Skywrath Mage

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

RANGE

اتک

39-49

سرعت حرکت

325

آرمور

0.2

درجه سختی

complexity 2(1)

  Never more to see my Skywrath home? That would be worse than any death


دیگه خانه SkyWrath من رو نمی بینی ؟ این از هر مرگی بدتر خواهد بود.

دراگنوس که یک جادوگر بلند مرتبه در سلسله ایری مخوف بود زندگی پر دردسر داشت. (آموزش هیرو Skywrath Mage) او که قسم تولدش او را مجبور می کرد تا کسی که بر روی لانه تیغ (تخت پادشاهی) می نشیند را مراقبت کند از این ملکه از ته قلب متنفر بود.در هنگام جوانی او با شاهزاده بزرگتر شندلزار که حاکم بر حق بود دوست بود و او را با تمام وجود دوست داشت اما علاقه او به جادو و جادوی آرکین او را دربر گرفت.


زمانی که او مشغول به فراگیری جادو بود غفلت او باعث شد که از شنلدزار غافل شود. زمانی که بر علیه شاهزاده کودتا صورت گرفت فهمید که رفیق قدیمی او دیگر از دست رفته است و تخت پادشاهی هم اکنون در چنگال خواهر کوچک تر می باشد. کاری از دراگنوس بر نمی آمد.

جادویی که او یادگرفته بود تنها برای محافظت از تخت ملکه بود و نمی توانست بر علیه او از آن استفاده کند.او به وظایف خود عمل می کرد و امیدوار بود که روزی عشق واقعیش به جایگاهی که از دست داده برگردد.

در این زمان راز او برای الهه اسکریاوک معلوم شد ، کسی که جادویش باعث شد شندلزار به موجود مادی ترسناک که انرژی انتقام ناب در رگ هایش جریان دارد تبدیل شود.
با اینکه او می خواست تا شندلزار دوباره به تخت ملکه بنشیند اما او بیشتر به دنبال این بود که عشقش شکل فیزیکی قبلی خود را دوباره بازیابی کند.دوگانگی نقش باعث عذاب او می شد. با اینکه او یک نجیب زاده و موجودی با قلب پاک است اما بدترین عذاب ها تصور نفرت Vengeful Spirit است که او باید در قلب همراه خود داشته باشد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ARCANE BOLT
70

:مانای مصرفی

5/4/3/2

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Skywrath Mage یک Bolt با سرعت آهسته به سمت نیروهای دشمن شلیک می کند. که بر اساس Intelligence او به یک نیروی دشمن دمیج می زند. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : زمانی که Skywrath Mage از Arcane Bolt استفاده می کند، Bolt های کمی ایجاد می شود، یکی به سمت هدف اصلی و بقیه به سمت دشمنان تصادفی در محدوده هدف اصلی می روند. هیروها در اولویت هستند.
skywrath_mage_arcane_bolt
ARCANE BOLT
70

:مانای مصرفی

5/4/3/2

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود :هنگامی که Skywrath Mage توانایی Arcane Bolt را اجرا می‌کند، دو تیر جادویی ایجاد می‌شود؛ یکی به سمت هدف اصلی و دیگری به سمت یک دشمن تصادفی در شعاع 500 واحد از هدف اصلی هدایت می‌شود. در این حالت، هیروها در اولویت قرار دارند.
skywrath_mage_arcane_bolt
CONCUSSIVE SHOT
80/85/90/95

:مانای مصرفی

15/14/13/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Skywrath Mage یک شلیک از راه دور دارد (Concussive Shot) که به نزدیک ترین هیروی دشمن در فاصله دور ضربه می زند. پس از ضربه ، دمیج وارد کرده و سرعت حرکت دشمن را در آن ناحیه کاهش می دهد.
skywrath_mage_concussive_shot
CONCUSSIVE SHOT
80/85/90/95

:مانای مصرفی

15/14/13/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود :وقتی Skywrath Mage توانایی Concussive Shot را اجرا می‌کند، هدف تصادفی دیگری در محدوده اجرای توانایی نیز با همان توانایی مورد اصابت قرار می‌گیرد. در این حالت، هیروها در اولویت هستند.
skywrath_mage_concussive_shot
ANCIENT SEAL
80/90/100/110

:مانای مصرفی

14

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Skywrath Mage نیروی دشمن مورد نظر را با یک رون باستانی (Ancient rune) مهر و موم می کند، آن را Silence کرده و باعث می شود که دمیج بیشتری از جادوها (Spells) دریافت کند. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : هر بار که Skywrath Mage توانایی Ancient Seal را اجرا می‌کند، یک هدف تصادفی متفاوت در شعاع 700 واحد نیز تحت تأثیر همان توانایی قرار می‌گیرد. در این حالت، هیروها در اولویت هستند.
skywrath_mage_ancient_seal
SHIELD OF THE SCION
....

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

هر بار که Skywrath Mage با استفاده از یک توانایی به یک هیروی دشمن آسیب جادویی وارد می‌کند، یک سپر جادویی به میزان 10 + 1 به ازای سطح هیروی خود دریافت می‌کند. هر یک از این سپرها به‌طور مستقل انباشته (Stack) می‌شوند.
skywrath_mage_shield_of_the_scion
MYSTIC FLARE
300/550/800

:مانای مصرفی

60/40/20

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Skywrath Mage از توانایی نهایی جادویی خود استفاده می کند و یک ناحیه را که در آن هیروی دشمن قرار دارد هدف گیری می کند، دمیج سنگینی را وارد می کند اگر بیشتر از یک هیروی دشمن در آن منطقه حضور داشته باشد، به طور مساوی دمیج وارده بین آنها تقسیم می شود. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : هنگامی که Skywrath Mage توانایی Mystic Flare را اجرا می‌کند، یک Mystic Flare دیگر در موقعیت یک هدف تصادفی دشمن در شعاع 700 واحد ایجاد می‌شود. در این حالت، هیروها در اولویت قرار دارند.
skywrath_mage_mystic_flare
وجه ها (Facets)
Sky Wrath Mage right facet_
STAFF OF THE SCION
زمان بازیابی (Cooldown) جادوهای Skywrath Mage زمانی که به قهرمانان دشمن آسیب جادویی وارد می‌کند، کاهش می‌یابد.
Sky Wrath Mage left facet_
Skywrath Mage با وارد کردن آسیب به قهرمانان، یک مانع آسیب جادویی دریافت می‌کند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Ruin and Restoration
Skywrath Mage دارای 25/30/35/40 درصد لایف استیل جادویی (Spell Lifesteal) هنگام استفاده از Mystic Flare است.
خوب با
abaddon
lich
skeleton_king
bloodseeker
life_stealer
legion_commander
medusa
warlock
axe
magnataur
بد در مقابل
abaddon
windrunner
batrider
chen
faceless_void
furion
oracle
luna
naga_siren
mirana
استعدادها (Talents)
Arcane Bolt از مصونیت جادو عبور می‌کند (Pierces Spell Immunity)

25

400+ واحد آسیب Mystic Flare
برد نامحدود برای Concussive Shot

20

10+ درصد افزایش آسیب جادو Ancient Seal
7 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Ancient Seal

15

15+ درصد کاهش سرعت Concussive Shot
1.5+ واحد بازیابی مانا

10

0.5+x ضریب اینتل Arcane Bolt
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.