Muerta

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

47-55

سرعت حرکت

295

آرمور

3.3

درجه سختی

complexity 2(1)

  My family was murdered. By someone stupid enough to leave me alive


خانواده ام را به قتل رساندند. توسط کسی که آنقدر احمق است که مرا زنده بگذارد

به تعداد گورهایی که در Carrion Fields of Gorm وجود دارد، درباره Muerta داستان وجود دارد. (آموزش هیرو Muerta) برخی برای فرزندان خود داستان های ارواح دختر دهقانی را تعریف می کنند که از مرگ بازگشته تا راهزنانی را که خانواده او را کشته اند مجازات کند.

دیگران، مست در میخانه‌های تاریک، تئوری‌هایی در مورد آدم‌ربایی‌ها و روح قاتلان ، در هر داستانی یک چیز ثابت جریان دارد.

زنی که آنقدر از کسانی که او را به قتل رساندند، غرق نفرت شده بود که حاضر به مردن نشد و از مرگ، چنان تحت تأثیر موتوری پر از نفرت که این زن را به حرکت درآورده بود، به او رحمت و گریس – دو تپانچه‌های اثیری – داد و او را دومین فرمانده خود کرد.

اکنون او ارواح سرکشی را شکار می کند که آخرین دانه هایشان از ساعت شنی شان افتاده است و آنها را با لگد و فریاد به پاداش ابدی خود می رساند.

Muerta استاد مرگ است که سرزمین های زندگی را دنبال می کند، اهداف را با ترفندهای وحشتناک به هم می زند و بازجویان را برای خفه کردن دشمنان خود فرا می خواند. موئرتا که همیشه آماده است تا اهداف بی‌احتیاطی را با اسلحه یدکی خود انتخاب کند، زمانی که از پرده مردگان عبور می‌کند تا با خشم اثیری افراد لعنتی به دشمنانش ضربه بزند، در خطرناک‌ترین حالت خود قرار می‌گیرد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
DEAD SHOT
100/120/140/160

:مانای مصرفی

16/14/12/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Muerta یک شلیک جادویی به سمت واحد یا درخت دشمن می‌کند. زمانی که گلوله برخورد می‌کند، آسیب وارد کرده و به مدت کوتاهی کند می‌شود، سپس در جهت هدف باز می‌گردد. بازگشت گلوله به تمامی واحدهایی که از آن عبور می‌کند آسیب وارد می‌کند و وقتی به یک هیرو برخورد کرد متوقف می‌شود. هیروهایی که توسط بازگشت گلوله برخورد می‌کنند از نقطه برخورد می‌ترسند و دور می‌شوند.
muerta_dead_shot
DEAD SHOT
100/120/140/160

:مانای مصرفی

16/14/12/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : آسیب Dead Shot افزایش یافته است. Dead Shot پس از برخورد گسترش می‌یابد و از طریق هیروهای دشمن نفوذ می‌کند در حالی که آن‌ها را می‌ترساند (Fear).
muerta_dead_shot
THE CALLING
145/160/175/190

:مانای مصرفی

30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

گروهی 4 نفره را احضار می کند که به آرامی محل مورد نظر را دور می زنند. دشمنان داخل منطقه کند می شوند. ارواح دمیج می زنند و دشمنان را هنگام عبور از آنها Silence می کنند. هیروهای دشمن که در داخل Calling کشته می شوند، مدت زمان ماندگاری آن را تازه می کنند و ارواح دیگری ایجاد می کنند.
muerta_the_calling
GUNSLINGER
....

:مانای مصرفی

.....

:زمان آماده سازی

.....

: نوع دمیج

این توانایی قابل تغییر است . اتک های Muerta در صورت عمل کردن این توانایی یک شانس برای شلیک کردن به سمت هدف دوم را دارد.
muerta_gunslinger
PIERCE THE VEIL
150/250/350

:مانای مصرفی

75/60/45

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Muerta با استفاده از این توانایی متحول می شود و از دمیج های فیزیکی مصون می شود. تمام دمیج اتک های او به صورت مجیکال محاسبه می شود. Muerta اتک دمیج اضافی و سرعت حرکت به دست می آورد. Muerta می تواند به اهداف Etheral شده نیز اتک بدهد اما به اهدافی که در مقابل مجیک ایمن هستند دمیجی دریافت نخواهند کرد. با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Muerta در مدت فعال بودن این توانایی 30 % Lifesteal به ازای هر اتک به دست می آورد و هر بار که دشمنی را می کشد یا در نزدیکی او می میرد، به میزان 2% قدرت جادویی اش تقویت می شود. این دمیج اضافی هر بار که این توانایی فعال باشد موثر است.
muerta_pierce_the_veil
PIERCE THE VEIL
150/250/350

