Slardar

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

51-59

سرعت حرکت

300

آرمور

5.8

درجه سختی

complexity 2(1)

  Too bright up here and far too light. I long for the pressures of the deep, and the subtle luminosities of the sunken world


اینجا خیلی روشن و خیلی راحته. من مشتاق فشارهای اعماق، و درخشندگی های ظریف دنیای غرق شده هستم.

Slardar یک Silthereen به معنی کسی که در اعماق زندگی می کند می باشد، نگهبان یک شبکه بسیار وسیعی (آموزش هیرو Slardar) از شهرهای غرق شده و سواحل باستانی که به همراه آن شهرها در عمق دریاها می باشند.

در خلیج های بی نور و اعماق اقیانوس ها ، نگهبانان اعماق در حال پرسه زدن و محافظت از گنج های زیر دریا می باشند و همیشه بیدار و هوشیار در برابر دزدانی هستند که به آنجا فرستاده می شوند. او به شدت وفادار است و طبیعت کم حرف او، دانش زیاد او از سرزمین های اسرارآمیز در دریاها را از دیگران مخفی نگه می دارد.

با اینکه نور باعث رنج او می شود او به مناطق کم عمق آمده است. برای اطمینان حاصل کردن از اینکه هیچ کسی توطئه ای علیه ساکنان اعماق نمی چیند.

بعضی مواقع او به دنبال دزدانی است که موفق به دزدی از گنجینه شهرهای غرق شده در دریا شدند. بخاطر اینکه او تمام زندگی خود را در اعماق دریا جایی که فشار آب بسیار بالا است سپری کرده او موجودی با قدرت بسیار بالایی بار آمده است.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
GUARDIAN SPRINT
25

:مانای مصرفی

29/25/21/17

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Slardar به جلو می لغزد، به طور قابل توجهی سریعتر حرکت می کند و از روی نیروها می تواند عبور کند ( با آنها برخورد نمی کند و بلاک نمی شود ) . Slardar اگر داخل رودخانه ی وسط نقشه باشد و داخل آن حرکت کند سرعت حرکت، بازسازی سلامت و آرمور اضافی به دست می آورد.
slardar_sprint
SLITHEREEN CRUSH
100

:مانای مصرفی

7

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با این توانایی بر روی زمین می کوبد ، گودال آبی را درست می کند و نیروهای دشمنی که در نزدیکی او قرار دارند را Stun کرده و به آنها دمیج وارد می کند. بعد از Stun نیروهای تحت تاثیر کند تر می شوند.
slardar_slithereen_crush
SLITHEREEN CRUSH
100

:مانای مصرفی

7

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Slithereen Crush اکنون به واحدهای متأثر به مدت کوتاهی Corrosive Haze اعمال می‌کند.
slardar_slithereen_crush
SLITHEREEN CRUSH
100

:مانای مصرفی

7

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : شعاع و مدت زمان تالاب کوچکی که توسط Slithereen Crush ایجاد می شود، افزایش می‌یابد.
slardar_slithereen_crush
BASH OF THE DEEP
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

پس از چند اتک، اتک بعدی هدف را Bash می کند. زمانی که Slardar در آب حضور داشته باشد، بطور Passive به Slardar دمیج بیشتری می دهد.
slardar_bash
CORROSIVE HAZE
25

:مانای مصرفی

5

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

آرمور دشمن را برای تقویت دمیج فیزیکی کاهش می دهد و دید بیشتری را نسبت به هدف فراهم می کند و اهدافی که قدرت نامرئی شدن دارند را قبل از نامرئی شدن مارک کرده و آشکار می کند. نیروی دشمن ردی از آب در پشت خود به جا می گذارد.
slardar_amplify_damage
CORROSIVE HAZE
25

:مانای مصرفی

5

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

آرمور دشمن را برای تقویت دمیج فیزیکی کاهش می دهد و دید بیشتری را نسبت به هدف فراهم می کند و اهدافی که قدرت نامرئی شدن دارند را قبل از نامرئی شدن مارک کرده و آشکار می کند. نیروی دشمن ردی از آب در پشت خود به جا می گذارد. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : مدت زمان باقی‌ماندن ردپا 5 ثانیه افزایش می‌یابد و شعاع آن 80% بیشتر می‌شود (از 100 به 180).
slardar_amplify_damage
وجه ها (Facets)
Slardar right facet_
slardar_amplify_damage
CORROSIVE HAZE
Corrosive Haze آرمور Slardar را به میزان 40% از کل آرمور کاهش یافته، افزایش می‌دهد.
Slardar left facet_
slardar_sprint
GUARDIAN SPRINT
Slardar در ابتدای Guardian Sprint دارای مقاومت در برابر کند شدن (slow resistance) و حتی سرعت حرکت بیشتری می‌شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Seaborn Sentinel
Slardar هنگام حضور در گودال یا رودخانه، سرعت حرکت، بازسازی سلامتی، آسیب حمله و آرمور اضافی دریافت می‌کند.
با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : در هنگام قرار داشتن در یک چاله، ردپا یا رودخانه، میزان بازسازی HP، آرمور و مقاومت در برابر وضعیت‌های منفی افزایش می‌یابد. شعاع چاله/ردپا 80% بیشتر شده و مدت زمان آن‌ها 5 ثانیه افزایش می‌یابد.
خوب با
lich
abaddon
warlock
skeleton_king
life_stealer
lone_druid
dawnbreaker
elder_titan
bloodseeker
shadow_shaman
بد در مقابل
abaddon
lich
medusa
sven
tidehunter
arc_warden
skeleton_king
silencer
troll_warlord
windrunner
استعدادها (Talents)
3 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Slithereen Crush

25

Corrosive Haze غیرقابل دیسپل (Undispellable)
125+ واحد آسیب Slithereen Crush

20

توانایی Corrosive Haze به میزان 4 آرمور بیشتر منفی می کند
300+ واحد سلامت

15

40+ واحد آسیب Bash of the Deep
2+ ثانیه افزایش مدت Guardian Sprint

10

12+ واحد افزایش آسیب Seaborn Sentinel
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
Observer Ward
اوایل بازی
Magic wand
Power Treads
Bracer
Echo Sabre
وسط بازی
Black King Bar
Blink Dagger
Aghanim's Shard
آخر بازی
Moon Shard
Harpoon
Aghanim's Scepter
Assault Cuirass
بسته به موقعیت بازی
Heaven's Halberd
Hand of Midas
Mask of Madness
Nullifier
Monkey King Bar
octarine core
Silver Edge
Orchid Malevolence
Satanic
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Slardar Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

11 +

2 پاسخ

  1. کاشکی میشد تو بخش هیرو ها که آیتم اون هیرو رو زد بره تو بخش همون آیتم توضیحاتی ببینیم اینجوری مخاطب هی بیرون نیاد بره تو بخش آیتم دنبال اسم لوگو آیتم باشه برای یک آیتم ممنون از اپ خوبتون همیشه پر قدرت

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.