Agility
hero_agility

Arc Warden

نوع اتک

Range

اتک

51-57

سرعت حرکت

285

آرمور

3.3

درجه سختی

complexity 3
 

  This disharmony must resolve, or be crushed
این ناهماهنگی باید حل شود، یا درهم شکسته شود

قبل از شروع همه چیز، یک پیشگاه: یک ذهن بسیار کهن،بی انتها،با هیبت،و مجموعه ای از اهداف نفوذناپذیر وجود داشت.زمانی که این جهان به وجود آمد این ذهن تکه تکه گشت و در جهان پخش شد. (آموزش هیرو Arc Warden) دو تکه بزرگ این ذهن که بعدا خود را Radiant و Dire نامیدند، بین خود اختلاف شدیدی وجود داشت که این اختلاف باعث شد تا تمامی موجودات را وارد این نزاع خود کنند.
بعد از اینکه جنگ و فروپاشی کهکشان ها را تهدید کرد اراده ی سومین تکه از آن ذهن خود را به بقیه نشان داد.

او خود را زت نامید،این هوش بسیار قوی به دنبال حل این عدم هماهنگی بین دو تکه قبلی و بازگشت تکه ها به وحدت قبلی بود.او که از طبیعت جنگ دوست دو تکه از هم نوعانش وحشت زده بود، شروع به جمع آوری قدرت خود کرد.در یک لحظه این نیروها هم نوعان خود را در هم شکست و ابعاد جنگجو را به کره ای درخشان تبدیل کرد و آن را در تاریکی رها کرد

تا به شروع به گردش در این جهان کنند.وحدت دوباره به جهان بازگشت اما فقط مقدار بسیار ناچیزی از قدرت زت باقی ماند.او که چشم خود را بر روی زندان(ماه) دوخته بود تصمیم گرفت که نیروی باقی مانده خود را به عنوان زندان بان تا پایان دنیا باقی بماند و برای سالیان بی شماری این وظیفه بدون کوتاهی انجام شده بود


زندگی که در جهان پایینی رونق گرفت، بی توجهی به خطرات موجود در ماه و یا اینکه نزاع هایی که زت نمی توانست آنها را محدود کند.زمانی که نزاع بی پایان این زندانی(ماه) دوباره شروع به حیات کرد سطح این زندان از هم گسیخت،و در طول زمان شروع به شکاف برداشتن شد.در نهایت قدرت زت که برای دفع این حادثه ناکافی بود و در نهایت سطح ماه از هم گسیخت.ساکنان قبلی اساطیر که از سطح ماه فرار کردند و دوباره جنگ قبلی را از سر گرفتند.

او که پس از انفجار زندان به اعماق آن پرت شده بود، تبدیل به نیروهای ناموزون از شکل قبلی خود شد.او که دیگر شکل و افکار ثابت خود را نداشت، به تکه های مختلف تبدیل شد. (آموزش هیرو Arc Warden) برخی از این تکه کوچک و برخی بزرگ که به وسیله نیرو مغناطیسی هوشیاری به هم متصل شده بودند. او که هم اکنون برای به وجود آوردن وحدت در خود دارای مشکلات است این نزاع را به سمت هم نوعان خود کشید و اراده از هم پاشیده او به یک موضوع معطوف کرد:ابعاد(تکه های) ذهن نخستین باید دوباره با یکدیگر متحد شوند و یا تمام آنها باید نابود شوند و باید جلوی این تضادها گرفته شود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape

0 -

10 +

توانایی ها (Abilities)
Flux
75

:mana

16

:cooldown

Magical

:damage type

یک واحد دشمن تنها را با انرژی چرخشی و فرار القا می کند و در طول زمان آسیب وارد می کند. اگر یگان دشمن دیگری در نزدیکی هدف باشد، آسیب وارد نمی شود. Arc Warden: سرعت حرکت هدف را کاهش می دهد. Tempest Double: سرعت حرکت آهسته کاهش می یابد، اما آسیب افزایش می یابد.
arc_warden_flux
MAGNETIC FIELD
50/70/90/110

:mana

20/19/18/17

:cooldown

...

