Intelligence
hero_intelligence

Tinker

نوع اتک

Range

اتک

52-58

سرعت حرکت

290

آرمور

4.8

درجه سختی

complexity 34

  I hope someday I’ll run into another survivor of the Violet Plateau Incident, but it’s not looking promising


امیدوارم روزی با بازمانده دیگری از حادثه فلات بنفش برخورد کنم، اما امیدوارکننده به نظر نمی رسد.

نژاد Tinker مردمانی با جثه کوچک هستند که بخاطر هوش بالایشان و تنفر از جادو معروف هستند. (آموزش هیرو Tinker) بخاطر غرورشان آنها به کمک عقل خود زنده هستند و تنها از نیروهایی استفاده می کنند که با روش های علمی قابل دسترسی باشد.

گرچه این نوع رفتار همواره برای آنها مشکلات زیادی به وجود آورده بوش همواره به آن پایبند است.او که زمانی محقق درباره قوانین طبیعی بود ، تحقیقات عظیمی در این باره انجام داد و آزمایشگاه زیرزمینی که شواهدی برای وجود آن در فلات بنفش بود را پیدا کرد.

درحالی که جادوگران درحال بررسی قسمت بالایی آن آزمایشگاه بودند بوش و گروهش دروازه ای به قلمرویی دیگر بازکردند،مه سیاهی از آنجا بیرون آمد و تمامی همراهان او ناپدید شدند و Tinker تنها بازمانده از آن حادثه بود که با عقل و هوش خود توانست زنده بماند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape

0 -

2 +

توانایی ها (Abilities)
LASER
95/110/125/140

:mana

22/20/18/16

:cooldown

Pure

:damage type

یک پرتو انرژی شدید شلیک می کند، به هدف و تمام نیروهای دشمن در اطراف آن دمیج وارد می کند، هدف اصلی را کور می کند و باعث می شود آنها تمام اتک های فیزیکی را از دست بدهند (اصطلاحا می گویند اتک را Miss می دهند). با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : لیزر Tinker را به Shrink Ray ارتقا می‌دهد، برد استفاده ی آن را افزایش می دهد و اندازه هدف اصلی، سلامت فعلی و حداکثر سلامتی اش را تا درصدی کاهش می‌دهد، اگر هدف یک هیرو باشد این افکت (انباشته یا Stack) می شود. لیزر یک بار روی دورترین هدف تا محدوده مشخصی از هدف اولیه پرش می کند و هیروها را در اولویت قرار می دهد.
tinker_laser
HEAT-SEEKING MISSILE
105/115/125/135

:mana

18

:cooldown

Magical

:damage type

تعدادی موشک را به سمت نزدیک ترین هیروهای دشمن قابل مشاهده در محدوده پرتاب می کند.
tinker_heat_seeking_missile
DEFENSE MATRIX
70/80/90/100

:mana

12

:cooldown

....

:damage type

یک نیروی متحد را هدف قرار می دهد و مانعی (Barrier) را برای آنها اعمال می کند که برخی از دمیج ها را بلاک می کند و مقاومت وضعیت (Status Resistance) را فراهم می کند.
tinker_defense_matrix
KEEN CONVEYANCE
75

:mana

80

:cooldown

....

:damage type

زمان آماده سازی آیتم ها و توانایی های Tinker را بازنشانی می کند و برای چند ثانیه مقاومت جادویی (Magic Resistance) اضافی به او می دهد.
tinker_keen_teleport
REARM
140/195/250

:mana

8/7/6

:cooldown

....

:damage type

پس از مدتی Channel کردن (بعضی از توانایی ها نیاز به زمان کوتاهی برای استفاده دارند که به آن Channeling گفته می شود)، به یک ساختمان متحد تله پورت کنید. سطح 2 امکان انتقال از راه دور به نیروهای متحد و سطح 3 به هیروهای متحد را فراهم می کند.
tinker_rearm
WARP FLARE
100

:mana

15

:cooldown

Magical

:damage type

با خریدن آیتم Aghanim's Shard این توانایی افزوده می شود : شعله ای به سمت دشمن پرتاب می کند، دمیج وارد می کند، آنها را به عقب پرت می کند و برد استفاده از توانایی ها و برد اتک آنها را برای مدتی کاهش می دهد.
tinker_warp_grenade
وجه ها (Facets)
tinker_defense_matrix
DEFENSE MATRIX
tinker_march_of_the_machines
MARCH OF THE MACHINES
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
هیرو موافق
بزودی...
هیرو مخالف
بزودی...
استعدادها (Talents)
+80 Laser Damage

25

+0.2s Heat-Seeking Missile Ministun
Defense Matrix Grants 25% Cooldown Reduction

20

-0.5s Keen Conveyance Channel Time
+125 Defense Matrix Damage Absorbed

15

+1 Heat-Seeking Missile Count
+50 Laser Radius

10

+8% Manacost/Manaloss Reduction
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
Core
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)
Core
Midlane
Tinker Midlane_

دیدگاهتان را بنویسید

نظرتان را به اشتراک بگذارید
لوگو گیمرشو

درصورت هرگونه مشکل در بازی از طریق فرم زیر به ما اطلاع دهید تا در سریع ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنیم.