Storm Spirit

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

47-57

سرعت حرکت

285

آرمور

4.7

درجه سختی

complexity 34

  When a warm front and a cold front love each other very much…a storm is born


وقتی یک جبهه گرم و یک جبهه سرد همدیگر را خیلی دوست دارند … طوفان متولد می شود!

Storm Spirit در واقع یک نیروی طبیعی است ، نیروی وحشی از باد و هوا که در شکل انسان می باشد و غالبی بی مسئولیت، سرخوش (آموزش هیرو Storm Spirit) و ناهنجار دارد. شوخ طبعی او به دایی مورد علاقه اش رفته است . اما او همیشه اینگونه نبوده است و یک تراژدی در موقع تولد او رخ داده است.

نسل های قبل در دشت های کوه های مخوف مردمان درستکار از خشکسالی و قطعی رنج می بردند. یک عنصرشناس ساده به اسم تاندرکگ یک جادوی ممنوعه را برای فراخواندن روح طوفان استفاده کرد و از او تقاضای باران کرد .روح طوفان به اسم رایجین که از این فراخوانی عصبانی شد بر روی آنها طوفان و سیل فرستاد.

تاندرکگ که در برابر روح طوفان قدرت مقابله نداشت ولی از جادویی استفاده کرد که به واسطه آن هردوی آنها کشته می شدند. او روح را دستگیر کرد و در بدن خود جای داد.حس شوخ طبعی بی انتهای تاندرکگ و قدرت وحشیانه رایجین با یکدیگر تلفیق شدند و رایجین تاندرکگ سرخوش را به وجود آوردند. او یک الهه ای است که پای به دنیای مادی گذاشته است.

Storm Spirit هرگز از یک مبارزه عقب‌نشینی نمی‌کند. او از سراسر میدان نبرد با یک برق رعد و برق می‌جهد، دشمنان را از هر جهت با باقی‌مانده‌های انفجاری و حملات شارژ شده ضربه می‌زند، سپس در حالی که دشمنان هنوز در تلاشند تا واکنش نشان دهند، ناپدید می‌شود.

او از نقشه عبور می‌کند تا در مبارزات شرکت کند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
STATIC REMNANT
70/80/90/100

:مانای مصرفی

3.5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

تصویری با قدرت انفجاری از Storm Spirit ایجاد می کند که در صورت نزدیک شدن یک نیروی دشمن به آن منفجر می شود و دمیج وارد می کند.
storm_spirit_static_remnant
ELECTRIC VORTEX
60/70/80/90

:مانای مصرفی

20/18/16/14

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک گرداب ایجاد می کند که نیروی دشمن را به سمت Storm Spirit می کشاند. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : Electric Vortex بر تمام دشمنان در شعاع اطراف Storm Spirit تأثیر می گذارد.
storm_spirit_electric_vortex
ELECTRIC VORTEX
60/70/80/90

:مانای مصرفی

20/18/16/14

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : Electric Vortex بر تمام دشمنان در شعاع اطراف Storm Spirit تأثیر می گذارد.
storm_spirit_electric_vortex
OVERLOAD
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

استفاده از جادوها ( Spells) یک بار الکتریکی ایجاد می کند که در اتک بعدی Storm به صورت انفجاری آزاد می شود و باعث دمیج خوردن و کاهش سرعت دشمنان نزدیک می شود. با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : می‌توان آن را فعال کرد تا به Storm Spirit و هیروهای متحد نزدیکش تعدادی شارژ Overload بدهد. سرعت اتک اضافی می دهد. تا چند ثانیه یا تا زمانی که شارژها تمام شود باقی می ماند.
storm_spirit_overload
OVERLOAD
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : می‌توان آن را فعال کرد تا به Storm Spirit و هیروهای متحد نزدیکش تعدادی شارژ Overload بدهد. سرعت اتک اضافی می دهد. تا چند ثانیه یا تا زمانی که شارژها تمام شود باقی می ماند.
storm_spirit_overload
BALL LIGHTNING
30

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Storm Spirit به یک گلوله برقی متجرک تبدیل می شود و در سراسر میدان نبرد می تواند حرکت کند تا زمانی که مانای او تمام شود یا به هدف خود برسد. دمیج وارده بر اساس مسافت طی شده در طول میدان نبرد محاسبه می شود هر چه مسیر طی شده بیشتر باشد دمیج وارده بیشتر است.
storm_spirit_ball_lightning
وجه ها (Facets)
Stormspirit right facet_
storm_spirit_static_remnant
STATIC REMNANT
Static Remnants در مکان Storm Spirit ایجاد می‌شوند و به سمت موقعیت هدف حرکت می‌کنند.
Stormspirit left facet_
ELECTRIC VORTEX
Electric Vortex یک دِباف اعمال می‌کند که در صورت حمله، یک Overload Charge را فعال می‌کند.
storm_spirit_electric_vortex
Electric Vortex یک دِباف به دشمن اعمال می‌کند که به مدت 5 ثانیه باقی می‌ماند و باعث می‌شود حمله بعدی آن‌ها به خودشان هدایت شده و یک Overload Charge را فعال کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Galvanized
Storm Spirit به ازای هر کشته یک شارژ 0.2 بازیابی مانا به دست می‌آورد. به ازای هر مرگ، 3 شارژ از دست می‌دهد. ارتقاء Ball Lightning به Storm Spirit 3 شارژ اضافی می‌دهد. علاوه بر این، هر بار که او یک شارژ به دست می‌آورد، به طور دائمی 0.1 بازیابی مانا نیز به دست می‌آورد.
خوب با
lich
abaddon
warlock
elder_titan
medusa
silencer
dawnbreaker
life_stealer
ancient_apparition
skeleton_king
بد در مقابل
abaddon
lone_druid
lich
oracle
mirana
night_stalker
silencer
meepo
riki
shadow_shaman
استعدادها (Talents)
حملات Overload دو برابر می‌شوند و به دو هدف متوالی برخورد می‌کنند.

25

در Ball Lightning، یک Static Remnant به صورت خودکار به فاصله 450 واحد از Storm Spirit ایجاد می‌شود.
0.2+ ثانیه به مدت زمان Electric Vortex افزوده می‌شود.

20

1.25 ثانیه از زمان آماده‌سازی Static Remnant کاهش می‌یابد.
250+ واحد به سلامت افزوده می‌شود.

15

60+ واحد به آسیب Static Remnant افزوده می‌شود.
20+ واحد کاهش سرعت حمله و حرکت به‌ وسیله Overload

10

1.5+ واحد به بازیابی مانا افزوده می‌شود.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Faerie Fires
Tango
Observer Ward
Iron Branch
Iron Branch
اوایل بازی
Boots of Speed
Null Talisman
Bottle
Magic wand
وسط بازی
Kaya
Orchid Malevolence
Power Treads
Black King Bar
آخر بازی
scythe of vyse
Aghanim's Scepter
Aghanim's Shard
Bloodthorn
بسته به موقعیت بازی
Witch Blade
Eul's Scepter of Divinity
Linken's Sphere
Kaya & Sange
Refresher Orb
Parasma
Shiva's Guard
آیتم های جنگل
Grove Bow
Vambrace
Arcane Ring
Timeless Relic
Psychic Headband
Ceremonial Robe
Apex
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Storm Spirit Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

12 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.