:damage type

یک میدان اعوجاج دایره‌ای از انرژی مغناطیسی ایجاد می‌کند که سرعت حمله اضافی می‌دهد و از یاران متحد و ساختمان های درون این میدان محافظت میکند و اتک دشمن دمیجی وارد نمیکند، Tempest Double: یاران سرعت اتک اضافی ، برد اتک بیشتر و دمیج اضافی می گیرند. توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود: دشمنان به بیرون هل داده می شوند در حالی که داخل آن هستند سرعتشان را کم می کند و برای متحدین نیز مقاوت در مقابل مجیک را بیشتر میکند.
arc_warden_magnetic_field
SPARK WRAITH
80

:mana

4

:cooldown

Magical

:damage type

Spark Wraith را احضار می کند و به آرامی عمل می کند . در منطقه مورد نظر باقی می ماند تا زمانی که دشمن به محدوده آن برسد. هنگامی که یک هدف پیدا شد،wraith با آن برخورد می کند ، آسیب جادویی وارد می کند و سرعت حرکت آن را کم می کند. کریپ ها 40 درصد آسیب بیشتری دریافت می کنند. Tempest Double: افزایش سرعت Wraith و مدت زمان کاهش سرعت حرکت، کاهش تاخیر فعال سازی و آسیب. محدوده جست و جوی دشمن : 375 یارد .توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : Spark Wraith پس از ضربه زدن به دشمن، Spark Wraith جدیدی ایجادمی کند،
arc_warden_spark_wraith
TEMPEST DOUBLE
0

:mana

70/60/50

:cooldown

....

:damage type

Arc Warden با تمرکز اجمالی عناصر شکسته خود در یک فرم واحد، قادر است یک کپی الکتریکی کامل از خود ایجاد کند. نسخه کپی می‌تواند از همه آیتم‌های فعلی Arc Warden و نسخه‌های خاص Tempest Double و از طلسم‌های او استفاده کند، به‌جز بیشتر مواد مصرفی و مواردی که در مرگ رها می‌شوند. نسخه کپی دارای موارد و قابلیت های جداگانه ای است. Tempest Double در صورت کشته شدن به دشمنان طلای جایزه می دهد. Tempest Double اگر از Arc Warden خیلی دور باشد احساس خود را نسبت به نسخه اصلی از دست می دهد و آسیب حمله کمتری وارد کند
arc_warden_tempest_double
وجه ها (Facets)
Arc Warden و Tempest Double اثرات توانایی شان جا به جا می شود.
Arc Warden و Tempest Double اثرات توانایی مربوط به خود را دارند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
هیرو موافق
بزودی...
هیرو مخالف
بزودی...
استعدادها (Talents)
No Damage Penalty Distance For Tempest Double

25

+10 s Tempest Double Duration
+35% Spark Wraith Damage

20

-8s Magnetic Field Cooldown
+1.5s Flux Duration

15

+20 Magnetic Field Attack Speed/Bonus Damage
+175 Flux Cast Range

10

+250 Health
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
Core
شروع بازی
Iron Branch
Slippers of Agility
Observer Ward
Tango
Iron Branch
اوایل بازی
Hands of Midas
magic-wand
Bottle
Boots of Speed
وسط بازی
Gleipnir
Maelstrom
Boots of Travel
Blink Dagger
Black King Bar
آخر بازی
Octarine Core
Scythe of Vyse
Aghanim's Scepter2
Swift Blink
Aghanim's Shard
بسته به موقعیت بازی
Daedalus
Eye of Skadi
Monkey King Bar
Manta Style
Boots of Travel
Nullifier
Hurricane Pike (2)
Silver Edge 2
آیتم های جنگل
Grove_Bow_icon__AIE
Arcane Ring
Lance of Pursuit
Mind_Breaker_icon__AIE
Elven_Tunic_icon__AIE
Enchanted_Quiver_icon__AIE
Stygian_Desolator_icon__AIE
Pirate_Hat_icon__AIE
Ninja_Gear_icon__AIE
اسکیل آپ (Skillup)
Core
Carry
Arc Warden Carry Midlane_
Midlane
Arc Warden Carry Midlane_

دیدگاهتان را بنویسید

نظرتان را به اشتراک بگذارید
لوگو گیمرشو

درصورت هرگونه مشکل در بازی از طریق فرم زیر به ما اطلاع دهید تا در سریع ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنیم.