Vengeful Spirit

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

47-53

سرعت حرکت

295

آرمور

3.5

درجه سختی

complexity 2(1)

  The road of revenge is long, but what awaits me at the end makes it worthwhile


راه انتقام طولانی است، اما آنچه در پایان در انتظار من است، آن را ارزشمند می کند

حتی دلسوزترین اسکایراث (skywrath) یک موجود بداخلاق می باشد که به طور طبیعی به دنبال انتقام گیری (آموزش هیرو Vengeful Spirit) برای کوچک ترین توهین است. اما Vengeful Spirit ذات انتقام است.

او که زمانی یک اسکایراث مغرور و وحشی بود او به عنوان اولین ایری مخوف شناخته می شد تا زمانی که خیانت خواهرش حق واقعی را از او گرفت.

او که در تور ترورگر گیر افتاده بود توانست با فدا کردن بال هایش از آن رهایی پیدا کند و بیشترین تحقیر را متحمل شد.

او که بر پاهای خود بود و بال هایش شکسته بود می دانست که اسکایراث او را به عنوان فرمانروای خود قبول نمی کند و فرمانروایی بجز با داشتن بال پرواز امکان پذیر نبود، خواهر او جای او را گرفت.

او که دیگر نمی خواست به عنوان پرنده بدون بال در آنجا زندگی کند و به دنبال انتقام بود ، شاهزاده مرده ، با اسکریاوک معامله ای انجام داد،او بدن شکسته شده خود را تسلیم او کرد و شکل انرژی ارواح را به خود گرفت و این امر باعث شد که او بتواند صدمات زیادی به جهان مادی وارد کند.او احتمالا تا ابد نمی تواند پرواز کند اما حتما انتقام خود را خواهد گرفت.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
MAGIC MISSILE
90/95/100/105

:مانای مصرفی

16/14/12/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک موشک جادویی به سمت یک نیروی دشمن شلیک می کند، Stun کرده و دمیج وارد می کند.
vengefulspirit_magic_missile
MAGIC MISSILE
90/95/100/105

:مانای مصرفی

16/14/12/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : بر روی یک دشمن دیگر نیز بر اساس درصدی از برد استفاده کنونی (Current cast range) توانایی Magic Missile پرش می کند و آن دشمن را نیز Stun کرده و دمیج می زند. هیروها در اولویت هستند.
vengefulspirit_magic_missile
WAVE OF TERROR
40

:مانای مصرفی

16/14/12/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Vengeful Spirit یک فریاد شیطانی را رها می کند، دمیج کلی اتک و آرمور دشمنان را تضعیف می کند و دیدی از مسیر پیش رو می دهد.
vengefulspirit_wave_of_terror
VENGEANCE AURA
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

حضور Vengeful Spirit دمیج هیروی های متحد نزدیک را افزایش می دهد.
vengefulspirit_command_aura
VENGEANCE AURA
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود :پس از مرگ، یک Illusion قوی از Vengeful Spirit ایجاد می‌شود که تمام آسیب را وارد و دریافت کرده و می‌تواند تمام طلسم‌های او را اجرا کند. اگر این Illusion تا زمان Respawn شدن Vengeful Spirit زنده بماند، او جایگزین آن می‌شود. XP به‌دست‌آمده توسط Illusion به Vengeful Spirit منتقل می‌شود. Illusion‌های قوی با طلسم‌ها به‌صورت آنی کشته نمی‌شوند.
vengefulspirit_command_aura
NETHER SWAP
100/150/200

:مانای مصرفی

46/38/30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

فوراً موقعیت خود را با یک هیروی هدف، دوست یا دشمن عوض می کند. Nether Swap توانایی های که به Channelig نیاز دارند را روی هدف را قطع می کند. نیروهای جابجا شده دشمن دمیج دریافت می کنند. Vengeful Spirit و نیروهای متحد جابجا شده، مقاومت در مقابل دمیج برابر با دمیج وارده به دست می آورند.
vengefulspirit_nether_swap
وجه ها (Facets)
Vengeful right facet_
حملات دوربرد Vengeful Spirit طوری عمل می‌کنند که گویی حملات نزدیک‌زن هستند.
Vengeful left facet_
vengefulspirit_magic_missile
MAGIC MISSILE
Magic Missile به ازای هر موجودی (creep) که دشمن کشته است، 0.75 آسیب اضافی می‌رساند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Retribution
هرگاه یک هیروی دشمن Vengeful Spirit را بکشد، تا مرگ بعدی آنها یک دیباف به آن‌ها اعمال می‌شود که باعث می‌شود Vengeful Spirit به آنها 20 درصد آسیب اضافی وارد کند.
خوب با
lich
abaddon
warlock
visage
clockwerk
medusa
bloodseeker
drow_ranger_
silencer
lone_druid
بد در مقابل
sven
mirana
lich
abaddon
Shadow_fiend
warlock
necrolyte
tiny
skeleton_king
morphling
استعدادها (Talents)
16+ درصد افزایش آسیب پایه توسط Vengeance Aura

25

18 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Nether Swap
2 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Magic Missile

20

Wave of Terror مقدار 20 درصد از کاهش آرمور و آسیب را سرقت می‌کند
4 واحد کاهش آرمور توسط Wave of Terror

15

0.3+ ثانیه افزایش مدت زمان Stun توسط Magic Missile
150+ واحد افزایش آسیب به دشمنان توسط Nether Swap

10

100+ واحد افزایش برد پرتاب Magic Missile
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.