Shadow Demon

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

51-55

سرعت حرکت

290

آرمور

3.0

درجه سختی

complexity 34

  Who toys with demons will find himself toyed with


کسی که با شیاطین بازی می کند، خودش بازیچه شیاطین خواهد شد.

از میان فرمانروایان شیاطین که پای بر این دنیا نهادند، Doom به ندرت خود را مشغول موجودات غیر جهنمی (آموزش هیرو Shadow Demon) و موجودات رده پایین می کند درحالی که Shadow Fiend تقریبا به طور اختصاصی در حال جمع آوری ارواح موجودات است. Shadow Demon برعکس همیشه علاقه عمیقی به حیات مادی داشت و این عقیده را داشت که تسلط بر این بعد از نکسوس می تواند کلیدی برای تسلط بر تمامی دنیاها باشد.


او که توسط جادوگران ضعیف فراخوانده شد او همیشه نمایش بی نقصی از قدرت را به نمایش می گذاشت و همواره بقیه را متعجب می کرد تا جایی که به واسطه این نمایش ها با شیطان شناسان بزرگ در ارتباط شد و به واسطه آنها با اربابان مختلف،شروران و غیره مرتبط شد.نیرنگ و فریب کاری او به قدری کامل بود که همیشه فراخونان خود را ارباب و Shadow Demon را برده خود می دانستند.

و با این کار او شخصیت آنها را ازشان می گرفت و ذهن آنها را تسخیر می کرد.در نهایت تمامی افراد آن فرقه چیزی به جز عروسک های توخالی نبودند که در خدمت Shadow Demon قرار می گرفتند. قدم بعدی برای حدس زدن باز مانده بود و در طول این دوران،Shadow Fiend یک روح بدمزه را تسخیر کرد و فهمید که آن چیزی به جز طعم بد ذات Shadow Demon را ندارد.

آنها که از وجود کودتا باخبر شدند و صلح باستانی پیمان امبرال رو به تباهی رفته، Doom و Shadow Fiend نیروهای خود را متحد می کنند تا آن فرقه را نابود کنند و تمامی اعضای آن را از بین ببرند.تمامی اعضا از بین رفتند و چیزی به جز قسمت های کوچکی از Shadow Demonباقی نماند.این قسمت که نامیرا و تجزیه نشدنی بود برای به وجود آوردن دوباره Shadow Demon کافی بود و به او شکل و شمایلی قدرتمندتر از قبل داد.

او هم اکنون شکل کامل خود را گرفته و نقشه او برای مسلط شدن بر تمامی موجودات دیگر ضعف قبل خود را ندارد.به نظر می رسد ذات خالص شرارت و بدذاتی پای بر عرصه این جهان نهاده و تهدیدی برای همه موجودات است. اما با این حال Shadow Demon هرگز تنها نخواهد بود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
DISRUPTION
120

:مانای مصرفی

26/24/22/20

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

نیروی مورد نظر را برای مدت کوتاهی از میدان نبرد بیرون می کند. پس از بازگشت، دو ایلوژن از هدف تحت کنترل Shadow Demon ایجاد می شود.
shadow_demon_disruption
DISSEMINATE
100

:مانای مصرفی

26/22/18/14

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

هر زمان که هدف دمیج بخورد، همه دشمنان، از جمله خود هدف اگر دشمن باشد، در محدوده هدف نیز بخشی از آن دمیج را دریافت می کنند. می تواند نیروهای دشمن و متحدان را هدف قرار دهد. اگر هدف توسط Disruption پنهان شود، اثر متوقف می شود.
shadow_demon_disseminate
SHADOW POISON
45

:مانای مصرفی

2.5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

در یک خط دمیج وارد می کند و نیرو های دشمن را با یک اثر سمی آزار می دهد. سم دمیج وارد می کند و دمیج Stack را بر اساس تعداد Stack های روی هدف ضرب می کند. Stack های اضافی پس از آن هرکدام دمیج بیشتری را اضافه می کنند. زمانی که مدت Shadow Poison به پایان می رسد یا از قابلیت فرعی Release استفاده می شود، این دمیج به تعویق افتاده جبران می شود
shadow_demon_shadow_poison
DEMONIC PURGE
150/175/200

:مانای مصرفی

70/65/60

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

نیروی دشمن هدف را پاکسازی می کند، باف های مثبت را حذف می کند و هدف را برای مدت زمانی کوتاه کند می کند.آن نیرو به آرامی سرعت خود را باز می یابد تا پایان مدت زمان، که پس از آن دمیج وارد می شود. نیروهای تحت تأثیر Disruption هنوز هم می توانند تحت تأثیر Demonic Purge قرار بگیرند. یک Dispel پایه (basic dispel) را اعمال می کند.
shadow_demon_demonic_purge
DEMONIC CLEANSE
150

:مانای مصرفی

60

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard این توانایی افزوده می شود : واحد هم‌تیمی هدف را پاکسازی می‌کند و در طول مدت اثر، تمام افکت‌های منفی از آن برداشته می‌شوند. در پایان مدت زمان، به واحد درمان می‌شود. واحدهایی که تحت تأثیر Disruption هستند، همچنان می‌توانند توسط Demonic Cleanse تحت تأثیر قرار گیرند. نوع پاکسازی: Basic Dispel
shadow_demon_demonic_cleanse
وجه ها (Facets)
Shadow Demon right facet_
Shadow Demon از قهرمانانی که در نزدیکی او می‌میرند، تصاویر خیالی (illusions) می‌سازد.
قهرمانانی که توسط Shadow Demon کشته می‌شوند، بدون در نظر گرفتن فاصله، یک تصویر خیالی (illusion) ایجاد می‌کنند. تصویر خیالی زمانی که قهرمان دشمن دوباره زنده می‌شود یا Shadow Demon می‌میرد، ناپدید می‌شود.
Shadow Demon left facet_
Disseminate به طور آنی درصدی از سلامتی حریف را برای مدت زمان خاصی از بین می‌برد.
shadow_demon_disseminate
DISSEMINATE
اگر هدف دشمن باشد، آنها 9/11/13/15 درصد از سلامتی خود را از دست می‌دهند و نیمی از آن را پس از پایان اثر بازمی‌یابند. اگر هدف یک متحد باشد، سلامتی آنها به همان میزان افزایش می‌یابد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Menace
حملات Shadow Demon یک دبیف Amplify Damage به دشمن اعمال می‌کند که ۲٪ افزایش آسیب به ازای هر بار اعمال شدن دارد و به مدت ۸ ثانیه ادامه می‌یابد.
خوب با
lich
abaddon
bloodseeker
night_stalker
visage
medusa
clockwerk
elder_titan
life_stealer
skeleton_king
بد در مقابل
windrunner
lone_druid
undying
abaddon
templar_assassin
dawnbreaker
luna
IO
batrider
chen
استعدادها (Talents)
30 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Demonic Purge

25

2+ واحد شارژ استفاده از Disruption
15+ درصد آسیب مشترک Disseminate

20

150+ واحد آسیب اضافی توسط Demonic Purge
25+ واحد سرعت حرکت

15

1 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Shadow Poison
15+ درصد آسیب Shadow Poison

10

10+ واحد قدرت (Strength)
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.