Rubick

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

49-55

سرعت حرکت

290

آرمور

4.8

درجه سختی

complexity 3

  Ah! I can’t wait to see what will happen next


آه! بی صبرانه منتظرم ببینم بعدش چی میشه!

هر ساحری می تواند یک یا دو جادو استفاده کند و یا می تواند مدت طولانی مطالعه کند و یک (آموزش هیرو Rubick) جادوگر شود اما کسی که بیشترین توانایی را دارد می تواند به جادوگر اعظم تبدیل شود
با اینکه در حال حاضر او دوئلیست معروف در جهان جادوگری است ، این تصور نمی رفت که rubick یک جادوگر اعظم باشد تا اینکه در هفت موقعیت گوناگون ترور شدن قرار گرفت.او دوازده نفر از محاجمین را از بالکن به پایین انداخت و به آن ها نشان داد که چقدر قصد گرفتن جان او اقدامی احمقانه بود.در جتیی وقفه با انگشت شصت با دست آتشین او می توانست حس خوبی برای او داشته باشد کاملا برای او قابل پیشبینی شده بود. او به دنبال مبارزه بهتری بود بنابراین ماسک مبارزه خود را پوشید و کاری را انجام داد که هر جادوگری برای ارتفای رنک خود انجام می داد.او اعلام کرد که قصد کشتن یک جادوگر را دارد.


Rubick به سرعت فهمید که این اعلان به منزله کشتن همه جادوگران است و جادوگران همگی به او حمله کردند.هر یک از جادوهای دشمنان مانند جریان انرژی غیر قابل کنترل بود و هر حمله برای کشتن او زده می شد اما در اینجا آنها با چیزی مواجه شدند که انتظارش را نداشتند.rubick جادوهای آنها را علیه خودشان استفاده کرد. در طوفان جادو ها rubick شروع به خندیدن می کرد و به دقت جادوها را یکی پس از دیگری به سمت آنها روانه می کرد.اتهامات خیانت بین محاجمین بالا گرفت و هر یک دیگری را متهم می کرد که از جادو بر علیه او استفاده کرده است.
بعد از اینکه نبرد رو به پایان رسید محاجمین زخمی یا مرده بودند.اما rubick روی پای خود ایستاده بود. خسته ولی با حس رضایت از این نبرد.هیچ کس طاقت و جرات بحث درباره لقب جادوگر اعظم به او را دیگر نداشت.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
TELEKINESIS
110

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Rubick از قدرت تله‌کینتیک خود استفاده می‌کند تا دشمن را برای مدت کوتاهی به هوا ببرد و سپس آنها را به سمت زمین پرتاب کند. نیروها با چنان قدرتی بر روی زمین فرود می آیند که دشمنان نزدیک را Stun می کنند.
rubick_telekinesis
TELEKINESIS
110

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : به شما امکان می دهد از Telekinesis بر روی خود یا متحدان خود استفاده کنید، برد پرتاب/تاخیر را افزایش می دهد.
rubick_telekinesis
FADE BOLT
110/125/140/155

:مانای مصرفی

16/14/12/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

روبیک جریان قدرتمندی از انرژی ایجاد می کند که بین نیروهای دشمن حرکت می کند و دمیج می زند و دمیج اتک فیزیکی آنها را کاهش می دهد. هر پرش دمیج کمتری به بار می آورد.
rubick_fade_bolt
ARCANE SUPREMACY
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

تسلط Rubick به او اجازه می دهد تا برد استفاده از توانایی هایش بیشتر شود و قدرت بیشتری داشته باشد.
rubick_arcane_supremacy
SPELL STEAL
25

:مانای مصرفی

16/10/4

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Rubick جوهر جادویی یک هیروی دشمن را مطالعه می کند و اسرار آخرین جادوی هیروی دشمن را یاد می گیرد. Rubick می تواند برای چند دقیقه یا تا زمانی که بمیرد از این جادو به عنوان مال خود استفاده کند و طلسم های دزدیده شده بر روی دشمنان زمان بیشتری باقی می مانند.
rubick_spell_steal
SPELL STEAL
25

:مانای مصرفی

16/10/4

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : برد استفاده از این توانایی را افزایش می دهد و تعداد جادوهایی که می تواند دزدیده شود به 2 عدد افزایش می یابد. جادوهای دزدیده شده را به قدرت Aghanim's Scepter آنها آپگرید می کند.
rubick_spell_steal
وجه ها (Facets)
Rubick right facet_
rubick_spell_steal
SPELL STEAL
جادوهای دزدیده شده نیز هزینه مانای کمتری دارند.
Rubick left facet_
rubick_spell_steal
SPELL STEAL
اجرای یک جادو به طور موقت محدوده اثر همه جادوهای بعدی را افزایش می‌دهد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Might and Magus
هر ۱٪ تقویت جادو (Spell Amplification) به طور همزمان آسیب حمله Rubick را ۰.۷۵٪ و مقاومت در برابر جادو (Magic Resistance) او را ۰.۷۵٪ افزایش می‌دهد.
خوب با
abaddon
lich
bloodseeker
life_stealer
oracle
skeleton_king
night_stalker
visage
warlock
legion_commander
بد در مقابل
abaddon
legion_commander
oracle
elder_titan
visage
IO
void_spirit
phoenix
dawnbreaker
windrunner
استعدادها (Talents)
400+ واحد فاصله فرود Telekinesis

25

40+ درصد افزایش قدرت جادو برای جادوهای دزدیده شده
5 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Fade Bolt

20

5 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Telekinesis
25 درصد کاهش زمان آماده‌سازی جادوهای دزدیده شده

15

0.5+ ثانیه مدت زمان بلند کردن/گیج کردن(Stun) Telekinesis
150+ واحد آسیب فرود Telekinesis

10

آسیب/مقاومت Might And Magus به میزان 0.25 درصد افزایش می‌یابد.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

1 -

10 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.