Visage

Universal
hero_universal

نوع اتک

Range

اتک

59-69

سرعت حرکت

285

آرمور

1.8

درجه سختی

complexity 3

 : I have watched the dead cross over for an eternity. Many have I seen pass below, and beyond: kings and tyrants, peasants and knights, creatures large and small


من تا ابدیت نظاره‌گر عبور مردگان بوده‌ام. بسیاری را دیده‌ام که از زیر و فراتر گذشته‌اند: پادشاهان و ستمگران، رعایا و شوالیه‌ها، موجودات بزرگ و کوچک.

دروازه‌ی مارپیچ در دنیای مردگان، به شکل یک خفاش غول پیکر است که همواره نگاهش را به آن می‌اندازد. (آموزش هیرو Visage) تمام حیوانات، پرندگان، استان‌ها و هیولاها و هر نوع موجودی که روزی می‌میرد و به سوی این دروازه حرکت می‌کند، از نظر او عبور می‌کنند. برای هر روح گمشده، عبور از این حجاب مرگ غیرقابل تصور است.

وقتی شانسی به روح‌های باهوش و ماکر یاری کند و آن‌ها تلاش می‌کنند از جهنم یا بهشت فرار کنند، این خفاش غول‌آسا و ترسناک به نام Visage آن‌ها را تعقیب و دستگیر می‌کند. Visage، کسی است که از خستگی و ضعف مرگ رنج نمی‌برد و تمام روح‌های سرگردان را بی‌رحمانه دنبال می‌کند و هر کسی که پناه جویای این روح‌ها شود، نابود می‌شود.

قوانین دنیای پس از مرگ همواره ثابت است و درست است که یک مرده می‌تواند به زندگی بازگردد، اما فقط وقتی Visage این روح‌ها را پیدا کند و به محل مناسب خود برگرداند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
GRAVE CHILL
90

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Visage سرعت حرکت و سرعت اتک نیروی مورد نظر را می کاهد و آن را به خود و FAMILIARS اعطا می کند.
visage_grave_chill
SOUL ASSUMPTION
110

:مانای مصرفی

4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Visage هر بار که هیروهای نزدیک بیش از یک دمیج خاص دریافت می کنند، عصاره روح آن ها را جمع آوری می کند. هنگامی که عصاره آزاد می شود، دمیج پایه (Base Damage) و همچنین دمیجی برای هر شارژ جمع شده از روح هیروی دشمن را وارد می کند.
visage_soul_assumption
GRAVEKEEPER'S CLOAK
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Visage یک مقاومت لایه ای ایجاد می کند که از دریافت دمیج جلوگیری می کند. اگر از یک هیروی دشمن دمیج بخورد، یک لایه برداشته می شود و برای بازیابی آن لایه نیاز به زمان هست.
visage_gravekeepers_cloak
GRAVEKEEPER'S CLOAK
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : به Visage توانایی استفاده Stone Form را می دهد تا درصدی از سلامتی اش را بازیابی می کند.
visage_gravekeepers_cloak
SUMMON FAMILIARS
150

:مانای مصرفی

130/120/110

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

دو FAMILIARS نابینا را برای مبارزه برای Visage تحریک می کند. FAMILIARS دارای قابلیت Stone Form هستند که به آنها اجازه می دهد در هنگام فرود به سنگ تبدیل شوند و دشمنان را در هنگام فرود Stun کنند. در حالی که FAMILIARS در شکل سنگ هستند، آسیب ناپذیرند و به سرعت سلامت خود را بازسازی می کنند. FAMILIARS به هنگام کشته شدن طلای زیادی می دهند.
visage_summon_familiars
SILENT AS THE GRAVE
100

