Undying

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

53-61

سرعت حرکت

300

آرمور

2.7

درجه سختی

complexity 2(1)

  Gummy which are a lot like the gummy worms you get on Halloween. this is different though, it’s healthy


صمغی که بسیار شبیه کرم های صمغی هستند که در هالووین دریافت می کنید. هر چند این متفاوت است، سالم است.

چه مدت است که او نام خود را فراموش کرده است؟ ذهن از هم پاشیده او دیگر قادر به یادآوری آن نیست. (آموزش هیرو Undying) او تنها قسمت کوچکی از زره جنگی و پرچم ها و سواران ترسناک هم نوع خود را به یاد می آورد.

او یک جنگ را بخاطر می آورد: ترس و درد اینکه دستان رنگ پریده(خون زیادی از دست داده) او از زین اسب او به پایین افتاد.او ترسی را بخاطر می آورد که منشا آن انداختن او و هم رزمانش در گودال خدای مرگ بود در حالی که از درد می نالیدند. آنها سرود مرگ را می شنیدند و به پوچی کشیده می شدند.

در تاریکی مرگ، آنها زمان را فراموش کردند. آنها افکار را فراموش کردند.آنها انسانیت را فراموش کردند. ولی گرسنگی بی پایان هیچ وقت آنها را تنها نگذاشت.آنها با ناخن های از جاکنده شده و دندان های شکسته به جان یکدیگر افتادند.

سپس آن حادثه اتفاق افتاد که در نگاه اول غیر ممکن به نظر می رسید. صدایی ضعیف در مرز ادراک انسان،که یکی پس از دیگری به هم ملحق گشتند صدای موسیقی مرگ تبدیل به نبض تپنده در ذهن او گشت و تمام تفکرات او را از بین برد.پس از اینکه سرود مرگ به طور کامل او را دربر گرفت.

او با آغوش باز خدای مرگ و فنای در راه او را پذیرفت.اما این هبوط چیزی نبود که خدای مرگ Undying را برای آن منظور انتخاب کرد. خدای مرگ اعلام جنگ کرد.او یک هدف برای خود داشت: سرود مرگ را در تمام دنیا گسترش دهد، مردگان را بر علیه تمامی موجودات زنده برانگیزد.

او تبدیل به Undying منادی و قاصد خدای مرگ گشت.او دوباره به زندگانی برگشت و پس از مرگ دوباره نیز دوباره به زندگی برمی گردد.به همین خاطر سرود مرگ هرگز به پایان نخواهد رسید .

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
DECAY
100

:مانای مصرفی

13/10/7/4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Undying با این توانایی Strength را از تمام هیروهای دشمن در یک منطقه می‌دزدد و دمیج پایه ای (Base Damage) همانطور که Strength را دریافت می کند به آنها وارد می کند.به کریپ ها دمیج بیشتری وارد می کند.
undying_decay
DECAY
80/90/100/110

:مانای مصرفی

13/10/7/4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : میزان Strength یی که می دزدد افزایش می یابد.
undying_decay
SOUL RIP
100

:مانای مصرفی

18/14/10/6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Undying سلامتی (Health) را از تمام نیروهای مجاور جدا می کند و از آن برای التیام (Heal) یک متحد یا دمیج زدن به دشمن استفاده می کند. Soul Rip همچنین می تواند برای درمان Tombstone استفاده شود.
undying_soul_rip
TOMBSTONE
125/150/175/200

:مانای مصرفی

80

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

یک سنگ قبر را در نقطه هدف گرفته شده احضار می کند. زامبی ها اغلب در کنار هر نیروی دشمن در منطقه اطراف سنگ قبر Spawn می شوند (زنده می شوند/ به وجود می آیند) و به آنها حمله می کنند. زامبی‌ها دارای قابلیت Deathlust هستند که باعث می‌شود اتک های آن‌ها به هدف،هدف را کند نماید و اگر هدف به زیر مقداری معین از سلامت (HP) برسد، سرعت اتک و حرکت زامبی ها را افزایش می‌دهد.
undying_tombstone
TOMBSTONE
125/150/175/200

:مانای مصرفی

80

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : سنگ قبر را می توان بر روی یک هیروی متحد استفاده کرد و به پناهگاه درون سنگ قبر انداخت. هیروهایی که وارد Tombstone می شوند، نمی توانند برای چند ثانیه خارج شوند و پس از خروج نمی توانند دوباره وارد شوند.
undying_tombstone
FLESH GOLEM
100/125/150

:مانای مصرفی

140

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Undying تبدیل به یک Golem گوشتی وحشتناک می شود. درصدی افزایش Strength دارد و اتک هایش تقویت می شوند و باعث کند شدن دشمن شده و به آن دمیج وارد می کند.
undying_flesh_golem
وجه ها (Facets)
Undying right facet_
undying_soul_rip
SOUL RIP
با استفاده از Soul Rip روی هم‌تیمی‌ها، قدرت (Strength) آن‌ها به مقدار درصدی از قدرت (Strength) Undying افزایش می‌یابد.
Undying left facet_
undying_flesh_golem
FLESH GOLEM
هنگام تبدیل شدن به Flesh Golem، حملات یک زامبی احضار می‌کنند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
undying_ceaseless_dirge
Ceaseless Dirge
زمانی که Undying بمیرد، فوراً در (fountain) دوباره زنده می‌شود. بازی را با زمان آماده‌سازی شروع می‌کند و این قابلیت قابل بازنشانی نیست.
خوب با
lich
abaddon
visage
bloodseeker
skeleton_king
spectre
legion_commander
shadow_shaman
axe
night_stalker
بد در مقابل
chen
windrunner
batrider
templar_assassin
sven
furion
leshrac
tiny
mirana
faceless_void
استعدادها (Talents)
50+ درصد افزایش تقویت قدرت (Strength) توسط Flesh Golem

25

6+ واحد افزایش تعداد ضربات موردنیاز برای تخریب Tombstone
Tombstone هنگام مرگ ایجاد می‌شود

20

2 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Decay
20+ واحد افزایش آسیب Zombieهای Tombstone

15

10+ واحد افزایش میزان آسیب/درمان Soul Rip
40+ واحد افزایش آسیب Decay

10

15 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Tombstone
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Iron Branch
Tango
Gauntlets of Strength
Quelling Blade
Circlet of Nobility
Observer Ward
اول بازی
Soul Ring
Boots of Speed
Bracer
Wind Lace
Ring of Basilius
Magic wand
وسط بازی
Blade Mail
Mekansm
Arcane Boots
Aghanim's Scepter
Pipe of Insight
Guardian Greaves
Sange and Yasha
آخر بازی
octarine core
Harpoon
Black King Bar
Overwhelming Blink
Shiva's Guard
بسته به موقعیت بازی
Vanguard
Phase Boots
Veil of Discord
Mekansm
Eternal Shroud
Hand of Midas
Aghanim's Shard
Vladmir's Offering
Drum of Endurance
بسته به موقعیت بازی
Lotus Orb
Force Staff
Heaven's Halberd
Echo Sabre
Boots of Bearing
Guardian Greaves
Heart of Tarrasque
Aeon Disk
Harpoon
بسته به موقعیت بازی
Boots of Travel
Assault Cuirass
آیتم های جنگل
Iron Talon
Arcane Ring
Occult Bracelet
Havoc
Cloak of Flames
Vambrace
Giant Ring_
Arcanist Armor
Trickster Cloak
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Undying Support Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.