Silencer

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

43-57

سرعت حرکت

290

آرمور

3.7

درجه سختی

complexity 34

  Your mind is mine! Not like you were using it anyway


ذهن تو مال منه! نه آن طوری که ازش استفاده می کردی.

او که بخشی از هفتمین و آخرین خاندان خود بود توسط مکتبی باستانی آئوئل پرورش یافت تا بتواند برترین (آموزش هیرو Silencer) جادوگری که جهان تابحال به خود دیده باشد. او فردی منتخب بود. حاصل 200 سال مراقبت در پرورش از نسل های گذشته و جادوگری جنگجو که بتواند شکوه و عظمت برای آن مکتب به ارمغان بیاورد و دشمنان قسم خورده آن ها، شوالیه های فولد را شکست دهد. او با بقیه جادوگران جوان پرورش یافت.

در حالی که بقیه مشغول خودنمایی با جادوی آتش بودند اما نورترم بدون توانایی جادویی بود.بچه ها او را مسخره می کردند ” تو اصلا جادوگر نیستی”. رییس مکتب نیز این امر را می دانست اما نورترم پا پس نزد.

در روز آزمایش او با بقیه جادوگران جوان رو به رو شد و آنجا این درس با ارزش را آموخت: عدم توانایی در استفاده از جادو می تواند قوی ترین جادو باشد.او تک تک جادوگران جوان را ساکت کرد و همه آن ها را شکست داد و به عنوان قهرمان آئوئل شناخته شد تا بتواند پیش گویی ها را به نتیجه برساند .

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ARCANE CURSE
120/130/140/150

:مانای مصرفی

22/20/18/16

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

منطقه‌ی هدف را نفرین می‌کند، به دشمنان آسیب وارد کرده و باعث می‌شود هیروهای دشمن به‌مرور زمان آسیب ببینند و سرعت حرکتشان کاهش یابد. دشمنانی که تحت تأثیر Silence هستند، 1.5 برابر کندتر شده و آسیب بیشتری دریافت می‌کنند. هر بار که دشمنان تحت تأثیر این توانایی جادویی استفاده کنند، مدت زمان اثر افزایش می‌یابد. اگر هدف Silence شود، مدت زمان اثر موقتاً متوقف می‌شود.
silencer_curse_of_the_silent
GLAIVES OF WISDOM
14/16/18/20

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Silencer گلیوهای خود را با خردش جادو می‌کند و با هر ضربه، Intelligence هدف را می‌دزدد و آسیب اضافی بر اساس Intelligence خود وارد می‌کند.
silencer_glaives_of_wisdom
GLAIVES OF WISDOM
14/16/18/20

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : مقدار Intelligence دزدی شده به ازای هر ضربه و مدت زمان دزدی را افزایش می‌دهد.
silencer_glaives_of_wisdom
LAST WORD
100/105/110/115

:مانای مصرفی

22/18/14/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

هدف را طلسم می‌کند، دید آن را فراهم کرده و باعث می‌شود در صورت استفاده از جادو یا پایان یافتن مدت طلسم، آسیب ببیند و Silence شود. آسیب اضافی بر اساس تفاوت Intelligence بین Silencer و هدف محاسبه می‌شود.
silencer_last_word
GLOBAL SILENCE
300/450/600

:مانای مصرفی

120

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Silencer تمام صداها را متوقف می کند و تمامی توانایی ها و جادوهای دشمن را در تمام نقشه برای مدتی می بندد.
silencer_global_silence
GLOBAL SILENCE
300/450/600

:مانای مصرفی

120

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : Global Silence بر روی قهرمان‌ها اثر Arcane Curse را اعمال می‌کند.
silencer_global_silence
وجه ها (Facets)
Silencer right facet_
silencer_global_silence
GLOBAL SILENCE
برای اولین بار که Global Silence از روی یک نیروی دشمن پایان می‌یابد، دوباره اعمال می‌شود.
Silencer left facet_
Silencer نمی‌تواند Silence شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Brain Drain
اگر Silencer یک هیروی دشمن را بکشد، به طور دائمی ۱ واحد Intelligence می‌دزدد.
7.38c : اگر Silencer خارج از محدوده باشد، Intelligence فقط در صورتی دزدیده می‌شود که دشمن در حال مرگ در لحظه‌ی مرگ تحت تأثیر یکی از دیباف‌های Silencer باشد.
خوب با
lich
bloodseeker
shadow_shaman
night_stalker
legion_commander
abaddon
skeleton_king
riki
axe
necrolyte
بد در مقابل
faceless_void
windrunner
batrider
templar_assassin
sven
chen
furion
mirana
doom_bringer
luna
استعدادها (Talents)
25+ درصد آسیب Glaives of Wisdom

25

2+ بار استفاده از Arcane Curse
1+ بار بازتاب Glaives of Wisdom

20

250+ واحد افزایش محدوده اثر Last Word
20 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Global Silence

15

2/1+ ثانیه مدت زمان پایه/مدت زمان سکوت Arcane Curse
0.5+ برابر افزایش در ضریب جریمه Arcane Curse

10

20+ واحد سرعت حمله
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

10 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.