Chen

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

46-56

سرعت حرکت

305

آرمور

1.5

درجه سختی

complexity 3

  I have left the dark desert of my past to walk now in the light of Obelis


بیابان تاریک گذشته ام را ترک کرده ام تا اکنون در نور اوبلیس قدم بزنم

او در صحراهای بدون خدایان هاژادال به دنیا آمد. او در قبیله‌ای قانون شکن زندگی می کرد که مایحتاج خود را از گرمای سوزان آن صحرا تامین می کردند. (آموزش هیرو Chen) با استفاده از روش باستانی در اهلی کردن حیوانات، مردم قبیله Chen، زمین های خود را با یوکوتی صحرا که گونه‌ای از اژدهای مخفی در دل خاک بود و ماسه های صحرا را به شیشه تبدیل می کرد، شخم می زدند.

معمولاً آنها با تشنگی و گرسنگی سر و کله می زدند و اغلب با قبایل همسایه‌شان جنگیدند. اما در یک نبرد، قبیله Chen مشکل بزرگی را تجربه کرد و به اشتباه به کاروان حمله کرد. در پی آن، شوالیه های زره پوش فولد یوکوتی های قبیله را که به آنها حمله کرده بودند، کشتند.

افراد قبیله Chen به این شوالیه ها و فولد خشمگین شدند و به آنها حمله کردند، اما در نبردی که به وجود آمد، همه آنها کشته شدند. Chen که شکست خورده و بر روی زانو افتاده بود، به چهره جلاد با فروتنی نگاه کرد و گردن خود را برای اعدام آماده کرد.

جلاد که از شجاعت Chen خوشش آمده بود، به جای بریدن سر او، به او یک فرصت داد: مرگ یا تغییر دین. Chen با علاقه، دین آنها را قبول کرد و به فولد پیوست و زره خود را دریافت کرد.

در حال حاضر، Chen با تعصب به دین و با قدرت به بردن حیوانات به دنبال کافران است تا آنها را به سزای اعمالشان برساند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
PENITENCE
70/75/80/85

:مانای مصرفی

14/13/12/11

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Chen با این توانایی می تواند سرعت حرکت یک یونیت دشمن را کم کند و سرعت اتکی که متحدانش به آن یونیت می دهند را افزایش می دهد. Chen می تواند هدفی که تحت تاثیر این توانایی هست را با برد اتک بیشتری اتک بدهد.
chen_penitence
HOLY PERSUASION
110/130/150/170

:مانای مصرفی

15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

توسط این توانایی می تواند یک کریپ جنگلی را تصاحب کند و به آن کریپ که تحت کنترل Chen درآمده میزانی سلامتی و سرعت حرکت و دمیج بیشتری را اعطا کند.
chen_holy_persuasion
HOLY PERSUASION
110/130/150/170

:مانای مصرفی

15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : ه Holy Persuasion اجازه می‌دهد تا Ancient creeps را هدف قرار دهد. می‌تواند بر اساس سطح Hand of God تا 1/2/3 Ancient creeps را کنترل کند. همچنین برخی از قابلیت‌های creeps را به اندازه یک سطح ارتقاء می‌دهد.
chen_holy_persuasion
HOLY PERSUASION
110/130/150/170

:مانای مصرفی

15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : به واحدهای مجاب شده قابلیت Martyrdom اعطا می‌کند. با قربانی کردن جان این واحد، یک هم‌تیمی به صورت فوری به میزان 30٪ از سلامت کنونی واحد، درمان می‌شود.
chen_holy_persuasion
DIVINE FAVOR
0

:مانای مصرفی

20/18/16/14

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

به صورت غیر فعال (Passive)، یک هاله (Aura) ایجاد می‌کند که باعث افزایش بازسازی سلامت می‌شود. می‌توان این مهارت را روی هم‌تیمی‌ها استفاده کرد تا به آنها زره اضافی بدهد و میزان درمان و بازسازی سلامتی آنها را افزایش دهد.اگر این مهارت بر روی Chen اعمال شود، تمام واحدهای تحت کنترل Chen به او تلپورت می‌شوند. در صورتی که از قهرمانان دشمن یا واحدهای آنها آسیب ببینید، تلپورت کنسل می‌شود.
chen_divine_favor
HAND OF GOD
200/300/400

:مانای مصرفی

150/130/110

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Chen به تمام یارانش در تمام نقاط نقشه مقداری سلامتی می دهد ابتدا یک مقدار مشخص سلامتی می دهد و سپس در طول زمان به مدت 8 ثانیه مقدار کمتری به یارانش سلامتی می دهد
chen_hand_of_god
وجه ها (Facets)
Chen right facet 7.38_
fac
SUMMON CONVERT
"Summon Convert یک Marshmage Apprentice یا Marshmage را فرا می‌خواند.
Chen left facet_
fac
SUMMON CONVERT
"Summon Convert یک Centaur Courser یا Centaur Conqueror را فرا می‌خواند.
Chen bottom right facet
Chen bottom left facet
Chen bottom bottom left
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Summon Convert
Chen یک Convert برای مبارزه به خدمت می‌گیرد. Convert از مزایای Holy Persuasion بهره‌مند می‌شود و اگر Chen بمیرد، Convert نیز می‌میرد. حداکثر جان آن به صورت 220 + 80 به ازای هر سطح Chen تنظیم می‌شود. این قابلیت در حالی که Convert زنده است، در مدت زمان بازیابی قرار دارد، اما هر بار که Chen زنده می‌شود، زمان بازیابی آن دوباره راه‌اندازی می‌شود. Convert به حساب تعداد حداکثر یونیت‌های Holy Persuasion اضافه می‌شود.
7.38c : این توانایی حالا به صورت یک کریپ - هیرو در نظر گرفته می شود : نمی تواند Dominate یا Persuade یا Ecnchant شود و با Hand of Midas یا توانایی Sacred Arrow میرانا کشته شود.
خوب با
lich
axe
night_stalker
obsidian_destroyer
dawnbreaker
legion_commander
riki
drow_ranger_
clockwerk
shadow_shaman
بد در مقابل
abaddon
chaos_knight
legion_commander
meepo
lone_druid
troll_warlord
undying
brewmaster
marci
ancient_apparition
استعدادها (Talents)
Hand of God یک دیسپل قوی اعمال می‌کند.

25

Hand of God به صورت کامل Chen و Creeps او را درمان می‌کند.
30 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Hand of God

20

1200+ واحد حداقل سلامت Holy Persuasion
12+ واحد آسیب Holy Persuasion

15

14 درصد کاهش سرعت Penitence
Penitence به میزان 225+ واحد آسیب وارد می‌کند.

10

150+ سرعت حمله Convert
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.