Ursa

Agility
hero_agility

نوع اتک

Melee

اتک

42-46

سرعت حرکت

310

آرمور

4.0

درجه سختی

complexity 2(1)

  It is my spirit that keeps me safe, and not mere armor


این روح من است که مرا ایمن نگه می دارد و نه فقط زره .

ursine اولفسار قوی ترین جنگجوی قبیله اورسین ، محافظ سرزمین و مردمانش می باشد. در طول زمستان های طولانی زمانی (آموزش هیرو Ursa) که مادران در خواب هستند و از بچه هایشان مراقبت می کنند.

پدران در زمین های بالادست در حال پرسه زدن برای محافظت از روش های باستانی خود می باشند.از آنجایی که اولفسار شایعاتی راجبه حضور شیطان شنید به سمت خارج از مرزهای سرزمین خود حرکت کرد تا اینکه خطر را قبل از تهدید مردمانش نابود کند.او یک موجود مغرور با روح بسیار قوی و روشن است. به شدت قابل اعتماد و متحدی باارزش و مدافع قوی می باشد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
EARTHSHOCK
95

:مانای مصرفی

15/13/11/9

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Ursa به جلو می‌پرد و بر زمین می‌کوبد و باعث می‌شود که یک شوک قوی به تمام نیروهای دشمن در یک منطقه نزدیک وارد کند و برای چند ثانیه آن ها را کند کرده و دمیج وارد می کند.
ursa_earthshock
EARTHSHOCK
95

:مانای مصرفی

15/13/11/9

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Earthshock هنگامی که استفاده می شود یک باف Enrage بر روی Ursa برای مدت زمانی کوتاه اعمال می کند.
ursa_earthshock
OVERPOWER
45/50/55/60

:مانای مصرفی

12/11/10/9

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Ursa با استفاده از مهارت خود در نبرد، سرعت اتکش را برای تعدادی از اتک های بعدی افزایش می دهد.
ursa_overpower
FURY SWIPES
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

پنجه‌های Ursa زخم‌های عمیق‌تری در دشمن ایجاد می‌کند و اتک های متوالی به همان دشمن باعث می‌شود تا دمیج بیشتری وارد کند. اگر همان هدف پس از مدتی مورد حمله قرار نگیرد، دمیج اضافی از بین می رود.
ursa_fury_swipes
ENRAGE
0

:مانای مصرفی

70/50/30

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با استفاده از این توانایی Ursa دیوانه می شود و کاهش دمیج و مقاومت در برابر وضعیت (Damage Reduction and Status Resistance) را ایجاد می کند. هر گونه Debuff (Buff های منفی) موجود را حذف می کند. (حذف قوی/ Strong Dispel).
ursa_enrage
ENRAGE
0

:مانای مصرفی

70/50/30

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : زمان آماده سازی را کاهش می دهد و به Ursa اجازه می ده تا از Enrage در زمانی که Disable شده است نیز بتواند استفاده کند ( مثلا زمانی که Stun شده است).
ursa_enrage
وجه ها (Facets)
Ursa right facet_
ضعف‌هایی (debuffs) که توسط Ursa اعمال می‌شوند، مدت بیشتری باقی می‌مانند.
Ursa left facet_
ursa_enrage
ENRAGE
هنگامی که Ursa در حالت Enrage آسیب می‌بیند، آسیب حمله اضافی کسب می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Maul
Ursa به ازای درصدی از سلامت کنونی خود، دمیج اضافی می گیرد.
خوب با
abaddon
lich
bloodseeker
necrolyte
warlock
spirit_breaker
visage
oracle
night_stalker
clockwerk
بد در مقابل
chen
abaddon
sven
silencer
batrider
undying
windrunner
ogre_magi
visage
faceless_void
استعدادها (Talents)
Earthshock دارای 2 شارژ می‌شود

25

3+ واحد افزایش تعداد حملات Overpower
400+ واحد افزایش شعاع Earthshock

20

Earthshock مقدار 2 انباشت (Stack) از Fury Swipes اعمال می‌کند
5+ واحد افزایش آسیب Fury Swipes

15

20+ درصد مقاومت در برابر وضعیت (Status Resistance) هنگام استفاده از Enrage
12+ ثانیه افزایش زمان بازنشانی Fury Swipes

10

1.75+ واحد بازیابی مانا در ثانیه
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Quelling Blade
Tango
Slippers of Agility
Circlet of Nobility
Iron Branch
اول بازی
Boots of Speed
Magic wand
Wraith Band
Battle Fury
وسط بازی
Smoke of Deceit
Morbid Mask
Phase Boots
Skull Basher
Black King Bar
Blink Dagger
Aghanim's Shard
آخر بازی
Satanic
Abyssal Blade
Aghanim's Scepter
Swift Blink
بسته به موقعیت بازی
Diffusal Blade
Orb of Corrosion_
Orb of Venom
Sange and Yasha
Nullifier
Monkey King Bar
Linken's Sphere
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Ursa Skillup carry

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

11 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.