Dark Seer

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Melee

اتک

52-58

سرعت حرکت

295

آرمور

4.2

درجه سختی

complexity 2(1)

  If your enemy is equal, prepare for him. If greater, elude him. If weaker, crush him


اگر دشمن شما برابر است، برای او آماده شوید. اگر بزرگتر است، از او فرار کنید. اگر ضعیف تر است، او را له کنید.

Dark Seer، که به ایشکافل نیز مشهور است، برای شکست دادن دشمنانش به چاقو یا شمشیر تیز نیاز ندارد؛ به جای آن، به قدرت ذهن نیرومند خود تکیه می‌کند و در مواقع لزوم، حرکت‌های هوشمندانه‌ای به کار می‌گیرد. (آموزش هیرو Dark Seer) او یک استراتژیست باهوش و سریع است که قدرتش در تحلیل نبردهاست. ایشکافل از سرزمینی به نام “سرزمین در پس دیوار” به دنیای ما آمده و به عنوان یک مبارز غریبه در این دنیا شناخته می‌شود.

در گذشته، ایشکافل یک ژنرال بزرگ بود و مدافع قویی برای خدای پادشاه داماتریکس به شمار می‌رفت. او دارای یک لشکر تحت فرمانش بود که در آخرین روزهای جنگ بزرگ بین مرزهای دنیا نابود شد. در آن زمان، ایشکافل شاهد شکست خود بود و دشمن را به سمت دیوارهای مرزی بین دنیاها محکوم کرد. در لحظه‌ی دستگیری او، به سمت دیوارها حرکت کرد و آن‌ها را مهر و موم کرد، همچنین مردمان خود را از دست دشمن نجات داد. اما در عوض، خود به دنیای دیگری منتقل شد.

اکنون، ایشکافل سعی دارد به عنوان یک استراتژیست نظامی، توانایی‌هایش را در این دنیا به نمایش بگذارد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
VACUUM
60/90/120/150

:مانای مصرفی

60/50/40/30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Darkseer یک خلاء در منطقه مورد نظر ایجاد می کند و واحد های دشمن را به مرکز آن خلاء می کشد که باعث می شود هم سردرگم شوند و هم مقداری دمیج نیز دریافت کنند.
dark_seer_vacuum
ION SHELL
100/110/120/130

:مانای مصرفی

9

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط این توانایی بر روی هدف خود یک زره پرز دار می انداز که اگر نیروی دشمنی کنار آن قرار بگیرد دمیج دریافت می کند.
dark_seer_ion_shell
SURGE
50

:مانای مصرفی

24/19/14/9

:زمان آماده سازی

****

: نوع دمیج

Darkseer توسط این توانایی به یکی از متحدانش قدرت می دهد، سرعت حرکت مرحله ای می دهد که به آن واحد اجازه می دهد با آخرین سرعت ممکن حرکت کند و هیچ کس نمی تواند سرعت حرکت او را کم کند.
dark_seer_surge
SURGE
50

:مانای مصرفی

24/19/14/9

:زمان آماده سازی

****

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : یک دنباله با شعاع 150 را پشت سرش درست می کند که 7 ثانیه طول می کشد، دشمنان اطراف خود را 50-% کند می کند و 35 دمیج در ثانیه در فواصل 0.5 ثانیه ایجاد می کند. می توان آن را در حالت alt-cast قرار داد تا دنباله را غیرفعال کند.
dark_seer_surge
WALL OF REPLICA
125/250/375

:مانای مصرفی

100

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

Darkseer توسط این توانایی دیواری از نور تولید می کند که هر نیروی دشمنی که از آن عبور می کند ، دمیج دریافت کرده و سرعت حرکتش کم می شود همچنین از دشمنان ایلوژنی می سازد که تحت کنترل Darkseer هستند. ایلوژن ها تا زمان ماندگاری دیوار باقی می مانند یا اینکه توسط دشمن نابود می شوند.
dark_seer_wall_of_replica
NORMAL PUNCH
0

:مانای مصرفی

9

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی اضافه می شود : باعث می‌شود تا حمله بعدی Dark Seer به یک هیرو، True Strike بزند، یک کپی ک از او جدا کند، بر اساس میزان حرکت Dark Seer در 3 ثانیه گذشته، به او دمیج زده و آن را Stun می کند. حداکثر توان این توانایی پس از 1100 یارد مسافت طی شده به دست می آید.
dark_seer_normal_punch
وجه ها (Facets)
Darkseer right facet_
Darkseer زمانی که نزدیک سایر هیروها باشد، سریع‌تر حرکت می‌کند.
Darkseer به میزان 7 درصد از سرعت حرکت هیروهای داخل شعاع 1200 واحدی را به دست می‌آورد. سرعت حرکت پایه کاهش یافته است.
Darkseer left facet_
Darkseer همچنین از هوش (Intelligence )، سرعت حمله (Attack Speed) به دست می‌آورد.
Darkseer از هر واحد (Intelligence )، 1 سرعت حمله (Attack Speed) به دست می‌آورد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Aggrandize
وقتی Dark Seer سطحش بالا می‌رود، درصدی از حداکثر سلامت و مانای خود را بازمی‌گرداند. درصد بازگردانی برابر با 10٪ + 1.5% به ازای هر سطح قهرمان است.
خوب با
lich
bloodseeker
clockwerk
abaddon
spirit_breaker
lone_druid
shadow_shaman
life_stealer
riki
void_spirit
بد در مقابل
templar_assassin
luna
windrunner
phantom_lancer
oracle
legion_commander
furion
viper
mirana
Shadow_fiend
استعدادها (Talents)
2+ شارژ Ion Shell

25

350+ واحد محدوده تاثیرگذاری Surge
40 ثانیه کاهش زمان بازنگری Wall of Replica

20

50+ واحد آسیب Ion Shell
75+ واحد محدوده تاثیرگذاری Vacuum

15

Ion Shell به حداکثر سلامت 250+ واحد اضافه می‌کند.
15+ درصد آسیب Wall of Replica Illusion

10

65+ واحد شعاع Ion Shell
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Gauntlets of Strength
Observer Ward
اوایل بازی
Boots of Speed
Bracer
Bracer
Magic wand
Arcane Boots
Ring of Basilius
Soul Ring
وسط بازی
Pipe of Insight
Guardian Greaves
Mekansm
Shiva's Guard
Veil of Discord
Blink Dagger
Aghanim's Shard
آخر بازی
scythe of vyse
Black King Bar
Aghanim's Scepter
Refresher Orb
بسته به موقعیت بازی
آموزش آیتم های dota 2
Spirit Vessel
Vanguard
Helm of the Dominator
Linken's Sphere
Eul's Scepter of Divinity
Heaven's Halberd
Aeon Disk
Black King Bar
بسته به موقعیت بازی
Lotus Orb
Force Staff
Solar Crest
Overwhelming Blink
octarine core
Eternal Shroud
Boots of Travel
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Dark Seer Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

1 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.