Enchantress 

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

43-53

سرعت حرکت

320

آرمور

4.2

درجه سختی

complexity 34

  What an enchanting day for battle


چه روز دلربایی برای نبرد

آیوشتا در جنگل مانند موجودی بی‌گناه و بی‌خیال به نظر می‌رسد، اما این تصور کاملاً صحیح نیست و حقیقتی کاملاً دیگر درباره او وجود دارد. (آموزش هیرو Enchantress) او درک می‌کند که جهان طبیعت به دست انسان‌ها زجر می‌کشد؛ بنابراین به سفر به مناطق دور و نزدیک علاقه‌مند است و هر جایی را که برایش جذاب باشد، مثل جنگل‌های روشن و دور، در هر آب‌وهوا و فصلی، به همراه دوستان خود سفر می‌کند.

در این سفرها، او با دوستان خود خبرها را رد و بدل می‌کند و با خنده و التیام، همه را شاد می‌کند. در جهانی که جنگ وجود دارد، جنگل‌ها برای ساختمان‌های کشتی و ابزار نظامی قطع می‌شوند و حتی در زمان صلح، چوب درختان برای ساخت خانه و سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیوشتا می‌شنود که موجودات کوچک جنگل به فضای سبز نیاز دارند تا بتوانند زندگی کنند و همیشه به حرف‌های کسانی که هیچ شنونده‌ای ندارند گوش می‌دهد. او داستان‌های آنها را از جنگل به دنیای بیرون می‌برد و باور دارد که حس شادی که در او وجود دارد، نوعی افسون است که می‌تواند جهان را بهبود بخشد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
IMPETUS
50

:مانای مصرفی

6/4/2/0

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

یک جادو را بر روی هر اتک اضافه می کند که باعث می شود بر اساس دور بودن هدف دمیج بیشتری وارد کند. هر چه هدف دورتر باشد ، دمیج بیشتری وارد می شود.
enchantress_impetus
ENCHANT
70

:مانای مصرفی

30/24/18/12

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Enchantress دشمن را افسون می کند. اگر دشمن یک هیرو باشد برای 5 ثانیه سرعت حرکتش کم شده و دمیج می خورد. اگر دشمن یک کریپ باشد ، آن را تحت کنترل خود در می آورد و اتک دمیج و حداکثر سلامتی آن کریپ را افزایش می دهد. او می تواند تنها یک کریپ را برای 30 ثانیه تحت کنترل خودش در بیاورد.
enchantress_enchant
NATURE'S ATTENDANTS
140

:مانای مصرفی

35

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

ابری از wisp ها به Enchantress و یاران اطرافش برای 9 ثانیه باز سازی سلامتی می دهند.
enchantress_natures_attendants
UNTOUCHABLE
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Enchantress دشمنان خود را فریب می دهد ، وقتی که از دشمن اتک می خورد سرعت اتک آن دشمن را به شدت کاهش می دهد.
enchantress_untouchable
SPROINK
60

:مانای مصرفی

10

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard این توانایی اضافه می شود : به عقب می جهد و مجیک ها و دمیج هایی که سمت او پرتاب شده اند را جاخالی می دهد و دو اتک را با خاصیت IMPETUS به دشمنان در فاصله 100+ یاردی نسبت به برد اتکش پرتاب می کند
enchantress_bunny_hop
LITTLE FRIENDS
75

:مانای مصرفی

20

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter اضافه می شود : Enchantress یکی از دشمنان را توسط این توانایی گیر می اندازد ، تمام کریپ های اطرافش خودی و دشمن و کریپ های جنگل در شعاعی نزدیک ، سرعت حرکت و سرعت اتک اضافی می گیرند و به برای 6 ثانیه به هدف انتخاب شده اتک می دهند.
enchantress_little_friends
وجه ها (Facets)
Enchantress right facet_
Enchant و حملات به اهداف Enchanted دامنه اضافی دارند.
enchantress_enchant
ENCHANT
دامنه Cast Enchant افزایش یافته است. اگر دشمن یک هیرو باشد، Enchantress و واحدهایی که او کنترل می‌کند، دامنه حمله بیشتری علیه هدف خواهند داشت.
Enchantress left facet_
Healing Wisps پس از دریافت آسیب احضار می‌شوند.
enchantress_natures_attendants
NATURE'S ATTENDANTS
هر بار که Enchantress بیش از ۲۷۵ آسیب از هیروهای دشمن دریافت کند، یک wisps به مدت ۴ ثانیه برای healing او ظاهر می‌شود. حداکثر ۴ wisps بیش از حد محافظتی می‌توانند به طور همزمان وجود داشته باشند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Rabble-Rouser
تمام کریپ‌های جنگل به هیروهای دشمن آسیب بیشتری وارد می‌کنند. افزایش آسیب برابر است با 10٪ + 4٪ به ازای هر سطح هیروی Enchantress.
خوب با
lich
bloodseeker
abaddon
skeleton_king
warlock
axe
clockwerk
legion_commander
shadow_shaman
spectre
بد در مقابل
abaddon
marci
medusa
IO
legion_commander
dawnbreaker
ogre_magi
night_stalker
faceless_void
visage
استعدادها (Talents)
+6.5% آسیب Impetus

25

12+ واحد تعداد ارواح Nature's Attendants
60 واحد کاهش سرعت حمله دشمن توسط Untouchable

20

150+ واحد سلامتی / 25+ واحد آسیب برای Enchantress و واحدهای او
30+ واحد سرعت حمله برای Enchantress و واحدهای او

15

8+ واحد شفادهی Nature's Attendants
10+ واحد آرمور Enchanted Creep

10

30+ واحد سرعت حرکت در طول Nature's Attendants
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.