Tuskar

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

50-54

سرعت حرکت

310

آرمور

4.8

درجه سختی

complexity 2(1)

  After a bar brawl it’s customary, as a courtesy, to buy everyone who’s still standing a round of drinks


پس از نزاع در بار، مرسوم است، به عنوان حسن نیت، برای هرکسی که هنوز ایستاده است، یک دور نوشیدنی بخرید.

همیشه یک نزاع را مردم به خاطر خواهند سپرد.یمیر ملقب به Tuskar،اهل حصار گلوله برفی از منطقه کوبالت تنها (آموزش هیرو Tuskar) مبارزی بود که توانست بروزر وحشی را در مبارزه عادلانه(شراب خوری) شکست دهد و هم اکنون برترین کسی است که در میخونه (جایی که شراب میخورن) خانه گرگ حضور دارد.

چیزی که از یک شرط بندی برای برتری در شراب خوری میان چهار نفر ازکسانی که به طور منظم به میخونه می آمدند یک آهنگر و شش نفر از بهترین سربازان پلیس یخبندان شروع شد و صندلی ها، بطری های شراب و میزهای زیادی در این میان شکسته و خرد شدند..

پس از تمام کردن بطری Tuskarشروع به رجزخوانی پس از پیروزی کرد.پس از اینکه افراد شکست خورده هوشیاری خود را بدست آوردند به Tuskar پیشنهاد دوباره مبارزه دادند و Tuskar از این پیشنهاد خوشحال بود و آن را پذیرفت اما کسی نمی دانست چه چیزی را این دفعه به عنوان شرط بندی قرار دهند.صاحب میخونه که نگران صدمه دیدن وسایل خود بود و برای جلوگیری از نزاعی دیگر به آنها پیشنهادی داد

.با اینکه tusk بسیار کارآزموده بود او هرگز وارد یک جنگ واقعی مرگ و زندگی نشده بود.به او پیشنهاد شد که وارد بزرگ ترین جنگ ممکن شود، در آن زنده بماند و برنده این نبرد شود. جایزه؟ جایزه او یک راند دیگر شراب خوری خواهد بود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ICE SHARDS
100

:مانای مصرفی

23/20/17/14

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Tuskar تکه‌های یخ را به صورت توپی از انرژی منجمد فشرده می‌کند که به تمام دشمنانی که با آنها در تماس است دمیج می زند. هنگامی که توپ به مقصد مورد نظر خود می رسد، خرده های یخ رها می شوند و مانعی ایجاد می کنند که چند ثانیه باقی می مانند.
tusk_ice_shards
ICE SHARDS
100

:مانای مصرفی

23/20/17/14

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : عمق خرده های یخ را افزایش می دهد و دشمنانی که در داخل یک تکه یخ به دام افتاده اند کند می شوند و در هر ثانیه دمیج دریافت می کنند.
tusk_ice_shards
SNOWBALL
75

:مانای مصرفی

21/19/17/15

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Tuskar شروع به غلتاندن یک گلوله برفی می کند. متحدین در یک شعاع نیز می توانند با کلیک راست روی آنها به گلوله برفی اضافه شوند، حتی زمانی که گلوله برفی در حال حرکت است. پس از پرتاب گلوله برفی، هر دشمنی که در مسیر آن باشد، Stun شده و دمیج دریافت می کند. هر هیروی متحد در گلوله برفی به دمیج آن می افزاید.
tusk_snowball
WALRUS PUNCH!
75

:مانای مصرفی

16/13/10

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با WALRUS PUNCH قدرتمند خود ارتباط برقرار می کند، یک ضربه حیاتی (Critical Strike) با دمیج اضافی بسیار قدرتمند به نیروی دشمن می زند . قربانی با این ضربه قدرتمند به هوا پرتاب می شود و هنگام فرود کند می شود.
tusk_walrus_punch
TAG TEAM
70

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

به طور غیر فعال (Passive) سرعت اتک همه دشمنان را در یک شعاع خاص کاهش می دهد. با فعال کردن آن به طور موقت یک هاله ی منفی (Negative Debuff Aura) در اطراف خود اعمال می کند، و باعث می شود دشمنانی که در زیر آن مورد اتک قرار می گیرند، دمیج فیزیکی بیشتری دریافت کنند و سرعت حرکت آن ها را کاهش می دهد.
tusk_tag_team
DRINKING BUDDIES
80

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Tusk به یک واحد هم‌تیمی علامت می‌زند و او را به سمت خود می‌کشد. پس از Tag شدن، هر دو، Tusk و هم‌تیمی‌اش، افزایش سرعت حرکت و آسیب حمله دریافت می‌کنند. می‌توان این توانایی را در حالت Alt-Cast قرار داد تا فقط Tusk به سمت هم‌تیمی خود کشیده شود، اما با 50٪ کاهش برد اجرا. Drinking Buddies FACET : زمان آماده‌سازی 23/20/17/14 ثانیه و افزایش سرعت حرکت 11/14/17/20 درصد
tusk_drinking_buddies
WALRUS KICK
100