:مانای مصرفی

75/60/45

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Muerta در مدت فعال بودن این توانایی 30 % Lifesteal به ازای هر اتک به دست می آورد و هر بار که دشمنی را می کشد یا در نزدیکی او می میرد، به میزان 2% قدرت جادویی اش تقویت می شود. این دمیج اضافی هر بار که این توانایی فعال باشد موثر است.
muerta_pierce_the_veil
Ofrenda
50

:مانای مصرفی

60

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

Muerta یک معبد مقدس در مکان هدف قرار می‌دهد که سرعت حمله‌اش را زمانی که نزدیک آن است افزایش می‌دهد. هنگام دوباره زنده شدن، Muerta به مدت ۵۰٪ از زمان، از شکل جسمانی توانایی Pierce The Veil بهره می‌برد و در Ofrenda دوباره زنده می‌شود. Muerta می‌تواند Ofrenda را انتخاب کرده و مجبور به نابودی آن کند. تنها یک Ofrenda در هر زمان می‌تواند وجود داشته باشد.
muerta_ofrenda
وجه ها (Facets)
Muerta right facet_
Muerta می‌تواند یک Ofrenda مفید روی نقشه قرار دهد تا به جای Fountain در آنجا دوباره زنده شود.
muerta_ofrenda
Ofrenda
Muerta یک معبد مقدس در مکان هدف قرار می‌دهد که سرعت حمله‌اش را زمانی که نزدیک آن است افزایش می‌دهد. هنگام دوباره زنده شدن، Muerta به مدت 50 درصد از زمان، از شکل جسمانی توانایی Pierce The Veil بهره می‌برد و در Ofrenda دوباره زنده می‌شود. Muerta می‌تواند Ofrenda را انتخاب کرده و مجبور به نابودی آن کند. تنها یک Ofrenda در هر زمان می‌تواند وجود داشته باشد.
Muerta left facet_
The Calling زمانی که قهرمان‌ها در داخل آن می‌میرند، قدرت بیشتری پیدا می‌کند.
muerta_the_calling
THE CALLING
زمانی که قهرمان‌ها در داخل The Calling کشته می‌شوند، مدت زمان آن دوباره پر می‌شود، یک Revenant دیگر ایجاد می‌شود و شعاع The Calling به میزان ۱۰۰ افزایش می‌یابد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Supernatural
Muerta همیشه می‌تواند هنگام Ethereal بودن حمله کند. Muerta همیشه می‌تواند به اهداف Ethereal حمله کند. زمانی که به اهداف Ethereal حمله می‌کند، تمامی آسیب حمله او به عنوان آسیب جادویی وارد می‌شود.
خوب با
abaddon
lich
skeleton_king
shadow_shaman
bloodseeker
lone_druid
legion_commander
IO
clockwerk
life_stealer
بد در مقابل
monkey_king
windrunner
sven
chen
bane
batrider
faceless_void
pudge
centaur
spectre
استعدادها (Talents)
افزایش 20+ درصد به شانس توانایی Gunslinger

25

افزایش 25+ درصد به مقاومت در برابر جادو
2+ بار استفاده از توانایی Dead Shot

20

The Calling دو Revenant اضافی احضار می‌کند.
در حین حضور در The Calling به میزان 3 درصد به بازیابی حداکثر HP افزوده می‌شود.

15

افزایش 55+ واحد به آسیب توانایی Gunslinger
افزایش 300+ واحد به برد استفاده از توانایی Dead Shot

10

150+ سلامتی (Health)
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Mantle of Intellegence
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
اوایل بازی
Magic wand
Power Treads
Null Talisman
Maelstrom
Wind Lace
وسط بازی
Black King Bar
Mjollnir
Dragon lance
Daedalus
Hurricane Pike
آخر بازی
Swift Blink
Moon Shard
Aghanim's Shard
Refresher Orb
بسته به موقعیت بازی
Mask of Madness
Falcon Blade
Hand of Midas
Manta Style
Mage Slayer
Witch Blade
Ethereal Blade
Blink Dagger
Yasha and Kaya
بسته به موقعیت بازی
Satanic
Linken's Sphere
Monkey King Bar
Silver Edge
Gleipnir
Aghanim's Scepter
scythe of vyse
Bloodthorn
Eye of Skadi
بسته به موقعیت بازی
Boots of Travel
Revenant's Brooch
آیتم های جنگل
Grove Bow
Seeds of Serenity
Arcane Ring
Enchanted Quiver
Paladin Sword
Specialist's Array
Pirate Hat
Timeless Relic
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Muerta Carry - Support_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.