Pudge

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

70-76

سرعت حرکت

280

آرمور

1.8

درجه سختی

complexity 2

  Nothing better than a nice raw liver


هیچ چیز بهتر از یک جگر خام خوب نیست

در جنوب منطقه کویدج، منطقه ای که در آن قتل و کشتار پایان ناپذیر است، یک موجود تنومند بدون خستگی (آموزش هیرو Pudge) در طول شب مشغول بریدن اعضای بدن اجساد و جدا کردن قسمت های داخلی بدن آن ها و تلنبار کردن آنها دور از ناحیه است تا محل جنگ برای فردای آن روز خالی از هیچ جسدی باشد.

در این قلمرو نفرین شده هیچ چیز فاسد یا تجزیه نمی شود، و مهم نیست که یک جسد در چه عمقی از زمین دفن شود،هیچ جسدی دوباره به چرخه طبیعت باز نمی گردد.

پودج قصاب که توسط همیشه توسط گله ای از پرندگان مردارخوار احاطه شده و اجساد را برای تغذیه آنها تکه تکه می کند شمشیرش با هربار استفاده تیزتر از قبل می شود.او گوشت را از استخوان و قسمت های تاندن و رباط را مثل کاغذ خیس از هم جدا می کند.از آنجایی که او همیشه سلیقه در قصابی به خرج میداد، در طول سالیان طولانی او برای محصولات جانبی قصابی نیز صاحب سلیقه گشت.

با شروع از یک تکه گوشت ماهیچه، یک جرعه خون بر روی آن، طولانی نمیکشید که دهان او تا ناحیه شکم آن جسد پیش می رفت.حتی کسانی که در آن منطقه زندگی نمی کنند از قصاب،شکارچی انسان ها می ترسند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
MEAT HOOK
110

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

یک قلاب خونی را به سمت یک نیروی دشمن یا متحد یا یک مکان پرتاب می کند. قلاب اولین نیرویی را که با آن مواجه می‌شود گرفتار می‌کند، آن نیرو را به سمت Pudge می کشاند، اگر کریپ باشد، آن را بلافاصله می‌کشد و در غیر این صورت اگر دشمن باشد، دمیج وارد می‌کند.
pudge_meat_hook
MEAT HOOK
110

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : زمانی که Meat Hook به یک دشمن برخورد می‌کند، آسیب اضافی بر اساس فاصله کشیده‌شده وارد می‌کند. زمانی که Meat Hook به یک هم‌تیمی برخورد می‌کند، زمان آماده‌سازی Meat Hook به میزان 50 درصد کاهش می‌یابد.
pudge_meat_hook
ROT
....

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک ابر سمی که دمیج زیادی وارد می کند و حرکت را کند می کند - نه تنها به نیروهای دشمن بلکه به خود Pudge نیز دمیج می زند.
pudge_rot
ROT
....

:مانای مصرفی

....

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : شعاع این توانایی را افزایش می دهد و میزان دمیج آن نیز افزایش می یابد و میزان بازسازی سلامت دشمن را کاهش می دهد.
pudge_rot
FLESH HEAP
50/60/70/80

:مانای مصرفی

20/19/18/17

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Pudge خود را با لایه‌ای از گوشت می‌پوشاند که آسیب هر نوعی که از هر منبعی دریافت کند را مسدود می‌کند.
مسدودسازی آسیب: 8/14/20/26 واحد
مدت زمان: 4/5/6/7 ثانیه
pudge_flesh_heap
DISMEMBER
100/130/170

:مانای مصرفی

30/25/20

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Pudge به یک واحد دشمن حمله می‌کند، آن را غیرفعال کرده و آسیب را به صورت تدریجی وارد می‌کند. آسیب بر اساس قدرت (Strength) Pudge افزایش می‌یابد و او را به میزان کل آسیب ترمیم می‌کند. Pudge واحد را با سرعت 75 واحد به سمت خود می‌کشد، تا حداقل برد 125 واحد.
pudge_dismember
وجه ها (Facets)
Pudge right facet 7.38_
pudge_rot
ROT
هنگامی که Rot فعال است، Pudge هر ثانیه آسیب حمله اضافی دریافت می‌کند.
Pudge left facet 7.38_
pudge_dismember
DISMEMBER
توانایی Dismember با وارد کردن آسیب به هیروها قدرت (Strength) را افزایش می‌دهد.
افزایش Strength:
2/4/6
مدت زمان افزایش Strength:
12 ثانیه
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Flesh Heap
هر بار که Pudge یک هیروی دشمن را می‌کشد، به طور دائمی 1.1 استرنج اضافی دریافت می‌کند.
خوب با
lich
abaddon
silencer
warlock
necrolyte
medusa
skeleton_king
oracle
bloodseeker
ancient_apparition
بد در مقابل
abaddon
mirana
lich
skeleton_king
clockwerk
phantom_lancer
night_stalker
life_stealer
lone_druid
Shadow_fiend
استعدادها (Talents)
آسیب و درمان Dismember با ضریب 1.5 برابر بیشتر اعمال می‌شود.

25

امتیازات Flesh Heap برای افزایش استرنج و بلوک آسیب با ضریب 1.5 برابر بیشتر اعمال می‌شوند.
0.75+ ثانیه به مدت زمان Dismember افزوده می‌شود.

20

4 ثانیه از زمان آماده سازی Meat Hook کم می شود.
8+ درصد به جذب سلامتی از طریق اسپل‌ها (Spell Lifesteal) افزوده می‌شود.

15

150+ به آسیب Meat Hook افزوده می‌شود.
5+ واحد به آرمور افزوده می‌شود.

10

10+ درصد به کاهش سرعت Rot افزوده می‌شود.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Ring of Protection
Gauntlets of Strength
Tango
Observer Ward
Quelling Blade
Iron Branch
اوایل بازی
Phase Boots
Helm of Iron Will
Magic Stick
Soul Ring
Magic wand
Cloak
Wind Lace
وسط بازی
Eternal Shroud
Blink Dagger
Veil of Discord
Shiva's Guard
Aghanim's Scepter
آخر بازی
Heart of Tarrasque
Aghanim's Shard
Black King Bar
Overwhelming Blink
بسته به موقعیت بازی
Pipe of Insight
Blade Mail
Vanguard
Force Staff
Lotus Orb
آموزش آیتم های dota 2
Aether Lens
Ghost Scepter
Eul's Scepter of Divinity
بسته به موقعیت بازی
octarine core
Aeon Disk
Linken's Sphere
Refresher Orb
scythe of vyse
Ethereal Blade
Boots of Travel
آیتم های جنگل
Dragon Scale
Occult Bracelet
Safety Bubble
Craggy Coat
Cloak of Flames
Vambrace
Giant Ring_
Havoc
Trickster Cloak
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Pudge Offlane - Support_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

10 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.