Jakiro

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

53-61

سرعت حرکت

290

آرمور

3.5

درجه سختی

complexity 2(1)

  Two sides of the same coin


دو طرف یک سکه

حتی در میان حیوانات جادویی ، یک اژدهای دوسر چیز عجیبی است. قسمت های مساوی یخ و آتش، زیرکی و خشم، (آموزش هیرو Jakiro) موجودی به نام Jakiro بر فراز رزمگاه یخ زده و سوزان پرواز می کند و به از بین بردن هرکسی که جلوی او قد علم کند می پردازد.گونه اژدهای پیرکس همواره دو جوجه در چنگال های خود به همراه دارد.

آنها که به درنده خویی حتی در مراحل اولیه زندگی خود معروف هستند در مراحل اولیه سعی در کشتن یکدیگر در لانه را دارند.تنها قدرتمندترین زنده خواهد ماند.به این ترتیب قدرت گونه پیرکس تضمین می شود.در اتفاق نادر Jakiro از یک تخم سر بیرون آورد و قدرت و توانایی های زیادی در این موجود بود.این دو سر که در یک بدن قرار دارند با تلفیق قدرت آتش و یخ هیچ کدام از دشمنان از دستشان در امان نخواهد بود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
DUAL BREATH
135/150/165/180

:مانای مصرفی

10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با استفاده از این توانایی یک انفجار یخی به همراه موجی از آتش در مسیر مقابل Jakiro ایجاد می شود. یخ سرعت حرکت دشمنان را کم می کند و آتش به آنها در طول زمان دمیج وارد می کند.
jakiro_dual_breath
ICE PATH
100

:مانای مصرفی

20/17/14/11

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

مسیری از یخ ایجاد می کند که دشمنانی که آن را لمس می کنند Stun می شوند و مقداری دمیج می خورند.
jakiro_ice_path
LIQUID FIRE
0

:مانای مصرفی

13/10/7/4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Jakiro دشمنان خود را در منطقه ای که بر آن اثر می گذارد با آتش هدف گیری می کند و پس از برخورد با دشمنان سرعت حرکت آنها را کم می کند و به آنها دمیج وارد می کند . ( بر روی ساختمان ها نیز تاثیر گذار است).
jakiro_liquid_fire
LIQUID FIRE
0

:مانای مصرفی

13/10/7/4

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود :Liquid Fire از Jakiro دیگر زمان شارژش با Liquid Frost مشترک نیست.
jakiro_liquid_fire
LIQUID FROST
0

:مانای مصرفی

12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Jakiro با اضافه کردن یخ به حملاتش، دشمنان خود را سرد می‌کند، حرکت آنها را برای 4 ثانیه کند کرده و آسیب‌دیدگی از حملات و توانایی‌های Jakiro را افزایش می‌دهد. این اثر بر ساختمان‌ها اعمال نمی‌شود. زمان شارژ آن با Liquid Fire مشترک است.
jakiro_liquid_ice
MACROPYRE
230/340/450

:مانای مصرفی

80/70/60

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Jakiro خط گسترده ای از شعله های آتش پایدار را بازدم می کند که در هر ثانیه به هر واحد دشمنی که در آتش گرفتار می شود دمیج می زند.
jakiro_macropyre
MACROPYRE
230/340/450

:مانای مصرفی

80/70/60

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : زمان ماندگاری MACRIPYRE را افزایش می دهد و باعث می شود دمیجی که وارد می کند از حالت مجیکال به دمیج خالص تبدیل شود ( PURE DAMAGE ) . Jakiro دو دیوار یخی را در امتداد لبه MACROPYRE قرار می دهد که هر دشمنی که بخواهد از آن عبور کند %60 کند می شود.
jakiro_macropyre
DESTROY ICE PATH
....

:مانای مصرفی

1

:زمان آماده سازی

: نوع دمیج

Ice Path را از بین ببرید، به دشمنان آسیب بزنید و آنها را Stun کنید.
jakiro_ice_path_detonate
وجه ها (Facets)
Jakiro right facet 7.38_
Ice Path مدت زمان بیشتری دوام می‌آورد و پس از پایان، منفجر شده و به دشمنان آسیب می‌رساند و آنها را برای بار دوم به حالت سرگیجه در می‌آورد. Ice Path می‌تواند زودتر به صورت دستی منفجر شود.
jakiro_ice_path
ICE PATH
Jakiro می‌تواند در هر زمان Ice Path را از بین ببرد و دوباره دشمنان را به حالت سرگیجه درآورد و به آنها آسیب برساند. زمان ماندگاری 5 ثانیه
دمیج ثانویه : 50/100/150/200
ماندگاری Stun ثانویه : 0.5 ثانیه
Jakiro left facet 7.38_
Jakiro با حملات دوتایی خود آسیب بیشتری می‌رساند.
fac
DOUBLE TROUBLE
کاهش آسیب : 40% / 35% / 30% / 25%
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Double Trouble
حملات Jakiro از هر دو سر او یک حمله شلیک می‌کنند، اما هر کدام ۵۰٪ آسیب کمتری وارد می‌کنند.
خوب با
abaddon
lich
skeleton_king
bloodseeker
lone_druid
life_stealer
legion_commander
night_stalker
shadow_shaman
visage
بد در مقابل
abaddon
windrunner
templar_assassin
luna
sven
furion
beastmaster
mirana
faceless_void
legion_commander
استعدادها (Talents)
100+ درصد افزایش آسیب و برد مهارت دم دوگانه

25

2.5+ درصد آسیب حداکثر سلامت Liquid Fire و Frost
0.4+ ثانیه افزایش مدت زمان مسیر یخ

20

20+ واحد آسیب Macropyre
50+ واحد کاهش سرعت حمله آتش مایع

15

60+ واحد افزایش دمیج پایه ی Ice Path
150+ واحد برد حمله

10

2 ثانیه کاهش زمان بازیابی مهارت دم دوگانه
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

6 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.