساس شود . وقتی که یک نیرو که تحت تاثیر FATAL BONDS بوده است بمیرد یک IMP از جنازه آنها به وجود می آید. IMP ها به طور خودکار به دنبال دشمنان مجاور می گردند به هیروهایی که تحت تاثیر FATAL BONDS هستند علاقه ی بیشتری دارند و به سمت آنها می روند و منفجر می شوند که به آنها دمیج وارد می کنند. توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : دمیج Imp های احضار شده افزایش می یابد.
warlock_fatal_bonds
SHADOW WORD
110/120/130/140

:مانای مصرفی

15/14/13/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Warlock یک افسون را زمزمه می کند و یکی از یاران متحدش را با آن درمان می کند یا می تواند به یک نیروی دشمن در طول زمان آسیب برساند.
warlock_shadow_word
UPHEAVAL
100

:مانای مصرفی

60/50/40/30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

این توانایی در صورت حرکت کردن لغو می شود. یک دایره ی بزرگ که باعث می شود سرعت حرکت دشمن را بسیار کاهش دهد و به آن دشمن در منطقه مورد هدف دمیج وارد می کند، را ایجاد می کند. تا 10 ثانیه باقی می ماند. دشمنان بعد از خروج از UPHEAVAL یا به پایان رسیدن آن ،تا 1 ثانیه سرعت حرکتشان کم باقی می ماند.
warlock_upheaval
UPHEAVAL
100

:مانای مصرفی

60/50/40/30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : هنگام Channeling او هر 2 ثانیه یک Imp کوچک احضار می‌کند که به مدت 15 ثانیه باقی می‌ماند و هنگام مرگ منفجر شده و به تمام دشمنان اطراف آسیب وارد می‌کند.
warlock_upheaval
CHAOTIC OFFERING
200/400/600

:مانای مصرفی

160

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک Golem را از اعماق احضار می کند و دشمن را به مدت 0.8 ثانیه Stun می کند. Golem به مدت 60 ثانیه عمر می کند. دمیج کمتری از جادوها ( Magics ) دریافت می کنند، مقاومتشان در مقابل کاهش سرعت حرکت افزایش می یابد. دشمنان اطرافش را به صورت مداوم می سوزاند و به آنها دمیج وارد می کند.
warlock_rain_of_chaos
CHAOTIC OFFERING
200/400/600

:مانای مصرفی

160

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : 2 Golem را با Stat و جایزه ی کمتر فراخوانی می کند.
warlock_rain_of_chaos
وجه ها (Facets)
Warlock right facet_
به Warlock آیتم Black Grimoire را می‌دهد که می‌تواند مصرف شود تا به ازای هر کشتنی که Warlock در آن شرکت کرده است، تجربه کسب کند. با ۱ شارژ شروع می‌شود. میزان تجربه (XP) دریافتی : 200 واحد
Warlock left facet_
warlock_rain_of_chaos
CHAOTIC OFFERING
گولم‌های Chaotic Offering با توجه به میزان سلامتی و بازتولید مانای Warlock آسیب سوختگی بیشتری وارد می‌کنند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Eldritch Summoning
هرگاه یک واحد دشمن در حالی که تحت تأثیر یکی از توانایی‌های Warlock است بمیرد، یک Imp کوچک احضار می‌شود که ۱۵ ثانیه دوام می‌آورد و با مرگش منفجر می‌شود. Imps به طور خودکار به سمت واحدهای نزدیک حرکت می‌کنند و در اولویت به سمت هیروهای با پیوند مرگ حرکت می‌کنند و هنگام رسیدن به هدفشان منفجر می‌شوند.
خوب با
lich
shadow_shaman
legion_commander
sven
bloodseeker
dark_seer
magnataur
riki
silencer
antimage
بد در مقابل
phantom_lancer
windrunner
mirana
enigma
sven
tiny
kunkka
tinker
lion
Shadow_fiend
استعدادها (Talents)
20+ واحد آرمور برای Golemهای Chaotic Offering

25

80 درصد مقاومت در برابر جادو برای Golemهای Chaotic Offering
احضار یک Golem هنگام مرگ

20

40+ واحد افزایش آسیب Upheaval
10+ واحد افزایش سرعت حمله در هر ثانیه برای متحدان در Upheaval

15

150+ واحد افزایش محدوده اثر Shadow Word
4+ درصد افزایش آسیب Fatal Bonds

10

50+ واحد افزایش شعاع Upheaval
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

11 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.