Ember Spirit

Agility
hero_agility

نوع اتک

Melee

اتک

55-59

سرعت حرکت

300

آرمور

3.7

درجه سختی

complexity 34

 

All action is reaction


همه کنش ها واکنش است

در قلعه‌ای واقع در دل کوه‌هایی وحشتناک، قلعه‌ای که به آتش سپرده شده بود، یک مکان تسخیر شده باقی مانده بود. (آموزش هیرو Ember Spirit) میدان تمرین خالی بود و حیاط اصلی پوشیده از برگ و خاک شده بود. روی صندلی در معبدی تاریک و وحشتناک، یک ظرف به رنگ یاقوت زرد پر از خاکستر مقدس باقی مانده از جنگجوی شاعر شین بود. شین آموزش‌هایش را به شاگردانش در سراسر دوران خود ارائه کرد.

این آموزش‌ها شامل مجموعه‌ای از تمرینات ذهنی و بدنی برای مقابله با واقعیت‌های سخت در پشت دیوارهای قلعه بود. با این حال، شین در هنگام مبارزه با یک رقیب، شکست خورده و کشته شد. پیروانش پراکنده شدند، اما آموزش‌های او هنوز در حال گسترش است. شاگردانی که زیر تأثیر آموزش‌های شین قرار گرفته بودند، به دنبال آتش معرفت و دانش خود شدن

د و دوباره به قلعه آتش آمدند تا با خاکستر مقدس شین، روح جنگجوی افسانه‌ای را زنده کنند. فرم شیوه جنگجویی شین و تصویری از او در آتش حاضر بود. سیمای در فکر فرو رفته شین دوباره برای آموزش به شاگردانش آماده شد و هدفش، گسترش دانش آتش خود به تمامی کسانی است که در پی رسیدن به علم و پیشرفت هستند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SEARING CHAINS
95/100/105/110

:مانای مصرفی

13/12/11/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

ٍEmber Spirit گلوله هایی آتشین به دور دشمنانش می اندازد که دور دشمنان می پیچد و آنها را در جای خود نگه می دارد و در ثانیه به آنها دمیج وارد می کند.
ember_spirit_searing_chains
SLEIGHT OF FIST
65/65/70/75

:مانای مصرفی

13/11/9/7

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Ember Spirit با سرعتی بالا به اطراف جهش می زند و به دشمنان در آن منطقه که مورد هدف است حمله می کند سپس به محل خود باز می گردد، به هیروهای دشمن دمیج اضافی می زند.
شعاع : 250/350/450/550 واحد
دمیج اضافی وارده به هیروهای دشمن : 25/75/115/160
ember_spirit_sleight_of_fist
FLAME GUARD
65/80/95/110

:مانای مصرفی

35

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Ember Spirit خود را با حلقه ای از آتش می پوشاند که یک سد در مقابل مجیک های دشمن است و درصدی از دمیج وارد شده را کم می کند. در حالی که FLAME GUARD فعال است، در منطقه ای در اطراف Ember Spirit در هر ثانیه دمیج وارد می کند. اگر محافظ از بین برود دیگر دمیچی وارد نخواهد کرد.
ember_spirit_flame_guard
ACTIVATE FIRE REMNANT
100/125/150

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی FIRE REMENANT را فعال می کند.
ember_spirit_activate_fire_remnant
FIRE REMNANT
0

:مانای مصرفی

0.5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک Fire Remnant را می فرستد که با سرعت % 250 Ember Spirit به محل مورد نظر می رسد. با استفاده از ACTIVATE FIRE REMNANT او به تمام FIRE REMNANT ها وارد می شود و آنها را نابود می کند و در آن مناطق دمیج وارد می کند.سپس به نزدیک ترین Remnant می رود. Ember Spirit در نزدیکترین Remnant به مکان مورد نظر به پایان می رسد.
ember_spirit_fire_remnant
FIRE REMNANT
0

:مانای مصرفی

0.5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : محدوده اجرای توانایی، سرعت اولیه Remnant و حداکثر شارژها را افزایش می‌دهد.
ember_spirit_fire_remnant
وجه ها (Facets)
Ember Spirit right facet_
Searing Chains بر روی یک دشمن اضافی تأثیر می‌گذارد و همچنین از Fire Remnants زاییده می‌شود.
ember_spirit_searing_chains
SEARING CHAINS
تعداد دشمنانی که به زنجیر کشیده می‌شوند افزایش یافته است. زمانی که Searing Chains استفاده می‌شود، آن‌ها همچنین اطراف هر Fire Remnant نیز cast می‌شوند. یک هدف به طور همزمان توسط زنجیرها از چندین منبع مورد هدف قرار نخواهد گرفت.
Ember Spirit left facet_
Sleight of Fist یکی از اهدافش را یک بار اضافی می‌زند.
ember_spirit_sleight_of_fist
SLEIGHT OF FIST
زمانی که Sleight of Fist با ۲ یا بیشتر دشمن برخورد کند، نزدیک‌ترین دشمن به Ember Spirit یک بار دیگر مورد حمله قرار می‌گیرد. آسیب حمله دوم ۵۰٪ کاهش می‌یابد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Immolation
Ember Spirit به طور مداوم در حال سوختن است و در هر لحظه به تمام دشمنان نزدیک خود آسیب در هر ثانیه وارد می‌کند. با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : به Fire Remnantها سطح فعلی Immolation را می‌بخشد و آسیب و شعاع تأثیر آن را افزایش می‌دهد.
خوب با
abaddon
bloodseeker
lich
night_stalker
legion_commander
life_stealer
warlock
dawnbreaker
visage
elder_titan
بد در مقابل
oracle
batrider
windrunner
arc_warden
abyssal_underlord
phantom_lancer
dawnbreaker
tusk
queenofpain
faceless_void
استعدادها (Talents)
2 بار استفاده از Sleight of Fist

25

12 ثانیه کاهش زمان بازسازی Remnant Charge
60+ واحد آسیب Searing Chains

20

50+ واحد آسیب قهرمان Sleight of Fist
100+ واحد آسیب در هر ثانیه Flame Guard

15

1+ ثانیه مدت زمان Searing Chains
12+ واحد آسیب

10

165+ واحد مقدار سد Flame Guard
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Faerie Fires
Tango
Observer Ward
Quelling Blade
Iron Branch
اوایل بازی
Magic Stick
Bottle
Magic wand
Boots of Speed
Blight Stone
Mage Slayer
وسط بازی
octarine core
Tiara_of_Selemene_
Boots of Travel
Shiva's Guard
Veil of Discord
اواخر بازی
Aghanim's Scepter
Disperser
Aghanim's Shard
بسته به موقعیت بازی
Maelstrom
Phase Boots
Linken's Sphere
Sange and Yasha
Eul's Scepter of Divinity
Gleipnir
Kaya and Sange
Black King Bar
Mjollnir
بسته به موقعیت بازی
Eye of Skadi
Refresher Orb
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Ember Spirit Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.