Night Stalker

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

63-67

سرعت حرکت

295

آرمور

5.0

درجه سختی

complexity 2(1)

  I feed the darkness and the darkness feeds me


من تاریکی را تغذیه می کنم و تاریکی مرا.

درباره Night Stalker هیچ تاریخ و گذشته ای در دسترس نیست و تنها داستان هایی درباره او نقل می شود. (آموزش هیرو Night Stalker) در افسانه های هر نژاد و هر فرهنگ مختلف درباره برهه زمانی قبل از طلوع خورشید و روز وجود دارد که تاریکی شب بر آن فرمانروا است و این زمان محل حضور موجودات تاریکی مانند بالانار Night Stalker می باشد.

این افسانه نقل می شود که در طلوع اولین روز تمامی موجودات تاریکی از بین رفتند. همه به جز یک نفر.شب رو به عنوان مفهوم شیطان،از شرارت خود لذت می برد.او بازیگر اصلی رعب و وحشت یا همان بوگیمن را به وجود آورد و هر زمانی انسان های جوان در شب پرسه می زنند ، بوگیمان احضار شده و باعث ترس و وحشت آنها می شود.

او اینگونه از زندگی لذت می برد و هیچ کدام از این ها نمایش توخالی نیست. او همیشه درحال ایجاد رعب و وحشت برای افراد ناآگاه و بی دفاع که از راه نور جدا شدند و هشدارهای مردم جامعه خود را نادیده گرفتند می باشد. Night Stalker حقیقتی زنده ،برای ترسناک ترین کابوس بچه های کوچک می باشد.

به محض غروب خورشید، شکار Night Stalker آغاز می‌شود. با عبور از جنگل‌های تاریک، طعمه خود را در خلأی کند کننده به دام می‌اندازد و آن‌ها را تکه‌تکه می‌کند. اگر طلوع خورشید تهدیدی برای پایان دادن به وحشت او باشد، می‌تواند آسمان را تاریک کند تا یورش خود را ادامه دهد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
VOID
90/95/100/105

:مانای مصرفی

11/10/9/8

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک فضای خالی مخرب ایجاد می کند که به یک نیروی دشمن دمیج زده و آن را کند می کند. در شب این توانایی قدرت Mini-Stun دارد و می تواند برخی از توانایی های دشمنان که نیاز به زمانی کوتاه برای استفاده را دارد لغو کند و میزان کاهش سرعت دشمن بیشتر است.
night_stalker_void
CRIPPLING FEAR
50

:مانای مصرفی

30/25/20/15

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Night Stalker تمام دشمنان اطراف را وحشت‌زده می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها Silence شوند و در حالی که نزدیک او هستند، به‌مرور زمان آسیب ببینند. این تأثیر در شب مدت بیشتری ادامه دارد.
night_stalker_crippling_fear
CRIPPLING FEAR
50

:مانای مصرفی

30/25/20/15

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خرید آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : این توانایی بهبود می‌یابد. این بهبود شامل کاهش زمان بازیابی (Cooldown) این توانایی و اضافه شدن قابلیت فعال‌سازی (Toggle) است. پس از اتمام مدت زمان اولیه تأثیر، می‌توانید این توانایی را فعال نگه دارید، اما در این حالت، به‌صورت مداوم درصدی از حداکثر مانای Night Stalker در هر ثانیه مصرف می‌شود. این مقدار در طول روز ۶٪ و در طول شب ۴٪ از حداکثر مانا در هر ثانیه است.
night_stalker_crippling_fear
HUNTER IN THE NIGHT
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Night Stalker در شب در عنصر خود است و با سرعت زیادی حمله می کند و حرکت می کند. این توانایی فقط در شب کار می کند.
night_stalker_hunter_in_the_night
HUNTER IN THE NIGHT
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Hunter in The Night ممکن است بر روی یک کریپ استفاده شود ، که سریعا آن را می کشد و به ازای حداکثر سلامتی Night Stalker مانا و سلامتی اش را بازسازی می کند. در طول روز نمی تواند بر روی کریپهای Ancient استفاده شود.
night_stalker_hunter_in_the_night
DARK ASCENSION
125/175/225

:مانای مصرفی

140/135/130

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Night Stalker خورشید را خفه می کند و تاریکی فوری را فرا می خواند تا بتواند از قدرت خود در نهایت استفاده کند. تمامی توانایی هایش را رفرش می کند. در این مدت می تواند پرواز کند ، دمیج اضافی دریافت می کند و دیدش در شب بیشتر می شود
night_stalker_darkness
وجه ها (Facets)
Night Stalker right facet_
night_stalker_hunter_in_the_night
HUNTER IN THE NIGHT
بازی اکنون از شب شروع می‌شود به جای روز. شب طولانی‌تر از روز است. Night Stalker با یک سطح اضافی از توانایی Hunter in the Night شروع می‌کند.
سرعت حرکت: 10/22/28/34/40 درصد
سرعت حمله: 15/35/55/75/95 واحد
Night Stalker right facet 7.38_
night_stalker_void
VOID
حداکثر سطح Void افزایش می‌یابد. Void در سطح 5 در شب به هدف‌گذاری زمینی تبدیل شده و به ناحیه‌ای اعمال می‌شود. شعاع اثر : 350 واحد
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Heart of Darkness
در طول شب، بازسازی سلامتی Night Stalker به میزان 20 درصد افزایش می‌یابد و در طول روز به میزان 20 درصد کاهش می‌یابد.
خوب با
lich
abaddon
bloodseeker
elder_titan
life_stealer
silencer
necrolyte
warlock
medusa
juggernaut
بد در مقابل
faceless_void
puck
windrunner
furion
mirana
sven
templar_assassin
pugna
queenofpain
enchantress
استعدادها (Talents)
100+ واحد سرعت حمله Hunter in the Night

25

40 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Dark Ascension
20+ واحد آسیب Crippling Fear

20

20+ واحد افزایش قدرت (Strength)
30+ واحد آسیب Dark Ascension

15

20+ درصد مقاومت وضعیت (Status Resistance) توسط Hunter in the Night
کاهش 1 ثانیه در زمان آماده‌سازی Void

10

5+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Dark Ascension
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Gauntlets of Strength
Observer Ward
اوایل بازی
Phase Boots
Bracer
Bracer
Wind Lace
Magic wand
وسط بازی
Black King Bar
Blink Dagger
Phylactery
Aghanim's Shard
آخر بازی
Assault Cuirass
Khanda
Nullifier
Abyssal Blade
بسته به موقعیت بازی
Echo Sabre
Hand of Midas
Armlet of Mordiggian
Heaven's Halberd
Sange and Yasha
Mage Slayer
Silver Edge
Harpoon
Skull Basher
بسته به موقعیت بازی
Aghanim's Scepter
Shiva's Guard
Linken's Sphere
Boots of Travel
Swift Blink
Overwhelming Blink
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Night Stalker Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.