Terrorblade

Agility
hero_agility

نوع اتک

Melee-Range

اتک

50-56

سرعت حرکت

315

آرمور

8.7

درجه سختی

complexity 34

  The prison walls of Foulfell were no match for my rage


دیوارهای زندان فولفل با خشم من برابری نمی کرد

Terrorblade شیطان یاغی است—یک موجود جهنمی که حتی دیگر شیاطین از او می‌ترسند. او یک نماد کیهانی است (آموزش هیرو Terrorblade) که از Demon Lords دزدی کرد، آداب و رسومی را که باید رفتار او را محدود می‌کرد نادیده گرفت، و تمام قوانین هفت منطقه جهنمی را شکست. به خاطر جنایاتش، او این درس را آموخت: حتی جهنم هم جهنم دارد. یک محاکمه کوتاه و خشن در پی آمد، با بسیاری از کشته‌ها از هر طرف، و در نهایت او در Foulfell، یک بعد پنهان که شیاطین در آن یکدیگر را زندانی می‌کنند، حبس شد.

اما Foulfell زندانی معمولی نیست. در این آینه تاریک از واقعیت، شیاطین محکوم می‌شوند تا به طور ابدی در انعکاس پیچیده روح خود بنگرند. اما به جای رنج کشیدن، Terrorblade خود را ارباب بدترین خود بازتابی‌اش ساخت—یک شیطان خشمگین و دزد با قدرتی غیرقابل تصور. با کنترل بر موجود درونیش، او دیوارهای زندان کایر را نابود کرد و آزاد شد تا وحشت خود را بر تمام آفرینش رها کند.

با Terrorblade، هیچ چیزی آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست. او با ایجاد کپی‌های قدرتمند برای گمراه کردن دشمنان و شکستن دفاع‌هایشان، می‌تواند سلامتی خود را با دشمنان و دوستان مبادله کند تا از مرگ جلوگیری کرده یا دشمنانش را تضعیف کند.

به یک شیطان قدرتمند از نوع رنج تبدیل می‌شود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
REFLECTION
45/50/55/60

:مانای مصرفی

23/20/17/14

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Terrorblade انعکاس تاریک آسیب ناپذیری از تمام هیروهای دشمن در یک منطقه مورد هدف قرار داده شده را به وجود می آورد . هیروهای دشمن حاضر در آن منطقه دمیج می خورند و کند می شوند و توسط بازتاب های خودشان مورد اتک قرار می گیرند.
terrorblade_reflection
CONJURE IMAGE
55/65/75/85

:مانای مصرفی

16

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک کپی از Terrorblade تحت کنترل خودش ایجاد می کند. ایلوژن ایجاد شده درصدی از دمیج او را وارد می کند و از همه منابع 250 درصد دمیج بیشتری دیافت می کند.
terrorblade_conjure_image
METAMORPHOSIS
100

:مانای مصرفی

155/150/145/140

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Terrorblade به یک شیطان قدرتمند تبدیل می شود که قدرت اتک دادن از فاصله دور را دارد ( به یک هیروی Range تبدیل می شود). هر یک از ایلوژن های Terrorblade که در محدوده مورد نظر باشد نیز توسط Metamorphosis دگرگون می شود.
terrorblade_metamorphosis
SUNDER
100/75/50

:مانای مصرفی

120/80/40

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Sunder روح را از Terrorblade و یک هیروی هدف قرار داده شده جدا می کند، سپس آنها را مبادله می کند. درصدی از سلامتی (HP) هر نیرو با روح ها جابجا می شود. مقداری سلامتی باید باقی بماند.
terrorblade_sunder
DEMON ZEAL
0

:مانای مصرفی

60

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard افزوده می شود : بخشی از سلامتی (HP) فعلی Terrorblade را برای استفاده کردن این توانایی هزینه می کند و سرعت حرکت و سرعت اتک اضافی (Bonus Movement and Attack Speed) به Terrorblade و ایلوژن های اطراف او اعطا می کند. ایلوژن های منعکس شده از هیروهای دشمن درصدی از این مقدار را به دست می آورند. زمانی که در Metamorphosis هستید نمی‌توانید از این توانایی استفاده کنید و استفاده از Metamorphosis باعث می شود Demon Zeal را حذف کنید.
terrorblade_demon_zeal
TERROR WAVE
75

:مانای مصرفی

90

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter افزوده می شود : باعث حرکت موجی به سمت خارج در همه جهات می شود و هیروهای دشمن را می ترساند (Fear می کند). برای مدت کوتاهی Metamorphosis به Terrorblade اعطا می کند.
terrorblade_terror_wave
وجه ها (Facets)
Terrorblade right facet_
terrorblade_conjure_image
CONJURE IMAGE
کپی‌های ایجاد شده توسط Conjure Image همیشه با سلامت کامل ظاهر می‌شوند، اما هزینه سلامتی اضافی دارند.
Terrorblade left facet_
terrorblade_sunder
SUNDER
هیچ حداقل آستانه‌ای برای سلامتی دشمنان تحت تأثیر Sunder وجود ندارد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Dark Unity
کپی‌های تحت کنترل Terrorblade که در محدوده مشخصی قرار دارند، یک تقویت آسیب دریافت می‌کنند. کپی‌هایی که خارج از این محدوده باشند، جریمه آسیب می‌گیرند.
خوب با
lich
abaddon
clockwerk
spectre
bloodseeker
night_stalker
shadow_shaman
skeleton_king
axe
warlock
بد در مقابل
chen
winter_wyvern
arc_warden
templar_assassin
phoenix
oracle
batrider
dawnbreaker
void_spirit
windrunner
استعدادها (Talents)
30 ثانیه از زمان آماده‌سازی Sunder کاهش می‌یابد.

25

30+ ثانیه به مدت زمان Metamorphosis افزوده می‌شود.
10+ به تمامی ویژگی‌ها افزوده می‌شود.

20

10+ ثانیه به مدت زمان Conjure Image افزوده می‌شود.
20 ثانیه از زمان آماده‌سازی Metamorphosis کاهش می‌یابد.

15

10+ درصد به کندی و آسیب Reflection افزوده می‌شود.
1+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Reflection

10

2 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Conjure Image
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Quelling Blade
Tango
Circlet of Nobility
Slippers of Agility
Iron Branch
اوایل بازی
Null Talisman
Power Treads
Wraith Band
Yasha
Magic wand
وسط بازی
Eye of Skadi
Dragon lance
Manta Style
Black King Bar
آخر بازی
Hurricane Pike
Daedalus
Butterfly
Satanic
بسته به موقعیت بازی
Monkey King Bar
Aghanim's Scepter
Disperser
Refresher Orb
Swift Blink
Linken's Sphere
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Terrorblade Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.