:مانای مصرفی

45

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی افزوده می شود :Visage و FAMILIARS را نامرئی می کند، سرعت حرکت اضافی به Visage می دهد و نوع حرکت آن را به پرواز ارتقا می دهد. هنگامی که Visage یا FAMILIARS آن از حالت نامرئی در می آیند، برای مدت کوتاهی دمیج بیشتری وارد می کنند. نامرئی بودن آنها در هنگام اتک دادن یا استفاده از توانایی های دیگر لغو می شود.
visage_silent_as_the_grave
وجه ها (Facets)
Visage right facet_
آشنایان (Familiars) به طور خودکار با Visage حرکت می‌کنند و اهداف او را مورد حمله قرار می‌دهند.
visage_summon_familiars
SUMMON FAMILIARS
آشنایان به طور خودکار آخرین هدفی را که Visage تلاش کرده به آن حمله کند، مورد حمله قرار می‌دهند و بازمی‌گردند اگر آن هدف خارج از محدوده حمله Visage باشد، یا اگر Visage دستور لغو عمل فعلی یا دستور توقف موقعیت را صادر کند. این قابلیت می‌تواند به حالت Auto-Cast تغییر حالت داده شود تا آشنایان به Visage بازگردند و کنار او بمانند تا این حالت غیرفعال شود.
شعاع حمله Familiar: 170
سرعت Familiar: 40
پاداش طلا برای Familiar: 50
Visage left facet_
Grave Chill همچنین واحدهای اطراف هدف را تحت تأثیر قرار می‌دهد. Visage نیز می‌تواند آشنایان خود را فراخوانی کند.
visage_grave_chill
GRAVE CHILL
Grave Chill همچنین واحدهای اطراف هدف را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
شعاع اثر (AOE): 300
جریمه هدف ثانویه: 50%
Visage bottom facet
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Lurker
مدت زمان آماده‌سازی توانایی‌های Visage سریع‌تر می‌شود به شرطی که او آسیب نبیند. هر ۲ ثانیه که Visage آسیب نبیند، یک استک به او داده می‌شود. هر استک ۲٪ تسریع در آماده‌سازی توانایی‌ها ایجاد می‌کند و حداکثر ۸ استک می‌تواند جمع شود. استک‌ها بعد از ۲ ثانیه پس از دریافت هر نوع آسیب از بین می‌روند.
خوب با
lich
abaddon
clockwerk
axe
bloodseeker
elder_titan
undying
warlock
lone_druid
shadow_shaman
بد در مقابل
windrunner
batrider
templar_assassin
furion
mirana
faceless_void
chen
doom_bringer
rubick
luna
استعدادها (Talents)
Gravekeeper's Cloak مقدار 10 واحد آرمور می‌دهد

25

1+ Familiar اضافی
25+ واحد افزایش آسیب Soul Assumption به ازای هر انباشت (Stack)

20

1+ واحد کاهش آرمور برای دشمنان توسط Visage و Familiarها
2+ ثانیه افزایش مدت زمان ماندگاری Grave Chill

15

Soul Assumption به 3 هدف برخورد می‌کند
4+ واحد حداکثر انباشت‌های Lurker

10

6+ واحد افزایش آسیب حمله برای Visage و Familiarها
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Circlet of Nobility
Faerie Fires
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
Observer Ward
اول بازی
Boots of Speed
Null Talisman
Bracer
Wind Lace
Magic wand
وسط بازی
Gleipnir
Orchid Malevolence
Vladmir's Offering
Boots of Bearing
Aghanim's Scepter
Assault Cuirass
آخر بازی
octarine core
Bloodthorn
scythe of vyse
Wind Waker
بسته به موقعیت بازی
Power Treads
Ring of Basilius
Wraith Band
Phylactery
Veil of Discord
Blight Stone
Parasma
Witch Blade
آموزش آیتم های dota 2
بسته به موقعیت بازی
Blink Dagger
Pipe of Insight
Drum of Endurance
Aeon Disk
Eye of Skadi 1
Black King Bar
Shiva's Guard
Nullifier
Monkey King Bar
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Visage Skillup midlane_
offlane
Visage Midlane - Offlane _

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.