Huskar 

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Range

اتک

44-49

سرعت حرکت

295

آرمور

2.7

درجه سختی

complexity 2(1)

  As my body falls, my spirit rises up like the smoke of offerings, pleasing to the gods


همانطور که بدن من سقوط می کند، روح من مانند دود قربانی ها برمی خیزد و مورد رضایت خدایان است.

از خانواده ی troll هاست!او بی شک یکی از بی نظیر ترین نیزه دارهاست. (آموزش هیرو Huskar) او جزو خانواده ی دیو هست و از سرزمین دیو ها یعنی Stranglethorn است.

او در ابتدا از محافظان شاه Troll Warlord بود که با خیانت به جنگل ها تبعید شد.او در ابتدا در خانواده ی Sentinel ها بود و بی شک بهترین کسی بود که میتونست مرگ را جلوی چشمان Scourage ها بیاره.

حالا که تبعید شده او را جزئی از نیرو های طبیعت میخوانند اما هیچکس نمیداند او چه قدرت هایی از Sentinel آموخت!

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
INNER FIRE
....

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

در یک خشم آتشین، تمامی دشمنان اطراف را به فاصله‌ای مشخص از خود دور می‌کند، به آن‌ها آسیب وارد کرده و آن‌ها را Silence می‌کند.
huskar_inner_fire
INNER FIRE
....

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : زمان آماده سازی INNER FIRE را کاهش می دهد و باعث می شود که سرعت حرکت دشمن کم شود و سلامتی Huskar را به میزانی که دمیج وارد کرده است بازسازی می کند.
huskar_inner_fire
BURNING SPEAR
....

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

huskar نیزه های خودش را توسط آتشی سوزان شعله ور می کند و در طول زمان با اتک های خود به دشمن دمیج می زند . چندین اتک باعث می شود که دمیج وارده توسط این توانایی روی هم جمع شود ( Stack ) . هر اتک مقداری از سلامتی Huskar را می کاهد.
huskar_burning_spear
BERSERKER'S BLOOD
.....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

.....

: نوع دمیج

جراحات Huskar قدرت او را تغذیه می کند و باعث افزایش سرعت حمله، مقاومت جادویی و بازسازی سلامتی بر اساس سلامتی از دست رفته می شود. بازسازی سلامت Huskar درصدی از Strength او می باشد.
huskar_berserkers_blood
LIFE BREAK
....

:مانای مصرفی

16/14/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Huskar از سلامتی خود استفاده می کند تا به دشمنش دمیج سنگینی وارد کند و از جان او بکاهد و به سمت هدفی می جهد تا درصدی از سلامت فعلی آن هیرو را از بین ببرد و حرکت و سرعت حمله آن را کاهش دهد. در حین جهش، Huskar Debuff Immune است و ٪50 مقاومت جادویی اش افزایش پیدا می کند.
huskar_life_break
LIFE BREAK
....

:مانای مصرفی

16/14/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : دشمن مورد هدف را برای لحظاتی مجبور می کند که به او اتک بدهد و برد استفاده از این توانایی را افزایش می دهد.
huskar_life_break
وجه ها (Facets)
Huskar right facet 7.38_
huskar_burning_spear
BURNING SPEAR
Burning Spears همچنین دشمنان را به میزان درصدی از حداکثر سلامت آن‌ها می‌سوزاند. به جای مصرف سلامت فعلی، از سلامت حداکثر مصرف می‌کند.
Huskar left facet_
huskar_life_break
LIFE BREAK
Life Break همچنین دشمنان را در شعاع اطراف هدف کند (Slow) می کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Blood Magic
Huskar مانا ندارد. هزینه‌های مانای آیتم‌ها به هزینه‌های سلامتی تبدیل می‌شوند.
خوب با
lich
abaddon
oracle
skeleton_king
dawnbreaker
abyssal_underlord
warlock
axe
visage
clockwerk
بد در مقابل
ancient_apparition
abaddon
legion_commander
chaos_knight
arc_warden
visage
medusa
faceless_void
antimage
undying
استعدادها (Talents)
25+ درصد افزایش در آسیب Life Break

25

6+ ثانیه افزایش در مدت زمان Burning Spears
30+ درصد افزایش در بازسازی Berserker's Blood

20

5 ثانیه کاهش در زمان آماده‌سازی Life Break
5+ واحد افزایش در دمیج در ثانیه ی توانایی Burning Spears

15

15+ درصد افزایش در Lifesteal
0.75+ ثانیه افزایش در مدت زمان Inner Fire

10

2+ ثانیه افزایش در مدت زمان کندی ناشی از Life Break
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Faerie Fires
Tango
Observer Ward
Gauntlets of Strength
Gauntlets of Strength
اوایل بازی
Magic wand
Helm of Iron WIll
Boots of Speed
Morbid Mask
Wind Lace
Armlet of Mordiggian
وسط بازی
Aghanim's Scepter
Black King Bar
Sange and Yasha
Boots of Travel
آخر بازی
Aghanim's Shard
Blink Dagger
Satanic
Eye of Skadi
Assault Cuirass
بسته به موقعیت بازی
Mage Slayer
Phase Boots
Power Treads
octarine core
Hurricane Pike
Dragon lance
Monkey King Bar
Heart of Tarrasque
Heaven's Halberd
بسته به موقعیت بازی
Linken's Sphere
Lotus Orb
Silver Edge
Boots of Travel_
Overwhelming Blink
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Huskar Carry Midlane Offlane_
Midlane
Huskar Carry Midlane Offlane_
offlane
Huskar Carry Midlane Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

16 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.