Disruptor 

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

47-51

سرعت حرکت

295

آرمور

2.5

درجه سختی

complexity 34

  I call down the thunder


من رعد را صدا می زنم

در مناطق بلند ویرانه های جنگلی در ارتفاعات دروود، یک جوان با نام دیستراپتور زندگی می کرد که (آموزش هیرو Disruptor) توانایی کنترل طوفان را داشت. او اولین شخصی بود که اسرار بادهای تابستانی را کشف کرده بود.

ارتفاعات اگلودی همواره با مشکلات زیادی برای زندگی مواجه بودند؛ به دلیل حملات مکرر از سوی کشورهای متمدن و همچنین طوفان‌های فصلی. بازماندگان یک گروه قبیله‌ای بزرگ و متمدن، که توانایی کنترل طوفان را داشتند، به عنوان یکی از راه‌های زندگی پذیرفته می‌شدند و در حال حاضر هیچ کس در آن قبیله قابلیت کنترل طوفان را نداشت.

برای افرادی که در این مناطق زندگی می‌کردند، هوا به عنوان یک بخش مهم و قابل احترام از زندگی پذیرفته می‌شد و به عنوان چیزی که نه تنها زندگی را ممکن می‌ساخت، بلکه در برخی موارد زندگی را نیز می‌گرفت.

با این حال، طوفان‌های برقآمیز و باران‌های شدید، زندگی آنها را با خطرات فراوانی مواجه می‌کرد. دیستراپتور، با کنجکاوی فراوانی که در وجود خود داشت، نترس بود و در جوانی هنوز بدون تجربه بود و به دنبال کشف اسرار شهرهای اجدادی بود.

او تجهیزات لازم را از کتابخانه های قدیمی برداشت و سیم پیچی باستانی را طراحی کرد. به این صورت، توانایی کنترل قدرت برق را به دست آورد و هر زمان که بخواهد، می‌تواند از قدرت برق برای محافظت از سرزمین باستانی اگلوذی استفاده کند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
THUNDER STRIKE
125/130/135/140

:مانای مصرفی

18/15/12/9

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

چندین بار به دشمنی که مورد هدف قرار گرفته دمیج می زند. هر ضربه در شعاعی کوچک به دشمنان نزدیک هدف نیز دمیج می زند و سرعت اتک و سرعت حرکت دشمن را برای مدتی بسیار کوتاه 100 % کاهش می دهد. وقتی بر روی دشمن زده شود باعث می شود او را در تاریکی نیز ببینید.
disruptor_thunder_strike
THUNDER STRIKE
125/130/135/140

:مانای مصرفی

18/15/12/9

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : برد هدف گیری و تعداد ضربات بر روی رو هدف را افزایش می دهد. می توان بر روی زمین نیز هدف گیری کرد و اولین دشمنی که به آن نزدیک شود تحت تاثیر این توانایی قرار خواهد گرفت.
disruptor_thunder_strike
GLIMPSE
70/85/100/115

:مانای مصرفی

24/22/20/18

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

هیروی دشمن را به نقطه ای که 4 ثانیه قبل در آن بوده است را باز می گرداند. ایلوژن ها را به صورت آنی نابود می کند. مقداری دمیج به اندازه ی مسافتی که هدف را بازگردانده به او می زند ( حداکثر 1400 یارد )
disruptor_glimpse
KINETIC FIELD
70

:مانای مصرفی

20/18/16/14

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

یک حلقه به دور اهدافش درست می کند که بعد از مدت زمانی کوتاه عمل می کند و اهدافش نمی توانند از آن عبور کنند.
disruptor_kinetic_field
STATIC STORM
125/175/225

:مانای مصرفی

90/80/70

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

دشمنانی که در منطقه ی مورد نظر قرار دارند برای مدتی سایلنس می کند و آنها نمی توانند از توانایی های خود استفاده کنند. دمیج وارده ابتدا کم می باشد و در طول زمان بر آن افزوده می شود.
disruptor_static_storm
STATIC STORM
125/175/225

:مانای مصرفی

90/80/70

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : آیتم ها را نیز می بندد.
disruptor_static_storm
KINETIC FENCE
70

:مانای مصرفی

0

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

پس از مدت کوتاهی برای شکل‌گیری، دیواری از انرژی جنبشی ایجاد می‌کند که دشمنان نمی‌توانند از آن عبور کنند.
disruptor_kinetic_fence
وجه ها (Facets)
Disruptor right facet_
Kinetic Field را با توانایی ایجاد دیوارهای عبورناپذیر جایگزین می‌کند.
disruptor_kinetic_fence
Kinetic Fence
پس از زمانی کوتاه برای شکل‌گیری، دیواری از انرژی جنبشی ایجاد می‌کند که دشمنان نمی‌توانند از آن عبور کنند.
Disruptor left facet_
disruptor_thunder_strike
Thunder Strike
Thunder Strike علاوه بر این، تمام دشمنان داخل Kinetic Field را نیز هدف قرار می‌دهد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
disruptor_electromagnetic_repulsion
Electromagnetic Repulsion
هر زمان که Disruptor از هر منبعی در شعاع ۴۰۰ واحد بیش از ۲۵۰ آسیب دریافت کند، تمام دشمنان اطراف تا فاصله ۴۰۰ واحدی به عقب رانده می‌شوند.
خوب با
abaddon
lich
visage
life_stealer
warlock
necrolyte
skeleton_king
bloodseeker
lone_druid
silencer
بد در مقابل
windrunner
batrider
abaddon
faceless_void
chen
sven
mirana
luna
templar_assassin
oracle
استعدادها (Talents)
12 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Glimpse

25

150+ واحد شعاع Static Storm
2+ ثانیه افزایش مدت زمان Kinetic Field

20

0.6+ ثانیه افزایش مدت زمان کاهش سرعت Thunder Strike
10+ درصد مسافت Glimpse به آسیب /حداکثر 300+ واحد

15

1.5+ ثانیه افزایش مدت زمان Static Storm
20+ واحد سرعت حرکت (Movement Speed)

10

15+ واحد آسیب Thunder Strike به ازای هر ضربه
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

9 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.