Centaur Warrunner

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

63-65

سرعت حرکت

305

آرمور

0.5

درجه سختی

complexity 2(1)

  By the belt of Omexe, I will avenge my dishonor


انتقام بی شرمی خود را با کمربند اومکس خواهم گرفت

Centaur Warrunner و قنطورس همگی به بقای افسانه‌ای دست می‌یابند. (آموزش هیرو Centaur Warrunner) بهترین جایی که این تانک می‌تواند قرار بگیرد، مرکز میدان جنگ است که در آن یک قهرمان با مهارت‌های فراوان و سرزندگی عظیم در نزدیکی دشمنان خود می‌تواند مبارزه کند. با استفاده از شمشیر Centaur Warrunner، هر دشمن که به آن نزدیک شود برای چند ثانیه بی حرکت خواهد شد و این فرصت را می‌تواند برای کمک به تیم‌اش بکار بگیرد. همچنین، Centaur Warrunnerبا یک ضربه می‌تواند دشمن خود را به حالت ناتوانی بیندازد و با توجه به شکیبایی بسیار زیادش، حتی با خطر جان خود می‌تواند به هدفش برسد. علاوه بر این، با استفاده از مهارت بازگشت منفعل، Centaur Warrunner می‌تواند به حمله دشمن جوابی مناسب بدهد و آن را به قربانی کند.

Bradwarden با استعداد فوق‌العاده و شجاعتی که به اندازه قلبش است به رشد و پیشرفت می‌رسد. او پیشگوی و ناجی به عنوان وحی از قبیله‌اش شناخته می‌شود و این نشانه زندگی وفاداری Centaurs به نگهبان است. او با تبر خود، که نیروی عظیمی دارد، به راحتی زمین را لرزانده و در حین تبرزدن گاهی حتی خودش هم صدمه می‌بیند. با این حال، با رفلکس بسیاری که دارد، او به راحتی از حملات دشمنانش جلوگیری می‌کند و به سرعت به مقابله با آنها می‌پردازد. Bradwarden می‌داند که قدرت و تصمیم سرنوشتش در آینده رخ خواهد داد و نبردی که در پیش رو دارد، چالش نهایی او خواهد بود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
HOOF STOMP
100/110/120/130

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Centaur توسط این توانایی می تواند با سم هایش بر زمین بکوبد و دشمنان مجاورش را Stun کند در حین کوبیدن می تواند حرکت کند اما نمی تواند اتک بدهد.
centaur_hoof_stomp
DOUBLE EDGE
0

:مانای مصرفی

3.5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Centaur با این توانایی به دشمنان اطرافش در ناحیه ای کوچک ضربه ای قوی وارد می کند که خودش هم دمیج می خورد. بر اساس Strength پایه اش دمیج اضافی بیشتری وارد می کند . Centaur با استفاده کردن DOUBLE EDGE نمی میرد.
centaur_double_edge
DOUBLE EDGE
0

:مانای مصرفی

3.5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : باعث می شود که DOUBLE EDGE هیروهای دشمن را کند کند و قدرت Centaur را در هر ضربه به هیروهای دشمن برای مدت کوتاهی افزایش دهد.قدرت این توانایی حداکثر 5 بار بر روی هم جمع می شود ( Stack می شود ).
centaur_double_edge
RETALIATE
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Centaur با تمام حملات مقابله می کند و به مهاجم دمیج می زند. مقداری ثابت به اضافه درصدی از قدرت (Strength ) اش را به دشمنش برمی گرداند. به برج ها ( Tower ) نصف این مقدار دمیج میزنند .
centaur_return
STAMPEDE
150/200/250

:مانای مصرفی

100/95/90

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Centaur همه متحدان را به یک حمله وحشیانه هدایت می کند که باعث می شود آنها با حداکثر سرعت خود حرکت کنند و سرعت حرکت هر دشمن را که زیر پا می گذارند کم می کنند . دشمنان پایمال شده بر اساس قدرت Centaur Warrunner دمیج می خورند. هر دشمنی را می توان یک بار زیر پا گذاشت.
centaur_stampede
HITCH A RIDE
75

:مانای مصرفی

24

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

این توانایی توسط آیتم Aghanim's Scepter اضافه می شود: با این توانایی می تواند یکی از یارانش را سوار یک گاری کند و با تاثیر گرفتن از ویژگی های توانایی STAMPEDE حرکت کند و به دشمن آسیب برساند.
centaur_work_horse
وجه ها (Facets)
Centaur right facet_
Centaur Warrunner بر اساس میزان Strength خود سرعت حرکت اضافی دریافت می‌کند.
Centaur Warrunner به میزان ۳۰٪ از Strength خود سرعت حرکت اضافی دریافت می‌کند. حداکثر سرعت حرکت Centaur به ۶۰۰ افزایش می‌یابد. این افزایش سرعت حرکت با مزایای حاصل از بوت‌ها جمع نمی‌شود.
Centaur left facet_
آسیب توانایی Double Edge زمانی که Centaur مورد حمله قرار می‌گیرد افزایش می‌یابد.
centaur_double_edge
Double Edge
آسیب توانایی Double Edge به میزان ۲۵٪ از آسیبی که Centaur در ۶ ثانیه گذشته از قهرمان‌های دشمن دریافت کرده افزایش می‌یابد، تا حداکثر ۱۰۰٪ آسیب اضافی برای Double Edge. این آسیب اضافه پس از استفاده از Double Edge بازنشانی می‌شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Rawhide
به صورت دائمی هر 120 ثانیه، 30 واحد به حداکثر جان اضافه می‌شود.
خوب با
abaddon
lich
bloodseeker
necrolyte
juggernaut
ancient_apparition
life_stealer
skeleton_king
warlock
visage
بد در مقابل
windrunner
naga_siren
mirana
luna
batrider
faceless_void
chen
sniper
furion
abaddon
استعدادها (Talents)
توانایی Retaliate دارای هاله (Aura) می‌شود. (َAura در بخش اصطلاحات توضیح داده شده*)

25

افزایش 0.8+ ثانیه به مدت زمان توانایی Hoof Stomp
افزایش 45+ به آسیب توانایی Retaliate

20

کاهش 25+ ثانیه از زمان آماده‌سازی توانایی Stampede
افزایش 12+ واحد به Strength

15

افزایش 30+ درصد به آسیب Strength توانایی Double Edge
افزایش 4+ واحد به بازسازی سلامتی

10

افزایش 15+ واحد به سرعت حرکت
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Ring of Protection
Tango
Circlet of Nobility
اوایل بازی
Bracer
Bracer
Bracer
Magic wand
وسط بازی
Eternal Shroud
Blade Mail
Blink Dagger
آموزش آیتم های dota 2
Pipe of Insight
آخر بازی
Overwhelming Blink
Black King Bar
Heart of Tarrasque
Aghanim's Scepter
بسته به موقعیت بازی
Aghanim's Scepter
Shiva's Guard
Heaven's Halberd
Assault Cuirass
Vladmir's Offering
Lotus Orb
Boots of Travel
آیتم های جنگل
Dragon Scale
Safety Bubble
Seeds of Serenity
Craggy Coat
Cloak of Flames
Vampire Fangs
Apex
Giant Ring_
Rattlecage
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Centaur Skillup offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

1 -

5 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.