Juggernaut

Agility
hero_agility

نوع اتک

Melee

اتک

56-58

سرعت حرکت

300

آرمور

5.7

درجه سختی

complexity 2(1)

 I’m The Juggernaut Bitch


من جاگرناتم بد بخت فلک زده

هیچ کس هرگز چهره پشت نقاب یورنرو ملقب به Juggernaut را تابحال ندیده است و فقط گمان می رود (آموزش هیرو Juggernaut) که او پشت نقابش چهره ای پنهان دارد.به دلیل به مبارزه طلبیدن ارباب فاسد، یورنرو از جزیره باستانی نقاب ها تبعید شد.این یک تنبیه بود که جان او را نجات داد.خیلی زود پس از آن حادثه جزیره نقاب ها در اعماق دریا به وسیله جادویی انتقام جو غرق شد.

در حال حاضر او تنها بازمانده ای است که رسم آن جزیره را ادامه می دهد و این رسم ، رسم شمشیر زنی آن جزیره است.به عنوان آخرین بازمانده از این روش شمشیرزنی یورنرو به کمک تمرین های بیشمار اعتماد به نقس و شجاعت بسیاری بدست آورده است.

روش شمشیر زنی جدید او از این امر حاکی است که او هیچگاه دست از به چالش کشیدن روش قبلی خود برنداشته است.انگیزه او مانند چهره واقعی او همواره به صورت راز باقی می ماند.برای قهرمانی که همه چیزش را دوبار کامل از دست داده فقط پیروزی می تواند نتیجه مطلوب او باشد.

در میان طوفانی از ضربات، جاگرنات دشمنان خود را از پای در می‌آورد. با سرعت و چرخش وارد نبرد می‌شود، بی‌پروا حمله می‌کند و زمانی که حمله خود را آغاز کند، تقریباً شکست‌ناپذیر است. متوقف کردن جاگرنات اغلب به‌اندازه زنده ماندن در برابر او دشوار است.

جاگرنات دشمنانش را با ضربات دقیق از میان برمی‌دارد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
BLADE FURY
105/110/115/120

:مانای مصرفی

36/30/24/18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با استفاده از این توانایی Juggernaut به دور خود می چرخد که باعث می شود او از بیشتر جادوهای دشمن مصون بماند، مقاومت جادویی او را تا 80 درصد افزایش می دهد و به واحدهای دشمن نزدیک آسیب می رساند.
juggernaut_blade_fury
BLADE FURY
105/110/115/120

:مانای مصرفی

36/30/24/18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود: شعاع Blade Fury را افزایش می دهد و سرعت حرکت دشمنان را تا 35 درصد کاهش می دهد.
juggernaut_blade_fury
HEALING WARD
120

:مانای مصرفی

60

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک شفا دهنده را احضار می کند که همه واحدهای متحد نزدیک را بر اساس حداکثر سلامت آنها شفا می دهد. شفابخش پس از احضار با سرعت حرکت 325.0 حرکت می کند.
juggernaut_healing_ward
BLADE DANCE
.....

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

به Juggernaut این فرصت را می دهد که در هر حمله آسیب جدی وارد کند.
juggernaut_blade_dance
OMNISLASH
200/275/350

:مانای مصرفی

120

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Juggernaut به سمت واحدهای دشمن هدف می جهد و سپس هدف و سایر واحدهای دشمن نزدیک را با سرعت حمله ی بالایی مورد حمله قرار می دهد. Juggernaut در این مدت آسیب‌ناپذیر است.
juggernaut_omni_slash
SWIFTSLASH
150

:مانای مصرفی

25

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی اضافه می شود که جاگرنات به مدت 1 ثانیه Omnislash می زند .
juggernaut_swift_slash
وجه ها (Facets)
juggernaut right facet_
جاگرنات تا زمانی که دمیجی دریافت نکند، چابکی و سرعت حرکت بیشتری کسب می‌کند
هر ۲ ثانیه که جاگرنات آسیب نبیند، یک انباشت (Stack) "Bladeform" دریافت می‌کند. هر انباشت ۲٪ افزایش چابکی پایه (Base Agility ) و ۱٪ افزایش سرعت حرکت (Movment Speed) می‌دهد، با حداکثر ۱۰ انباشت. انباشت‌ها پس از ۲ ثانیه از دریافت هرگونه آسیب از بین می‌روند. حالت "Break" باعث جلوگیری از دریافت انباشت‌های جدید می‌شود. حالت "Break" تاثیری بر روی مزایای انباشت‌های موجود ندارد.
juggernaut left facet_
juggernaut_blade_fury
Blade Fury
اکنون مهارت "Blade Fury" می‌تواند بر اساس سطح مهارت "Blade Dance" ضربه کریتیکال وارد کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Duelist
جاگرنات به اهدافی که رو به روی او هستند ۱۲٪ آسیب بیشتری وارد می‌کند. این افزایش آسیب همیشه در حین مهارت "Omnislash" اعمال می‌شود.
خوب با
lich
abaddon
bloodseeker
night_stalker
shadow_shaman
legion_commander
skeleton_king
axe
clockwerk
obsidian_destroyer
بد در مقابل
abaddon
night_stalker
earthshaker
crystal_maiden
visage
lich
bloodseeker
void_spirit
bane
lone_druid
استعدادها (Talents)
زمان ماندگاری در Omni Slash به میزان 1 ثانیه افزایش پیدا می کند.

25

از Blade Dance به میزان 50 درصد لایف استیل دریافت می کند.
تعداد اتک برای از بین بردن Healing Ward به 2 بار افزایش پیدا می کند.

20

زمان آماده سازی Blade Fury را 3 ثانیه کاهش می دهد.
Healing Ward به میزان 1+ درصد سلامتی بیشتری بازسازی می کند.

15

در هنگام استفاده از Blade Fury به میزان 40 + واحد سرعت حرکت بدست می آورد.
زمان آماده سازی Healing Ward را 12 ثانیه کاهش می دهد.

10

مبزان دمیج Duelist را 4+ درصد افزایش می دهد.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Iron Branch
Tango
Circlet of Nobility
Slippers of Agility
Quelling Blade
اوایل بازی
Magic wand
Power Treads
Wraith Band
وسط بازی
Blink Dagger
Manta Style
Battle Fury
Aghanim's Scepter
آخر بازی
Eye of Skadi
Abyssal Blade
Butterfly
Aghanim's Shard
Swift Blink
بسته به موقعیت بازی
Mjollnir
Maelstrom
Phase Boots
Black King Bar
Sange and Yasha
Diffusal Blade
Nullifier
Monkey King Bar
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Juggernaut Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

1 -

22 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.