Slark

Agility
hero_agility

نوع اتک

Melee

اتک

58-64

سرعت حرکت

300

آرمور

3.5

درجه سختی

complexity 34

  My worst nightmare. It’s a dream I have. I’m in a square cell, glass walls, just me and a little castle. I’ll take Dark Reef over that any time


بدترین کابوس من این رویایی است که دارم. من در یک سلول مربعی، دیوارهای شیشه ای، فقط من و یک قلعه کوچک. هر زمان که بخواهم صخره ی تاریک را بجایش انتخاب می کنم.

تپه دریایی تاریک زندان شهرهای غرق شده است که موجودات دریایی بسیار کمی از آن باخبر هستند (آموزش هیرو Slark) و محل زندگی بدترین و خبیث ترین موجودات دریایی است که به خاطر جرم علیه هم نوعان خود به آنجا فرستاده می شوند.

آنجا دارای مرزهای با سیخ های تیز و سخت و مملو از اسلیترین های قاتل، ژرفا نشینان خاثن و مرانث های روانی می باشد. در این منطقه تاریک که توسط مارماهی ها و تعداد زیادی محافظ نگهبانی می شود تنها موجودات شرور زنده می مانند.

Slark که به خاطر جرمی نامعلوم به آنجا فرستاده شد نیمی از زندگی خود را بدون مهربانی یا ملاقات هم نوع خود در آنجا گذراند، به کسی اعتماد نمی کند و به واسطه اختفا و شرارت زنده ماند و افکار خود را فقط پیش خودش نگه داشت.

زمانی که دوازده فراری معروف تپه دریایی تاریک نقشه با پایان ناخوشایند خود بودند آنها این نقشه را از همه مخفی نگه داشتند و هرکسی که بویی از آن نقشه می برد را به قتل می رساندند اما به طور اتفاقی Slark از این نقشه با خبر می شود و خود را در میان نقشه جای می کند.

10 نفر از دوازده نفری که قصد فرار داشتند کشته می شوند و دونفر دیگر دستگیر شده و به تپه دریایی تاریک بازگردانده شده و در آنجا برای عبرت دیگران اعدام می شوند اما Slark به عنوان سیزدهمین نفر از این آشوب استفاده کرده و از آنجا فرار می کند.

او تنها کسی است که از زندان تپه دریایی تاریک فرار کرده در حال حاضر در مرداب های جنوبی شیدشور(ساحل سایه) سکونت دارد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
DARK PACT
65

:مانای مصرفی

9/8/7/6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

پس از تأخیر کوتاهی، Slark مقداری از خون خود را فدا می‌کند و اکثر Debuff های منفی را پاکسازی می‌کند و به نیروهای دشمن اطراف خود و خودش دمیج می‌زند. یک Dispel قوی ( Strong Dispel ) اعمال می کند.
slark_dark_pact
POUNCE
75

:مانای مصرفی

24/20/16/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Slark به جلو می‌پرد و اولین هیروی دشمنی را که با آن ارتباط برقرار کند را می‌گیرد و تعدادی Stack از Essence Shift را روی دشمن اعمال می کند. آن نیرو گیر می افتد و فقط می تواند در فاصله محدودی از موقعیت فرود Slark دور شود.
slark_pounce
POUNCE
75

:مانای مصرفی

24/20/16/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : 2 شارژ پرش اضافه می کند و محدوده پرش را افزایش می دهد.
slark_pounce
ESSENCE SHIFT
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Slark با اتک های خود جوهر زندگی هیروهای دشمن را می دزدد و هر یک از ویژگی های (attributes) آنها را تخلیه می کند و آنها را به Agility تبدیل می کند. اگر Slark یک هیروی دشمن آسیب دیده را بکشد، برای همیشه یک Stack از Agility را می دزدد. ( مانند هیروی Silencer )
slark_essence_shift
SHADOW DANCE
100

:مانای مصرفی

50/40/30

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

هنگامی که از آن استفاده می شود، Slark خود را در ابری از سایه ها پنهان می کند و از تشخیص مصون می ماند. اتک دادن، استفاده از جادوها و استفاده از آیتم ها، Slark را آشکار نمی کند. به صورت Passive ، زمانی که برای تیم دشمن قابل مشاهده نیست، Slark سرعت حرکت و بازسازی سلامتی اضافی دریافت می کند.
slark_shadow_dance
DEPTH SHROUD
75

:مانای مصرفی

75

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard افزوده می شود : یک ابر سیاه در محل مورد نظر ایجاد می کند. همه متحدان داخل ابر پنهان شده و تحت تاثیر Shadow Dance قرار می گیرند.
slark_depth_shroud
وجه ها (Facets)
Slark right facet_
fac
BARRACUDA
هنگامی که Barracuda برای دشمنان فاش شود، اگر Slark در نزدیکی هیروهای هم‌تیمی نباشد، اثر آن باقی می‌ماند. درحالی‌که Slark تحت تأثیر Barracuda است، حملات او آرمور هدف را کاهش می‌دهد.
شعاع بررسی برای باقی ماندن: 900
مدت باقی ماندن: 2 ثانیه
میزان کاهش آرمور: 1/2/3/4
مدت کاهش آرمور: 2 ثانیه
Slark left facet_
slark_pounce
POUNCE
Pounce باعث اعمال لایه‌های Essence Shift هنگام ضربه زدن به قهرمانان دشمن می‌شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Barracuda
زمانی که Slark از دید تیم دشمن خارج باشد، سرعت حرکت و بازسازی سلامتی اضافی دریافت می‌کند.
خوب با
lich
bloodseeker
abaddon
skeleton_king
spectre
silencer
warlock
necrolyte
medusa
legion_commander
بد در مقابل
chen
templar_assassin
batrider
windrunner
elder_titan
dawnbreaker
faceless_void
sven
abaddon
furion
استعدادها (Talents)
1.25+ ثانیه افزایش مدت زمان ماندگاری Shadow Dance

25

35+ ثانیه افزایش مدت زمان Essence Shift
1+ واحد افزایش/سرقت Agility به ازای هر Essence Shift Stack

20

100 واحد افزایش سرعت حمله در Shadow Dance
70+ واحد افزایش آسیب Dark Pact

15

50+ واحد افزایش بازسازی Shadow Dance
0.5 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Dark Pact

10

0.5+ ثانیه افزایش مدت زمان ماندگاری Pounce Leash
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Slippers of Agility
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
اوایل بازی
Magic wand
Power Treads
Wraith Band
Infused Raindrops
وسط بازی
Aghanim's Scepter
Orchid Malevolence
Diffusal Blade
Black King Bar
Aghanim's Shard
آخر بازی
Abyssal Blade
Disperser
Eye of Skadi
Bloodthorn
بسته به موقعیت بازی
Hand of Midas
Orb of Corrosion_
Orb of Venom
Skull Basher
Harpoon
Echo Sabre
Linken's Sphere
Sange and Yasha
Blink Dagger
بسته به موقعیت بازی
Mage Slayer
Nullifier
Monkey King Bar
Moon Shard
Butterfly
Silver Edge
Boots of Travel
Swift Blink
آیتم های جنگل
Iron Talon
Occult Bracelet
Lanceof Pursuit
Vambrace
Elven Tunic
Orb of Destruction
Pirate Hat
Apex
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Slark Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

10 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.