Arc Warden

Universal
hero_universal

نوع اتک

Range

اتک

67-73

سرعت حرکت

285

آرمور

3.3

درجه سختی

complexity 3
 

  This disharmony must resolve, or be crushed
این ناهماهنگی باید حل شود، یا درهم شکسته شود

قبل از شروع همه چیز، یک پیشگاه: یک ذهن بسیار کهن،بی انتها،با هیبت،و مجموعه ای از اهداف نفوذناپذیر وجود داشت.زمانی که این جهان به وجود آمد این ذهن تکه تکه گشت و در جهان پخش شد. (آموزش هیرو Arc Warden) دو تکه بزرگ این ذهن که بعدا خود را Radiant و Dire نامیدند، بین خود اختلاف شدیدی وجود داشت که این اختلاف باعث شد تا تمامی موجودات را وارد این نزاع خود کنند.
بعد از اینکه جنگ و فروپاشی کهکشان ها را تهدید کرد اراده ی سومین تکه از آن ذهن خود را به بقیه نشان داد.

او خود را زت نامید،این هوش بسیار قوی به دنبال حل این عدم هماهنگی بین دو تکه قبلی و بازگشت تکه ها به وحدت قبلی بود.او که از طبیعت جنگ دوست دو تکه از هم نوعانش وحشت زده بود، شروع به جمع آوری قدرت خود کرد.در یک لحظه این نیروها هم نوعان خود را در هم شکست و ابعاد جنگجو را به کره ای درخشان تبدیل کرد و آن را در تاریکی رها کرد

تا به شروع به گردش در این جهان کنند.وحدت دوباره به جهان بازگشت اما فقط مقدار بسیار ناچیزی از قدرت زت باقی ماند.او که چشم خود را بر روی زندان(ماه) دوخته بود تصمیم گرفت که نیروی باقی مانده خود را به عنوان زندان بان تا پایان دنیا باقی بماند و برای سالیان بی شماری این وظیفه بدون کوتاهی انجام شده بود


زندگی که در جهان پایینی رونق گرفت، بی توجهی به خطرات موجود در ماه و یا اینکه نزاع هایی که زت نمی توانست آنها را محدود کند.زمانی که نزاع بی پایان این زندانی(ماه) دوباره شروع به حیات کرد سطح این زندان از هم گسیخت،و در طول زمان شروع به شکاف برداشتن شد.در نهایت قدرت زت که برای دفع این حادثه ناکافی بود و در نهایت سطح ماه از هم گسیخت.ساکنان قبلی اساطیر که از سطح ماه فرار کردند و دوباره جنگ قبلی را از سر گرفتند.

او که پس از انفجار زندان به اعماق آن پرت شده بود، تبدیل به نیروهای ناموزون از شکل قبلی خود شد.او که دیگر شکل و افکار ثابت خود را نداشت، به تکه های مختلف تبدیل شد. (آموزش هیرو Arc Warden) برخی از این تکه کوچک و برخی بزرگ که به وسیله نیرو مغناطیسی هوشیاری به هم متصل شده بودند. او که هم اکنون برای به وجود آوردن وحدت در خود دارای مشکلات است این نزاع را به سمت هم نوعان خود کشید و اراده از هم پاشیده او به یک موضوع معطوف کرد:ابعاد(تکه های) ذهن نخستین باید دوباره با یکدیگر متحد شوند و یا تمام آنها باید نابود شوند و باید جلوی این تضادها گرفته شود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
Flux
75

:مانای مصرفی

16

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک واحد دشمن تنها را با انرژی ناپایدار و چرخان تزریق می‌کند، که به مرور زمان به آن آسیب وارد کرده و سرعت هدف را کاهش می‌دهد. اگر نیروی دیگری از دشمن نزدیک هدف باشد، آسیب اعمال نمی‌شود. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : Flux هنگامی که هدف تنهاست، آن را Silence می‌کند، آسیب بیشتری می‌زند و مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.
arc_warden_flux
MAGNETIC FIELD
50/70/90/110

:مانای مصرفی

20/19/18/17

:زمان آماده سازی

...

: نوع دمیج

Arc Warden یک میدان مغناطیسی دایره‌ای از انرژی مغناطیسی ایجاد می‌کند. این میدان مغناطیسی سرعت حمله اضافی را اعطا می‌کند و واحدهای متحد داخل آن را با اجتناب از حملات از بیرون میدان محافظت می‌کند.
arc_warden_magnetic_field
SPARK WRAITH
80

:مانای مصرفی

4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک Spark Wraith را احضار می‌کند که به آرامی شکل می‌گیرد و یک منطقه هدف را تحت نظر می‌گیرد تا زمانی که یک دشمن وارد محدوده آن شود. هنگامی که یک هدف پیدا شد، Spark Wraith با آن‌ها ترکیب می‌شود، آسیب جادویی می‌زند و واحد را کند می‌کند. توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : وقتی Spark Wraith فعال می‌شود، یک Spark Wraith ثانویه به نزدیکترین هدف بعدی که ۸۰٪ آسیب می‌زند، متصل می‌شود. شعاع جستجوی Spark Wraith را افزایش می‌دهد.
arc_warden_spark_wraith
TEMPEST DOUBLE
0

