Outworld Destroyer

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

49-61

سرعت حرکت

315

آرمور

4.7

درجه سختی

complexity 34

  Their sanity I’ll shatter, their dreams of conquest I’ll destroy


عقلشان را از بین خواهم برد، رویاهای فتح آنها را نابود خواهم کرد.

عضوی از نژاد بالامقام و مقتدر , Harbinger “مخرب با اسم دیگه Outworld Destroyer” دور و اطراف دنیای خالی پرسه میزند , (آموزش هیرو Outworld Destroyer) تنها نگهبان بازمانده از پادگانی در انتهای جهان!تشکیل شده از تکه های بریده شده کریستال در این دنیای خارجی , همیشه در حال خدمت , او سالیانه سال به آسمان ها چشم دوخته است

مراقبه کوچکترین حرکتی ماورای ستاره ها در شب های بی انتها! حک شده در اعماق تار و پود هوش او , الگوی همسانی نسبت به یک پیشگویی وجود دارد , موسیقی تاریکی که به وجود داشتن شیاطینی , ماورای چارچوب این هستی اشاره دارد , که توجه خود را به این دنیا معطوف میکنند! با معطوف کردن بیشتر توجهش نسبت به وظیفه ای که دارد

Outworld Destroyer توجه خیلی کمی به اتفاقات نزدیک به خورشید داشت. اما در نهایت فریاد های باستانیان و همچنین احساس ترس روز افزونی که از درون و بیرون داشت , او را وادار به پرواز به سمت خورشید و سیاره های در جنگ فرستاد.

جایگاه خود هاربینجر در پیشگویی ها غیر قابل انکار است , بعضی ها اون رو نشانه ی شروع گرفتاری ها و مشکلات میدانند , اما حضور او به تنهایی به اندازه ی کافی مشکل ساز است.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ARCANE ORB
متغیر

:مانای مصرفی

6/4/2/0

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

به حملات Outworld Destroyer آسیب خالص اضافی (Extera Pure Damage) می‌افزاید، که مقدار آن بر اساس مانای باقی‌مانده او تعیین می‌شود. مقدار مانا به آسیب: 10/11/12/13 درصد و مقدار مانای مصرفی : 20 درصد از مانای فعلی
obsidian_destroyer_arcane_orb
ASTRAL IMPRISONMENT
150

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک واحد هدف را در یک زندان اختری (Astral Prison) قرار می‌دهد. واحد پنهان‌شده آسیب‌ناپذیر (Invulnerable) و ناتوان (Disabled) می‌شود. پس از فروپاشی زندان، به هدف آسیب وارد شده و درصدی از حداکثر مانای او دزدیده می‌شود.
obsidian_destroyer_astral_imprisonment
ASTRAL IMPRISONMENT
150

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Astral Imprisonment اکنون در یک ناحیه آسیب وارد می‌کند. به متحدان اجازه می‌دهد تا هنگام قرار گرفتن در Astral Imprisonment با 70% سرعت حرکت کنند. متحدان قابل مشاهده هستند، اما هدف قرار نمی‌گیرند و نمی‌توانند هیچ اقدام دیگری انجام دهند.
obsidian_destroyer_astral_imprisonment
ESSENCE FLUX
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

به‌صورت غیرفعال (Passive)، شانس بازیابی درصدی از حداکثر مانا را در هر بار استفاده از یک توانایی فراهم می‌کند. شانس فعال شدن: 30 درصد، بازیابی حداکثر مانا: 25/35/45/55 درصد می باشد.
obsidian_destroyer_equilibrium
ESSENCE FLUX
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : اگر Outworld Destroyer کمتر از 20% سلامتی داشته باشد، یک Strong Dispel فعال می‌شود. پس از فعال شدن، تمام مانای او مصرف شده و یک سپر جذب آسیب برابر با 65% از حداکثر مانای او ایجاد می‌شود که 15 ثانیه دوام دارد. این اثر هر 80 ثانیه یک‌ بار فعال می‌شود و قابل تازه‌سازی نیست.
obsidian_destroyer_equilibrium
SANITY'S ECLIPSE
200/300/400

:مانای مصرفی

150/135/120

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک انفجار روانی آزاد می‌کند که بر اساس تفاوت بین مانای شما و مانای هدف، به دشمنان آسیب وارد می‌کند. Sanity's Eclipse می‌تواند واحدهای گرفتار در Astral Imprisonment را نیز هدف قرار دهد. به Illusionها آسیب اضافی وارد می‌کند. دمیج پایه: 200/300/400 ، شعاع اثر: 450/525/650 واحد، بُرد استفاده: 700 واحد، ضریب تفاوت مانا: 0.4 و آسیب به Illusionها: 200 درصد می باشد.
obsidian_destroyer_sanity_eclipse
وجه ها (Facets)
Outworld Destroyer right facet_
قهرمانان تحت تأثیر Astral Imprisonment و Sanity's Eclipse هر بار که یک توانایی را استفاده می‌کنند، Outworld Destroyer را درمان می‌کنند.
obsidian_destroyer_astral_imprisonment
ASTRAL IMPRISONMENT
قهرمانان تحت تأثیر، یک دیباف حساسیت به مانا برای 5 ثانیه دریافت می‌کنند و هر بار که یک توانایی استفاده می‌کنند، Outworld Destroyer را درمان می‌کنند.
obsidian_destroyer_sanity_eclipse
SANITY'S ECLIPSE
قهرمانان تحت تأثیر یک دیباف حساسیت به مانا برای 7 ثانیه دریافت می‌کنند و هر بار که یک توانایی استفاده می‌کنند، Outworld Destroyer را درمان می‌کنند.
Outworld Destroyer left facet_
obsidian_destroyer_equilibrium
ESSENCE FLUX
زمانی که Essence Flux مانا را بازیابی می‌کند، به طور موقت حداکثر مانا را 5 درصدافزایش می‌دهد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Ominous Discernment
Outworld Destroyer به ازای هر واحد Intelligence به میزان ۲.۵ مانا اضافی دریافت می‌کند.
خوب با
abaddon
lich
warlock
bloodseeker
night_stalker
skeleton_king
clockwerk
life_stealer
shadow_shaman
medusa
بد در مقابل
windrunner
batrider
faceless_void
sven
mirana
chen
luna
furion
omniknight
Shadow_fiend
استعدادها (Talents)
1.5+ درصد آسیب Arcane Orb

25

60 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Sanity's Eclipse
450+ واحد سلامتی افزوده می‌شود.

20

0.2+ واحد ضریب تفاوت مانای Sanity's Eclipse
8+ درصد از ظرفیت مانا دشمن توسط Astral Imprisonment به سرقت می‌رود.

15

1+ درصد از مانای فعلی به عنوان سرعت حرکت
برد استفاده از Astral Imprisonment به میزان 100 واحد افزایش می‌یابد.

10

250+ واحد مانا
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Circlet of Nobility
Mantle of Intellegence
Observer Ward
Faerie Fires
Iron Branch
Tango
اوایل بازی
Power Treads
Magic wand
Null Talisman
Witch Blade
وسط بازی
Aghanim's Scepter
Black King Bar
Hurricane Pike
Parasma
Blink Dagger
آخر بازی
scythe of vyse
Moon Shard
بسته به موقعیت بازی
Refresher Orb
Linken's Sphere
Hand of Midas
Aghanim's Shard
Boots of Travel
Swift Blink
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Outworld Destroyer Midlane - Offlane_
offlane
Outworld Destroyer Midlane - Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

10 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.