Sniper

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

40-46

سرعت حرکت

285

آرمور

3.5

درجه سختی

complexity 2(1)

  As long as there are two heroes left on the battlefield, someone is gonna want someone dead


تا زمانی که دو قهرمان در میدان جنگ باقی بمانند، یکی می خواهد دیگری بمیرد

کاردل چشم تیز در اعماق دره های کوهستانی نولن جایی که تا زمان نشان می داده، (آموزش هیرو Sniper) مردمانش با شکار موجودات عجیب غریب ساکن آنجا زنده می ماندند.آنها را از راه دور می کشتند و لاشه آنها را که ته دره می افتاد را جمع آوری می کردند.

چشم تیز بهترین شکارچی بود که می توانست از تفنگ به خوبی استفاده کند در روز فراخوانی ، زمانی که او به دنبال بدست آوردن بالاترین درجه در روستا بود او باید یک آزمایش باستانی را انجام می داد. اینکه با یک تیر بتواند حیوان را شکار کند. اگر خطا می رفت او احترام خود را از دست می داد. تمامی روستا شب را بیدار ماندند و او به حیوان شلیک کرد.

تیر بر حیوان اصابت کرد و به پایین صخره افتاد و مردم به خوشحالی پرداهتند ولی وقتی لاشه آن حیوان جمع آوری شد روستا به سکوت فرو رفت.ریش سفیدان دریافتند که تیر به چشم وسطی حیوان اصابت کرده و سپس در داخل آرواره حیوان افتاده است.

این نشانه در واقغ شروع یک پیشگویی تاریک درباره تیرانداز بود که به او هم عظمت و هم طرد شدن از جامعه را داد.Sniper توسط مردمان روستا طرد شد و تا زمانی که باقی مانده این پیشگویی را در میدان نبرد به ثمر ننشاند هرگز به او اجازه بازگشت نخواهند داد

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SHRAPNEL
75

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک شارژ از این توانایی را برای پرتاب یک گلوله ترکش که منطقه مورد نظر را گلوله باران می کند، مصرف می کند. دشمنان تحت تاثیر این توانایی کند شده و دمیج دریافت می کنند. منطقه مورد هدف را آشکار می کند.
sniper_shrapnel
HEADSHOT
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Sniper دقت خود را افزایش می دهد و به او فرصتی می دهد تا دمیج بیشتری وارد کند و دشمنان خود را به عقب براند. Headshot ها به طور خلاصه حرکت دشمن را کند می کنند و سرعت اتک دشمن را کاهش می دهند.
sniper_headshot
TAKE AIM
50

:مانای مصرفی

20/18/16/14

:زمان آماده سازی

.....

: نوع دمیج

آرمور، شانس Headshot و برد حمله را افزایش می‌دهد. شما را به مدت ۶۵٪ کند می‌کند.
sniper_take_aim
ASSASSINATE
175

:مانای مصرفی

20/15/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Sniper بر روی نیروی دشمن هدف قفل می‌شود و پس از مدت کوتاهی هدف‌گیری، با شلیکی ویرانگر دشمن را هدف قرار می دهد که به دشمن دمیج اتک Sniper به‌علاوه دمیج اضافی در برد بیشتر اعمال می‌شود و هدف را Mini-Stun می‌کند. هر زمان که Sniper هیروی دشمن را می کشد، Assassinate دوباره آماده استفاده می شود.
sniper_assassinate
ASSASSINATE
175

:مانای مصرفی

20/15/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : باعث می شود Assassinate سریعتر شلیک کند و هدف دشمن را از کار بیاندازد و برای مدتی کوتاه Stun شود.
sniper_assassinate
CONCUSSIVE GRENADE
50

:مانای مصرفی

10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard اضافه می شود : نارنجکی را به سمت منطقه هدف پرتاب می کند و به دشمنان دمیج وارد می کند و آنها و خود Sniper را به عقب پرتاب می کند. دشمنان آسیب دیده خلع سلاح می شوند (ِDisarm) و حرکت آنها پس از وارد شدن ضربه کند می شود.
sniper_concussive_grenade
وجه ها (Facets)
Sniper right facet_
sniper_shrapnel
SHRAPNEL
کاهش مدت زمان Shrapnel، اما کندی و آسیب آن افزایش می‌یابد.
Sniper left facet_
sniper_take_aim
TAKE AIM
وقتی Take Aim فعال است، حملات Sniper او را از مه‌ fog of war آشکار نمی‌کنند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Keen Scope
برد حمله Sniper را افزایش می‌دهد.
خوب با
abaddon
lich
skeleton_king
shadow_shaman
night_stalker
oracle
clockwerk
spectre
bloodseeker
life_stealer
بد در مقابل
abaddon
spectre
clockwerk
centaur
skeleton_king
windrunner
void_spirit
nyx_assassin
legion_commander
lycan
استعدادها (Talents)
30 ثانیه کاهش در زمان بازیابی شارژ Shrapnel

25

50+ واحد افزایش در حداکثر فاصله عقب‌زدگی (Knock Back) توسط Headshot
2+ ثانیه افزایش مدت زمان ماندگاری Take Aim

20

30+ درصد افزایش در آسیب Shrapnel
45+ واحد افزایش سرعت حمله در هنگام استفاده از Take Aim

15

150+ واحد افزایش آسیب Assassinate
55+ واحد افزایش برد حمله Take Aim

10

30+ واحد افزایش در آسیب Headshot
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Slippers of Agility
Faerie Fires
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
Observer Ward
اوایل بازی
Power Treads
Wraith Band
Wraith Band
Wind Lace
Magic wand
آخر بازی
Satanic
Black King Bar
Daedalus
Butterfly
بسته به موقعیت بازی
Khanda
Hand of Midas
Mask of Madness
Silver Edge
Diffusal Blade
Desolator
Eye of Skadi
Manta Style
Sange and Yasha
بسته به موقعیت بازی
Moon Shard
Monkey King Bar
Disperser
Bloodthorn
Linken's Sphere
Aghanim's Scepter
Swift Blink
Divine Rapier
Nullifier
آیتم های جنگل
Grove Bow
Lanceof Pursuit
Duelist Gloves
Elven Tunic
Enchanted Quiver
Specialist's Array
Stygian Desolator
Ancient Guardian
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Sniper Midlane-Carry-Support_
Midlane
Sniper Midlane-Carry-Support_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

15 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.