:مانای مصرفی

70/60/50

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با تمرکز مجدد بر عناصر پراکنده‌ی خود در یک فرم واحد، Arc Warden قادر است یک نسخه‌ی الکتریکی بی‌نقص از خود ایجاد کند. این نسخه‌ی شبیه‌سازی‌شده می‌تواند از تمام آیتم‌های فعلی Arc Warden و همچنین نسخه‌های ویژه‌ی Tempest Double از توانایی‌های او استفاده کند، به‌جز اکثر آیتم‌های مصرفی و آیتم‌هایی که در صورت مرگ از بین می‌روند. این نسخه‌ی شبیه‌سازی‌شده دارای زمان‌های بازسازی جداگانه برای آیتم‌ها و توانایی‌های خود است. Tempest Double به‌مرور زمان حس هویت خود را از دست داده و دچار شکاف می‌شود، که باعث کاهش سرعت و دقت آن می‌گردد.
arc_warden_tempest_double
وجه ها (Facets)
Arc Warden right facet 7.38_
Magnetic Field رونهارا به سمت خود می‌کشد.
Arc Warden با فعال کردن هر Power Rune به‌صورت دائمی مقدار 1.5+ به همه‌ی ویژگی‌ها (All Attributes) دریافت می‌کند.
arc_warden_magnetic_field
Magnetic Field
قدرت کشش رون (Rune Pull Force): 150
شعاع کشش رون (Rune Pull Radius):
سطح 1: 1200 - سطح 2: 1800 - سطح 3: 2400 - سطح 4: 3000
fac
Runic Infusion
Arc Warden left facet 7.38_
arc_warden_tempest_double
Tempest Double
Tempest Double هنگام ایجاد شدن، به مدت 12 ثانیه از افزایش‌های Power Rune بهره‌مند می‌شود:
سطح ۱: دریافت Invisibility Rune
سطح ۲: دریافت Invisibility و Arcane Rune
سطح ۳: دریافت Invisibility، Arcane و Haste Rune
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Runic Infusion
با فعال‌سازی هر رون (Rune)، اثر رون بازسازی (Regeneration Rune) را به مدت ۴ ثانیه دریافت می کند.
خوب با
abaddon
lich
axe
medusa
skeleton_king
spectre
warlock
clockwerk
legion_commander
witch_doctor
بد در مقابل
batrider
doom_bringer
windrunner
templar_assassin
furion
chen
faceless_void
mirana
naga_siren
luna
استعدادها (Talents)
جریمه فاصله‌ای برای Tempest Double لغو می شود.

25

زمانی که دشمن تنها باشد توسط Flux ساکت (Silence) می شود.
دمیج وارده توسط Spark Wraith به میزان 40+ درصد افزایش پیدا می کند

20

زمان آماده سازی Magnetic Field به مدت 7 ثانیه کاهش پیدا می کند.
زمان ماندگاری اثر Flux به مدت 2+ ثانیه افزایش پیدا می کند.

15

سرعت اتک/دمیج اضافی Magnetic Field به میزان 16+ واحد افزایش پیدا می کند.
برد استفاده از Flux به میزان 200+ واحد افزایش می یابد.

10

سلامتی به میزان 200+ واحد افزایش می یابد.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Faerie Fires
Tango
Circlet of Nobility
Slippers of Agility
Iron Branch
Observer Ward
اوایل بازی
Magic wand
Hand of Midas
Wraith Band
Wind Lace
Boots of Speed
وسط بازی
Gleipnir
Maelstrom
Boots of Travel
Hurricane Pike
Dragon lance
Manta Style
آخر بازی
scythe of vyse
Daedalus
Aghanim's Shard
Bloodthorn
بسته به موقعیت بازی
Orchid Malevolence
Spirit Vessel
Bottle
Silver Edge
Black King Bar
Blink Dagger
Butterfly
Monkey King Bar
Eye of Skadi
بسته به موقعیت بازی
octarine core
Swift Blink
Nullifier
Dagon
Ethereal Blade
Aghanim's Scepter
Boots of Travel_
آیتم های جنگل
Gleipnir
Boots of Speed
Hand of Midas
Hurricane Pike
Manta Style
Boots of Travel
Daedalus
آیتم های جنگل
Grove Bow
Arcane Ring
Lanceof Pursuit
Elven Tunic
Enchanted Quiver
Specialist's Array
Pirate Hat
Ninja Gear
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Arc Warden Carry Midlane_
Midlane
Arc Warden Carry Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

19 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.