Leshrac

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

49-53

سرعت حرکت

325

آرمور

3.8

درجه سختی

complexity 2(1)

  The truth of nature is torment, suffering and decay. But only the wisest see this—which is to say, only Leshrac


حقیقت طبیعت عذاب و رنج و زوال است. اما فقط عاقل‌ترین‌ها این را می‌بینند – یعنی فقط لشراک

Leshrac روح عذاب دیده، یک موجودی است که از قلب طبیعت جدا شده است، یک موجود محدود که نیمی از (آموزش هیرو Leshrac) وجود آن در یک جهان و نیمی دیگردر جهان دیگر است.ذهن نافذ او طوری است که نمی تواند لحظه ای از ترس عذاب آور قلب آفرینش را نادیده بگیرد.

زمانی فیلسوف بزرگی بود که به دنبال مفهوم آفرینش بود، او به عمق طبیعت با کریستال های آلوده رفت و برای همیشه تحت نیروهای پنهانی که به او نشان داده شد تغییر نمود.درحال حاضر عمق تاریک فکر او تنها با نگاه آلوده غرور خود روشن می شود.

مانند بقیه شخصیت های ابتدایی ، او با طبیعت یکی است ولی در مورد او طبیعت وحشی و ترسناک است.او تنها نیمه شیطانی واقعیت را می بیند و بر این اعتقاد است که جهان برای کسانی که شرارت به بار می آورند همیشه جایزه ویژه در نظر می گیرد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SPLIT EARTH
80/100/120/140

:مانای مصرفی

11

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Leshrac زمین را زیر دشمنانش می شکافد . برای مدتی به آنان دمیج میزند و Stun می کند.
leshrac_split_earth
SPLIT EARTH
80/100/120/140

:مانای مصرفی

11

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Leshrac زمین را زیر دشمنانش می شکافد . با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : زمین شکافته شده در همان مکان 3 بار دیگر تکرار می شود ، با 5 ثانیه تاخیر بین هر یک. هر بار محدوده ی تاثیر گذاری اش 45 یارد بیشتر می شود. منطقه ی شکاف برای هر دو تیم قابل دیدن می باشد.
leshrac_split_earth
DIABOLIC EDICT
90/120/150/180

:مانای مصرفی

22/21/20/19

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

منطقه اطراف Leshrac را با انفجارهایی جادویی پر می کند که دمیج خالص به ساختمان ها و نیروهای دشمن می زند هر چه تعداد دشمنان در اطراف Leshrac کمتر باشد دمیج بیشتری دریافت خواهند کرد. زمان ماندگاری این توانایی ده ثانیه می باشد.
leshrac_diabolic_edict
LIGHTNING STORM
80/100/120/140

:مانای مصرفی

4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی به دشمنان صاعقه هایی جادویی می زند که به آنان دمیج می زند و سرعت حرکت شان را کاهش می دهد.
leshrac_lightning_storm
PULSE NOVA
50/60/70

:مانای مصرفی

1

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

امواجی را اطراف Leshrac ایجاد می کند که در ثانیه به دشمنان نزدیکش دمیج می زند. با هر پالس مانای Leshrac کم می شود.
leshrac_pulse_nova
NIHILISM
75

:مانای مصرفی

25

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی اضافه می شود : باعث می شود Leshrac و همه دشمنان نزدیک به او Etheral شوند و از اتک دادن آنها جلوگیر کرده و سرعت حرکتشان را کم می کند و باعث می شود دمیج جادویی بیشتری دریافت کنند. سرعت Leshrac را افزایش می دهد. Leshrac دمیج ها تقویت شده را تحت تاثیر این توانایی دریافت نمی کند.
leshrac_greater_lightning_storm
وجه ها (Facets)
Leshrac right facet_
leshrac_diabolic_edict
DIABOLIC EDICT
نرخ انفجار Diabolic Edict افزایش یافته است، اما دیگر به ساختمان‌ها آسیب نمی‌زند.
Leshrac left facet_
حملات Leshrac مانا بازمی‌گرداند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Defilement
Leshrac به ازای هر 0.7 Intelligence، شعاع اثر (AoE) توانایی‌های خود را افزایش می‌دهد.
خوب با
abaddon
lich
oracle
bloodseeker
shadow_shaman
night_stalker
life_stealer
silencer
legion_commander
spectre
بد در مقابل
templar_assassin
abaddon
undying
windrunner
silencer
medusa
phantom_lancer
obsidian_destroyer
ancient_apparition
life_stealer
استعدادها (Talents)
فعال شدن Lightning Storm توسط Pulse Nova

25

20+ واحد انفجارهای Diabolic Edict
Diabolic Edict به یک هدف اضافی برخورد می‌کند.

20

30+ واحد افزایش Pulse Nova Damage
80+ واحد افزایش Lightning Storm Damage

15

10+ درصد کاهش آسیب هنگام Pulse Nova
1.5+ واحد بازسازی مانا

10

4+ واحد Armor
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Faerie Fires
Tango
Observer Ward
Iron Branch
Iron Branch
اوایل بازی
Magic wand
Arcane Boots
Bottle
Voodoo Mask
Kaya
وسط بازی
Kaya and Sange
Black King Bar
Eul's Scepter of Divinity
Bloodstone
آخر بازی
Boots of Travel
Aghanim's Shard
Blink Dagger
Overwhelming Blink
Wind Waker
Shiva's Guard
بسته به موقعیت بازی
Refresher Orb
Eternal Shroud
Aghanim's Scepter
Aeon Disk
octarine core
scythe of vyse
آیتم های جنگل
Vampire Fangs
Whisper of the Dread
Occult Bracelet
Ceremonial Robe
Gossamer Cape
Pupil's Gift
Arcanist Armor
Timeless Relic
Dandelion Amulet
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Leshrac Mid_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

10 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.