Underlord

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

62-68

سرعت حرکت

290

آرمور

5.0

درجه سختی

complexity 34

  Nothing can stop us. Nothing can slow our march. And when we have arrived, all will burn


هیچ چیز نمی تواند ما را متوقف کند. هیچ چیز نمی تواند راهپیمایی ما را کند کند. و وقتی رسیدیم، همه خواهند سوخت.

هیج افسانه یا داستانی درباره آمدن آنها گفته نشده است
در اعماق سطح زمین سرزمین ناشناس (آموزش هیرو Underlord) ترسناک و مخوف وحود دارد. پایین و پایین تر که می رویم در زیر مواد مذاب روان و ریشه کوه های آتش فشانی شهر آزیوگ قرار دارد که سنگکاری بی نظری آن را تبدیل به غارهای بی انتها تبدیل کرده است. در میان دیوارهای این شهر که از استخوان بی شمار بردگان پر شده است قبیله ای ژرفا نشین و ارباب بی رحم آنها روگرس زندگی می کنند.


مسلح به ابزار جنگی غول آسا مختص به خود و مسلط به هنر جنگی دروازه سیاه ، روگرس می تواند آتش و گودال بی رحم را از دنیای زیرین فراخوانی کند. او همیشه به دنبال گسترش قلمرو خود و شکست دادن و به برده گرفتن کسانی است که با او روبه رو می شوند.

اما از آنجایی که زمین های قابل تصرف در عمق زمین بسیار کم است او نگاه خود را به سرزمین های بالادست دوخته است.به دستور او اولین موج ژرفا نشینان به سطح زمین حمله کردند تا نیروی آن ها را بسنجد.در حال حاضر او خود به سطح زمین آمده و فرمانروایی بر آن را اعلام کرده است. کسانی که با Underlord مواجه می شوند سر تعظیم فرود می آورند و به او باج می دهند یا توسط او کشته خواهند شد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
FIRESTORM
110/125/140/155

:مانای مصرفی

16/15/14/13

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

امواج آتشی را بر سر نیروهای دشمن حاضر در منطقه هدف گرفته شده فرا می خواند و به آنها دمیج می زند و در طول زمان نیز به دشمنان تحت تاثیر این توانایی نیز دمیج وارد می کند.
abyssal_underlord_firestorm
FIRESTORM
110/125/140/155

:مانای مصرفی

16/15/14/13

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Firestorm را می توان بر روی یاران متحد خود نیز هدف گیری کرد. هنگامی که به این طریق استفاده شود ، Firestorm خود Underlord را دنبال می کند. تعداد موج ها بیشتر می شود. نرخ تیک (Tick Rate) آن افزایش می یابد / این اتفاق مدت زمان سریعتری رخ می دهد
abyssal_underlord_firestorm
PIT OF MALICE
80/100/120/140

:مانای مصرفی

21/19/17/15

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک گودال مرگبار در محل هدف گیری شده ایجاد می شود. هر نیروی دشمنی که وارد شود دمیج خورده و گیر می افتد (Root می شود). هر نیروی دشمن در داخل گودال تنها هر چند ثانیه یک بار تحت تأثیر Root قرار می گیرد.
abyssal_underlord_pit_of_malice
PIT OF MALICE
80/100/120/140

:مانای مصرفی

21/19/17/15

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : شعاع Pit of Malice افزایش می یابد.
abyssal_underlord_pit_of_malice
ATROPHY AURA
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

نیروهای دشمن نزدیک ضعیف شده و بخشی از دمیج پایه (Basic Damage) خود را از دست می دهند. اگر دشمنی در حین این اثر بمیرد، Underlord دمیج موقتی اضافی دریافت می کند.
abyssal_underlord_atrophy_aura
FIEND'S GATE
200

:مانای مصرفی

110/105/100

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

2 پورتال را باز می کند، یکی در کنار Underlord و دیگری در محل مورد نظر. هیروها می توانند یک پورتال را برای تله پورت به طرف دیگر Channel کنند (مدت زمانی کوتاه برای استفاده برخی توانایی ها که با حرکت کردن لغو می شوند). متحدانی که از پورتال عبور می کنند به طور موقت کاهش دمیج و سرعت حرکت را به دست می آورند. پورتال ها باید حداقل فاصله معینی از یکدیگر داشته باشند.
abyssal_underlord_dark_portal
وجه ها (Facets)
Underlord right facet_
abyssal_underlord_dark_portal
FIEND'S GATE
دروازه Fiend's Gate به صورت دوره‌ای مونیون‌ها (minions) را احضار می‌کند.
Underlord left facet_
abyssal_underlord_atrophy_aura
ATROPHY AURA
حملات Underlord در حالی که از Atrophy Aura آسیب اضافی دریافت کرده است، به صورت برشی عمل می‌کنند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Invading Force
پس از آنکه یک هیروی متحد تلپورت کند، به طور موقت کاهش آسیب و سرعت حرکت دریافت می‌کند. متحدان در صورتی که از طریق Fiend's Gate تلپورت کنند، دو برابر پاداش‌ها را دریافت می‌کنند.
استعدادها (Talents)
0.4+ ثانیه افزایش مدت زمان Root توسط Pit of Malice

25

Fiend's Gates در شعاع 700 واحد، 100 واحد آسیب در ثانیه وارد می‌کند
0.6+ درصد افزایش آسیب سوختگی Firestorm بر اساس حداکثر سلامت

20

10+ درصد افزایش کاهش/دریافت آسیب حمله توسط Atrophy Aura
Pit of Malice سرعت حرکت دشمنان را 25 درصد کاهش می‌دهد

15

3 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Firestorm
5+ درصد افزایش سرعت حرکت و کاهش آسیب برای Invading Force

10

15+ ثانیه مدت زمان ماندگاری اثر Atrophy Aura
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Gauntlets of Strength
Observer Ward
اوایل بازی
Magic wand
Arcane Boots
Bracer
Wind Lace
Soul Ring
وسط بازی
Guardian Greaves
Mekansm
Rod of Atos
آموزش آیتم های dota 2
Vanguard
Pipe of Insight
آخر بازی
Shiva's Guard
Aghanim's Shard
Aghanim's Scepter
octarine core
بسته به موقعیت بازی
Force Staff
Black King Bar
Veil of Discord
Blade Mail
Linken's Sphere
Lotus Orb
Heaven's Halberd
Radiance
Bloodstone
بسته به موقعیت بازی
Overwhelming Blink
Assault Cuirass
scythe of vyse
Boots of Travel
Core
Rod of Atos
Soul Ring
Arcane Boots
آموزش آیتم های dota 2
Pipe of Insight
Guardian Greaves
Aghanim's Shard
Aghanim's Scepter
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Underlord Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

5 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به فارم کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.