Treant Protector

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

85-93

سرعت حرکت

280

آرمور

1.5

درجه سختی

complexity 34

  I would like nothing more than to plant myself in the sunshine, next to a cool stream.


من چیزی جز این نمی خواهم که خودم را در زیر نور آفتاب، در کنار جوی خنک بکارم

در دورترین نقطه غرب، در دره های کوه های آگوری،بازمانده هایی از نیروهای باستانی موحود است که بیشتر آن ها در اعماق جنگل ها نهفته است. (آموزش هیرو Treant Protector) اینگونه روایت می شود که نحوه رشد و تکامل اجسام در این ناحیه بسیار عجیب است.

این ناحیه برای نیروهای طبیعت یک منطقه مقدس محسوب می شود و باید از دید بقیه مخفی و ناشناس باقی بماند.در این ناحیه تله ها و مخاطرات بسیار زیادی وجود دارد –مانند علف های گوشت خوار و گل های سمی و غیره- اما هیچ کدام آنها به اندازه ی Treant Protector ها ترسناک نیستند.

وظیفه برقراری صلح در این ناحیه خطرناک به این موجود با قدرت تایتان و پیری ناپذیر واگذار شده است و هدف او این است که به کسی اجازه حضور بی دلیل در این منطقه و فهمیدن اسرار این منطقه را ندهد.برای سالیان طولانی آن ها از این ناحیه بی وقفه محافظت کردند و اطلاعات بسیار کمی از تغییرات دنیای بیرون از این ناحیه دارند.

اما به طور قطعی هرچه دنیای بیرون از وجود این طبیعت وحشی باخبر شوند بیشتر خطر حضور آن ها در این ناحیه احساس می شود.آنها خیلی زودی وارد این ناحیه شدند و شروع به قطع و سوزاندن دراختان کردند. محافظین پیش خود به این فکر میکنند که این موجودات ضعیف چه موجوداتی هستند و چه به سر دنیای سرسبز و وحشی این ناحیه خواهد آمد؟

این چنین شد که با گذر سال ها این سوالات و شک ها افزوده شد و هزاران سال آن ها این سنت قدیمی خود را حفظ کردند در حالی که متجاوزین بسیاری در این ناحیه کشته شدند و در زمین این ناحیه دفن شدند. وقتی که جوانه های جدید به دنیا آمدند این سوالات به جای احتیاط تبدیل به کنجکاوی شد.

تصمیم گرفتند که یک محافظ تنها را به دنیای بیرون از این ناحیه بفرستند.به او دستور دادند تا زمانی که زمستان دوباره به این ناحیه برگردد او می بایست در زمین سفر کرده و تغییرات زمین و موجودات آن را مشاهده کند و از خطرات و راه های مقابله با آن باخبر شود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
NATURE'S GRASP
90

:مانای مصرفی

20/19/18/17

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

شاخه های انگور را به سمت مکان هدف ایجاد می کند. انگورها سرعت دشمن را کاهش داده و به آن هایی که در مسیر این شاخه ها عبور می کنند دمیج وارد می کنند. شاخه های انگور در صورت تماس با درخت آسیب بیشتری وارد می کنند. به کریپ ها نصف دمیج را وارد می کند.
treant_natures_grasp
LEECH SEED
80/90/100/110

:مانای مصرفی

24/20/16/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Treant یک بذر حیاتی را در یک نیروی دشمن می کارد و سلامت (HP) آن را تخلیه می کند و همزمان آن را کند می کند. دانه نیروهای متحد اطراف خود را شفا می دهد (Heals Friendly Units).
treant_leech_seed
LIVING ARMOR
40/45/50/55

:مانای مصرفی

30/25/20/15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

به یک هیروی متحد یا یک ساختمان یک پوشش محافظ تزریق می کند که آن را التیام می بخشد و آرمور اضافی به آن می دهد.
treant_living_armor
OVERGROWTH
200/250/300

:مانای مصرفی

120/110/100

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

استفاده از این توانایی باعث رشد بیش از حد انگورها و شاخه‌های اطراف Treant می شود که به دشمنان تحت تاثیر دمیج وارد می کند و از حرکت، Blink کردن، نامرئی شدن یا اتک آن ها جلوگیری می‌کند.
treant_overgrowth
NATURE'S GUISE
.....

:مانای مصرفی

...

:زمان آماده سازی

.....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard اضافه می شود : باعث می‌شود Treant با استفاده از Nature's Guise نامرئی شود و هنگام حمله، دشمنان را ریشه‌دار (Root) کند. اگر حمله در نزدیکی یک درخت انجام شود، مدت Root بیشتر شده و آسیب در طول زمان وارد می‌شود. میزان آسیب کل برابر است با 100 + 75٪ از آسیب پایه حمله Treant. در هنگام حمله به دشمن از حالت نامرئی خارج می شود.
treant_natures_guise
EYES IN THE FOREST
100

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی افزوده می شود : Treant Protector یک درخت را با جادو مال خود می کند که به او دید بدون مانع (Unobstructed Vision) در آن مکان را می دهد. اگر Overgrowth استفاده شود، نیروهایی که در شعاع درخت طلسم شده درهم می‌روند (entangle می شوند) و دمیج می خورند. به طور غیر فعال (Passive) باعث می شود همه درختان خیلی سریعتر دوباره رشد کنند.
treant_eyes_in_the_forest
وجه ها (Facets)
Treant Protector right facet_
Leech Seed می‌تواند به صورت هدف‌گیری زمین برای کاشت درخت استفاده شود.
treant_leech_seed
LEECH SEED
Leech Seed می‌تواند به صورت هدف‌گیری زمین برای کاشت درخت استفاده شود. این درخت هم‌تیمی‌ها را شفا می‌دهد و به تمام دشمنان در شعاع اثر آسیب می‌رساند. آسیب به creeps به میزان 50% کاهش می‌یابد. اگر درخت قطع شود، بلافاصله دوباره رشد می‌کند.
Treant Protector left facet_
Treant در هر سطح قهرمانی (hero level)، 6 واحد آسیب پایه (base attack damage) به دست می‌آورد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
treant_natures_guise
Nature's Guise
هرگاه Treant به مدت ۳ ثانیه آسیب نبیند، قابلیت Tree Walking را دریافت می‌کند. در حالی که در نزدیکی درختان باشد یا تحت تأثیر Nature's Grasp قرار گیرد، Treant سرعت حرکت اضافی دریافت می‌کند.
خوب با
abaddon
lich
bloodseeker
obsidian_destroyer
visage
legion_commander
skeleton_king
silencer
spectre
necrolyte
بد در مقابل
abaddon
templar_assassin
windrunner
chen
furion
sven
phoenix
batrider
oracle
dawnbreaker
استعدادها (Talents)
35 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Overgrowth

25

Living Armor به شعاع 450 واحد اثر می‌گذارد
8+ واحد افزایش آرمور اضافی توسط Living Armor

20

45+ واحد افزایش آسیب/درمان Leech Seed
18+ درصد افزایش کاهش سرعت حرکت توسط Leech Seed

15

25+ واحد افزایش آسیب Nature's Grasp
2+ واحد افزایش بازیابی سلامت در هر ثانیه توسط Living Armor

10

2.5+ درصد سرعت حرکت Nature's Guise
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

6 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.