Elder Titan

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

49-59

سرعت حرکت

310

آرمور

2.7

درجه سختی

complexity 34

It is only right that I am cast into this world, for I had a hand in breaking it


درست است که من به این دنیا پرتاب شوم، زیرا در شکستن آن دستی داشتم

شاید شما بپرسید “چگونه دنیا به این شکل در آمده است؟” “چرا از تمامی دنیاهایی که تا به حال به وجود آمده (آموزش هیرو Elder Titan) تنها این دنیا خصوصیات عجیب و غریب مختص به خود را که شامل کلکسیون مختلف و کاملا متفاوتی از موجودات،فرهنگ ها و افسانه ها را دارد؟

”جواب این سوال ها فقط یک نجوا است ” به خاطر وجود تایتان ها” این اجداد اصلی موجودات در این جهان در ابتدای آفرینش آن حضور داشتند-شاید بتوان گفت که این اجداد شاهد آفرینش جهان بودند، سپس همراه به جهان متولد شدند و بازتاب آفرینش جهان در گوش هایشان طنین انداز شد.

با الهام از انرژی های اولیه این جهان، آن ها هیچ آرزویی به جز این که خود آفریننده باشند نداشتند.بنابراین آن ها مشغول به شکل دهی اجسام به شکل دلخواه خود : چکش زدن، گرم کردن، خم کردن و شکل دهی دوباره اجسام پرداختند.

زمانی که مواد اولیه موجود دیگر چالشی برای آن ها محسوب نمی شد آن ها از ابزار خود بر روی جسم خود استفاده کردند و ذهن و روح خود را دوباره شکل دهی کردند و تبدیل به موجوداتی با استقامت بسیار بالا شدند.کمی نگذشت که واقعیت وجود جهان تبدیل به مواد اولیه برای شکل دهی جدید گشت.اما در برخی مواقع آن ها اشتباهاتی نیز مرتکب می شدند.در مواقعی که جاه طلبی بزرگی رخ می دهد اشتباهات غیر قابل اجتناب می باشند شخصی که ما به عنوان تایتان پیر می شناسیم یک مبتکر بزرگ است که درباره نحوه آفرینش جهان تحقیق می کرد.

در هنگام آزمایش کردن توانایی های خود، او چیزی را تکه تکه کرد که هرگز نتوانست آن را تعمیر کند و باید آن را دور می انداخت.او به جهان خود یعنی همان روح تکه تکه شده خود سقوط کرد.در آنجا او در میان سرزمین های از هم گسیخته و ناهموار در کنار بقایایی از مواد اولیه که در هنگام ساخت جهان ابتدایی در جایی نامعلوم گم شده بودند زندگی می کند.

و به این خاطر است که دنیایی که ما می شناسیم تداعی کننده یک جزیره دورافتاده با ساکنینی که از کشتی شکسته جان سالم بدر بردند و سال ها است که به فراموشی سپرده شده می باشد. همه این جزیره را فراموش کرده اند اما فقط یک نفر خود را سرزنش می کند.او زمان خود را تا ابد صرف پیدا کردن راهی برای تعمیر این جهان می کند که شاید او دوباره به بخشی از روح از هم گسیخته خود ملحق شود تا شاید ما و این جهان دوباره به شکل اولیه خود در بیاییم.این شخصی است که ما آن را به عنوان تایتان پیر می شناسیم.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ECHO STOMP
100

:مانای مصرفی

14/13/12/11

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Elder Titan و Astral Spirit ش هر دو بر روی زمین می کوبند و هر دشمنی که در نزدیک آنها باشند Stun می شوند و مقداری دمیج فیزیکی نیز دریافت می کنند. در حین استفاده این توانایی اگر حرکت کند، لغو می شود. دمیج Astral Spirit به صورت مجیک و خود Elder Titan فیزیکی است.
elder_titan_echo_stomp
ECHO STOMP
100

:مانای مصرفی

14/13/12/11

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : زمان آماده سازی را کاهش می دهد ، با فعال نمودن Alt Cast به نقطه ای که Astral Spirit در آن واقع شده است، بعد از اتمام Stomp به آن نقطه منتقل می شود.
elder_titan_echo_stomp
ASTRAL SPIRIT
80/90/100/110

:مانای مصرفی

23/21/19/17

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Elder Titan روح اختری خود را به بیرون می فرستد و به هر نیروی دشمنی که از آن عبور می کند دمیج می زند . وقتی روح دوباره بهElder می‌پیوندد، برای هر دشمنی که از آن عبور می‌کند، دمیج، آرمور و سرعت حرکت اضافی می گیرد. روح اختری را می توان کنترل کرد و دارای توانایی های ECHO STOMP، RETURN SPIRIT و NATURAL ORDER است.
elder_titan_ancestral_spirit
ASTRAL SPIRIT
80/90/100/110

:مانای مصرفی

23/21/19/17

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : باعث می شود که Elder Titan در هنگام بازگشت روح، %50 مقاومت جادویی به ازای هر هیروی دشمن آسیب دیده به دست آورد.
elder_titan_ancestral_spirit
NATURAL ORDER
...

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

تمام عناصر را به سطوح اولیه خود کاهش می دهد ، آرمور پایه و مقاومت در برابر آسیب جادویی را از دشمنان نزدیک به خودش را حذف می کند. کاهش آرمور فیزیکی دور Elder Titan است و کاهش آرمور جادویی دور Astral Spirit می باشد.
elder_titan_natural_order
EARTH SPLITTER
125/175/225

:مانای مصرفی

100

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی یک شکاف را در زمین ایجاد می کند که تا محدوده خاصی پیش می رود بعد از لحظاتی شکاف منفجر می شود و حرکت دشمن را کند می کند و به ازای حداکثر سلامتی هر دشمن به آنها دمیج می زند نصف دمیجی که وارد می شود به صورت مجیکال ( جادویی ) و نصف دیگر به صورت فیزیکال ( فیزیکی ) می باشد.
elder_titan_earth_splitter
وجه ها (Facets)
Elder Titan right facet_
Base Attack Speed Elder Titan کاهش یافته است، اما سرعت حرکت او همچنین به سرعت حمله اضافه می‌کند.
Elder Titan left facet_
Natural Order به‌طور تدریجی مقاومت جادویی و آرمور را کاهش می‌دهد.
elder_titan_natural_order
NATURAL ORDER
هر ۱ ثانیه که هیروهای دشمن تحت تأثیر Natural Order باقی بمانند، آرمور آن‌ها ۱ کاهش می‌یابد و مقاومت جادویی آن‌ها ۱٪ کاهش پیدا می‌کند. این اثر تا ۲۰ بار انباشته می‌شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Tip the Scales
کریپ‌ها و ساختمان‌های هم‌پیمان که تحت تاثیر Glyph of Fortification یا Roshan's Banner هستند، ۱۰۰٪ آسیب بیشتر وارد می‌کنند
خوب با
skeleton_king
bloodseeker
night_stalker
lich
abaddon
life_stealer
necrolyte
visage
legion_commander
spectre
بد در مقابل
meepo
chen
tusk
batrider
windrunner
rubick
faceless_void
gyrocopter
naga_siren
doom_bringer
استعدادها (Talents)
60 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Earth Splitter

25

100+ درصد آسیب دسته جمعی (Cleave)
350+ آسیب بیداری Echo Stomp

20

100+ واحد شعاع Natural Order
75+ واحد آسیب Echo Stomp

15

25+ واحد حمله قهرمان Astral Spirit
2+ درصد سرعت حرکت Astral Spirit به ازای هر قهرمان

10

25+ واحد سرعت حمله
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.