:مانای مصرفی

12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی افزوده می شود : نبه نزدیک‌ترین واحد دشمن در جهت کشیده‌شده لگد می‌زند، آن‌ها را استن، آسیب وارد کرده و سرعت حرکتشان را کاهش می‌دهد. همچنین به تمام قهرمانان در شعاع 250 واحد از منطقه فرود آسیب وارد می‌کند. زمان آماده‌سازی در صورت لگد زدن به یک کریپ 50% کاهش می‌یابد.
tusk_walrus_kick
وجه ها (Facets)
Tusk right facet_
Tusk می‌تواند Drinking Buddies را فعال کند، که او و یکی از هم‌تیمی‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کشد و به هر دو سرعت حرکت (Movement Speed) و آسیب حمله (Attack Damage) اضافی می‌دهد.
در صورتی که Tusk یا هم‌تیمی هدف در محدوده ۲۵۰ واحدی یکدیگر باشند، به هم نزدیک نمی‌شوند. نمی‌توان از آن در حین اجرای Snowball استفاده کرد.
tusk_drinking_buddies
DRINKING BUDDIES
Tusk دستش را برای تگ کردن یک واحد هم‌تیمی دراز می‌کند و آن‌ها را به خود نزدیک‌تر می‌کشاند. هنگامی که تگ شدند، Tusk و هم‌تیمی تگ‌شده او سرعت حرکت (movement speed) و آسیب حمله (attack damage) کسب می‌کنند. این توانایی می‌تواند به صورت جایگزین تنظیم شود تا فقط Tusk را به سمت هم‌تیمی خود با 50 درصد محدوده پخش کاهش یافته (Cast Range) بکشاند.
Tusk left facet_
Tusk می‌تواند Tag Team را فعال کند، باعث می‌شود دشمنان نزدیک از حملات آسیب اضافی دریافت کنند.
این بر حملات هم‌تیمی‌ها، Tusk یا هر یک از واحدهای او تأثیر می‌گذارد.
tusk_tag_team
TAG TEAM
فعال‌سازی باعث اعمال موقت یک هاله‌ی کاهش‌دهنده (negative debuff) در اطراف شما می‌شود، که باعث می‌شود دشمنانی که تحت تأثیر آن حمله شوند، آسیب فیزیکی اضافی ببینند و سرعت حرکت آن‌ها کاهش یابد. مدت زمان اثر 6 ثانیه است.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Bitter Chill
به طور غیر فعال، سرعت حمله تمام دشمنان در شعاع ۳۵۰ واحد را کاهش می‌دهد.
خوب با
lich
abaddon
visage
lone_druid
warlock
silencer
dawnbreaker
life_stealer
necrolyte
elder_titan
بد در مقابل
abaddon
elder_titan
dawnbreaker
abyssal_underlord
winter_wyvern
phoenix
void_spirit
chen
dark_willow
arc_warden
استعدادها (Talents)
12 درصد شانس برای اجرای Walrus Punch به‌صورت خودکار

25

8 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Snowball
6 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Ice Shards

20

75+ درصد افزایش کریتیکال Walrus Punch
325+ واحد افزایش سلامت

15

120+ واحد افزایش آسیب Snowball
2+ ثانیه مدت زمان ماندگاری اثر Tag Team / Drinking Buddies

10

0.75+ ثانیه افزایش مدت Stun توسط Walrus Punch
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Gauntlets of Strength
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Gauntlets of Strength
Observer Ward
اوایل بازی
Phase Boots
Bracer
Bracer
Soul Ring
Magic wand
وسط بازی
Aghanim's Scepter
Desolator
Blink Dagger
Aghanim's Shard
آخر بازی
octarine core
Harpoon
Black King Bar
Assault Cuirass
بسته به موقعیت بازی
Veil of Discord
Orb of Corrosion_
Blight Stone
Vanguard
Echo Sabre
Falcon Blade
Pipe of Insight
آموزش آیتم های dota 2
Hand of Midas
بسته به موقعیت بازی
Eul's Scepter of Divinity
Force Staff
Blade Mail
Silver Edge
Vladmir's Offering
Aether Lens
Shiva's Guard
Lotus Orb
Heaven's Halberd
بسته به موقعیت بازی
Wind Waker
Aeon Disk
Linken's Sphere
Boots of Travel
Overwhelming Blink
Moon Shard
آیتم های جنگل
Iron Talon
Arcane Ring
Broom Handle
Enchanted Quiver
Cloak of Flames
Dragon Scale
Stygian Desolator
Giant Ring_
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Tuskar Skillup offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

6 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.