Puck

Intellignece
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

45-53

سرعت حرکت

290

آرمور

2.3

درجه سختی

complexity 34

  Hatched on a frond of the Undertree, I devoured leaf, stalk, root and all of my sibs. Yet, only halfway through this Eon, I already hunger for more


من که روی شاخه ای از زیر درخت بیرون آمده بودم، برگ، ساقه، ریشه و همه خواهران و برادرانم را خوردم. با این حال، تنها در نیمه راه ازمسیراین عصرهستم، من هنوزم برای چیزهای بیشتری گرسنه ام

با اینکه به نظر می رسد Puck شخصیتی بچه مانند و موزی دارد این نقابی از شخصیت عجیب و غریب او است. (آموزش هیرو Puck) شکل اژدهای پری بچگانه او ، موجودی که میلیون ها سال زندگی کرده است، Puck تمامی این سال ها شکل بچگانه خود را حفظ کرده است.

در حالی که این امر کاملا صحیح است که Puck هنوز یک بچه است و میلیون ها سال دیگر نیز این شکل را حفظ می کند.هدف او از این جنگ نامعلوم است. شاید فقط برای بازی کردن به اینجا آمده و یا شاید اهداف شوم و پلیدی را دنبال می کند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ILLUSORY ORB
100/110/120/130

:مانای مصرفی

11/10/9/8

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Puck یک گوی جادویی را پرتاب می کند که در مسیر مستقیم شناور است و به نیروهای دشمن در طول راه دمیج می زند. در هر نقطه ای، Puck ممکن است با استفاده از Ethereal Jaunt به مکان گوی تله پورت کند.
puck_illusory_orb
WANING RIFT
100/110/120/130

:مانای مصرفی

16/15/14/13

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Puck به محل مورد نظر تلپورت می کند و یک انفجار گرد و غباری را آزاد می کند که دمیج می زند و نیروهای دشمن را Silence می کند.
puck_waning_rift
PHASE SHIFT
0

:مانای مصرفی

8/7.5/7/6.5

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

برای مدت کوتاهی به بعد دیگری می رود که در آن از دمیج مصون است.
puck_phase_shift
PHASE SHIFT
0

:مانای مصرفی

8/7.5/7/6.5

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : اتک های Puck باعث دمیج جادویی بیشتری می شود. Puck هر بار که تغییر فاز می دهد به همه دشمنان در یک محدوده دمیج وارد می کند.
puck_phase_shift
DREAM COIL
125/175/225

:مانای مصرفی

75

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک پیچش جادویی تولید می کند که به هیروهای دشمن می چسبد و به آن ها دمیج وارد می کند و آن ها را گیر می اندازد. اگر هیروی دشمن با دور شدن بیش از حد این پیچش را بکشد، می شکند و Stun می شود و دمیج بیشتری به او وارد می شود.
puck_dream_coil
DREAM COIL
125/175/225

:مانای مصرفی

75

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : تمامی دشمنانی که تحت تاثیر Dream Coil قرار گرفته اند بر اساس نرخ اتک Puck مورد اتک قرار می گیرند. اتک ها در حالی ادامه می یابد که هدف پیچش را بشکند و Stun بشود.
puck_dream_coil
وجه ها (Facets)
Puck right facet_
Illusory Orb Puck می‌تواند در هر جهت منحنی شود، سریع‌تر حرکت می‌کند و مدت زمان بیشتری باقی می‌ماند.
puck_illusory_orb
ILLUSORY ORB
Illusory Orb اکنون می‌تواند به صورت هدف‌گیری برداری انجام شود تا مسیر حرکت اورب دستکاری شود. اورب سریع‌تر حرکت می‌کند و مدت زمان بیشتری باقی می‌ماند، اما اگر از حداکثر برد پرتاب عبور کند، از بین می‌رود.
Puck left facet_
Waning Rift می‌تواند اهداف را به عقب هل دهد یا به سمت خود بکشد.
puck_waning_rift
WANING RIFT
Waning Rift دشمنان را به عقب هل می‌دهد. اگر توانایی در حالت alt-cast باشد، به جای آن دشمنان را به سمت خود می‌کشد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Puckish
هر بار که Puck از حمله اجتناب می‌کند، 10 واحد + 2% از حداکثر مانا و 10 واحد + 2% از حداکثر سلامتی خود را بازیابی می‌کند. اجتناب از یک پرتابه جادویی هدف‌دار، 3.5 برابر آن مقدار را بازیابی می‌کند.
خوب با
abaddon
lich
bloodseeker
elder_titan
silencer
life_stealer
warlock
skeleton_king
clockwerk
legion_commander
بد در مقابل
abaddon
night_stalker
lone_druid
broodmother
riki
spectre
silencer
skeleton_king
lich
legion_commander
استعدادها (Talents)
Dream Coil بر روی مصونیت در مقابل Debuff اثر می کند

25

350+ واحد شعاع/بیشترین فاصله Waning Rift
3 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Waning Rift

20

200+ واحد آسیب اولیه/شکست Dream Coil
15 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Dream Coil

15

60+ واحد آسیب Waning Rift
40+ واحد آسیب Illusory Orb

10

1.25+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Silence Waning Rift
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Circlet of Nobility
Faerie Fires
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Iron Branch
Observer Ward
اوایل بازی
Power Treads
Null Talisman
Bottle
Wind Lace
Magic wand
وسط بازی
Eul's Scepter of Divinity
Blink Dagger
Witch Blade
octarine core
Parasma
آخر بازی
Daedalus
Aghanim's Shard
Aghanim's Scepter
Mjollnir
بسته به موقعیت بازی
Linken's Sphere
Kaya and Sange
Veil of Discord
Dagon
Black King Bar
Maelstrom
Aeon Disk
Bloodthorn
Mage Slayer
بسته به موقعیت بازی
Ethereal Blade
Shiva's Guard
Refresher Orb
Overwhelming Blink
Revenant's Brooch
scythe of vyse
Boots of Travel
آیتم های جنگل
Specialist's Array
Arcane Ring
Royal Jelly
Vambrace
Enchanted Quiver
Grove Bow
Stygian Desolator
Timeless Relic
Mind Breaker_
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Puck Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.