Dawnbreaker

Strength
اصطلاحات بازی دوتا 2

نوع اتک

Melee

اتک

54-58

سرعت حرکت

300

آرمور

4.3

درجه سختی

complexity 2(1)

  I was shaped to serve the light — to bend chaos to order and keep the darkness at bay


من برای خدمت به نور شکل گرفتم — تا هرج و مرج را به نظم درآورم و تاریکی را دور نگه دارم.

سالیانی پس از مهاجرت کیپر در پی آن عصری از روشنایی را به وجود آورد. (آموزش هیرو Dawnbreaker) برخی در میان اولین افراد از اصل و نصب خورشید شروع کردن به صف شدن و مقابله در برابر هرج و مرجی که سازنده اجداد آن ها به جا گذاشته بودند و در حال بیدار شدن بود.

آنها خود را فرزندان روشنایی می خواندند. آنها کس دیگری جز خودشان را شایسته پر کردن جای خالی کیپر نمی دانستند و قسم خوردند که هجوم تاریکی را با ساختن ارتش های قدرتمند برای پاکسازی جهان از همه موجودات زاده شده از شب شکست دهند .

ولورا یا همان دانبریکر، ارزشمند ترین جنگجو در میان آفرینش های کهن فرزندان روشنایی، قاصد قدرت و ابهت نظم و روشنایی می باشد. از قلب یک ستاره فلزی جوان غالب شده و با نفس طلایی به او زندگی جدیدی داده شده است. ولورا فراخوانده شده بود تا درخشش خرد فرزندان را به تاریک ترین نقاط جهان گسترش دهد. آتش زدن آسمان ها با هر چرخش چکش آسمانی اش در میان نبردی بی پایان برای جلوگیری از هرج و مرج.

با گذشت زمان، فرزندان هدف دیگری را برای دانبریکر آشکار کردند. آنها ابزاری برای نفوذ به تمام کیهان با نور درونی خود کشف کرده بودند. برای نابودی تمام جنبه های تاریکی برای همیشه و آنها ولورا را برای بدست آوردن یک منبع قدرت بزرگ فرستادند، قطعه نهایی نقشه بزرگشان. اما برای اولین بار، ولورا و چکشش با شکست روبرو شدند، و بهایی که او و اربابانش پرداختند بسیار زیاد بود. جرقه فرزندان نور کاملا خاموش شد و از بین رفت و دانبریکر در فضای سیاه شناور و سرگردان شد. گم شده برای میلیون ها سال پیش از برخورد با جهانی ناشناخته.

در آنجا استراحت کرد، خاموش و ساکت، تا اینکه حضور یک ستاره جوان و سرگردان باعث سوخت رسانی یک منبع انرژی باستانی، یک یادبود از فرزندان روشنایی که مانند دانبریکر برای مدت طولانی به خاک سپرده شده بود شد. اکنون، با اندکی قدرت قبلی او که توسط یادبود بازیابی شده است، ولورا در سرزمینی احاطه شده با جنگ و آشوب که نیروهای بی وقفه هرج و مرج آن را درگیر خود کرده اند بیدار می شود. او می داند که خدایانش شاید از بین رفته باشند اما چکش دانبریکر باقی مانده است. چکشی که فقط با اراده او مطابقت دارد تا آن را فقط برای خوبی و روشنایی و افزایش آن استفاده کند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
STARBREAKER
100

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Dawnbreaker چکش خود را 3 بار دور خود می‌چرخاند و با حمله خود به دشمنان دمیج می زند. در آخرین ضربه، او چکش خود را به زمین می کوبد و دشمنان را در مقابل خود Stun می کند و به آنها دمیج می زند.
dawnbreaker_fire_wreath
STARBREAKER
100

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Dawnbreaker در طول Starbreaker از ایمنی در برابر کاهش توانایی‌ها برخوردار می‌شود، 50٪ مقاومت جادویی کسب می‌کند و قابلیت حرکت آزادانه دارد. Dawnbreaker به میزان 35٪ کند می‌شود تا حداقل سرعت 215.
dawnbreaker_fire_wreath
CELESTIAL HAMMER
100/110/120/130

:مانای مصرفی

18/16/14/12

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Dawnbreaker سلاحش را به طرف دشمنانش پرتاب می کند دشمنانی که سر راه چکشش باشند دمیج می خورند. چکش برای 2 ثانیه در انتها مسیری که فرود آمده باقی می ماند.سپس به سمت او پرواز می کند و باز می گردد و خطی از آتش از خود جای می گذارد که سرعت حرکت دشمنان را کم می کند. Dawnbreaker هر موقع که بخواهد می تواند چکش را فرابخواند که او و چکشش به سمت هم کشیده می شوند و در وسط مسیر به یکدیگر می رسند.
dawnbreaker_celestial_hammer
LUMINOSITY
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با این توانایی پس از چند اتک قدرت میگیرد و اتک بعدی اش همراه با Critical Strike خواهد بود به میزانی که دمیج می دهد به متحدانش در برد 650 واحدی مقداری سلامتی می دهد. کریپ ها سلامتی کمتری محیا می کنند متحدان 50 % سلامتی خواهند گرفت.
dawnbreaker_luminosity
SOLAR GUARDIAN
150/200/250

:مانای مصرفی

120/105/90

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی می تواند در هر نقطه از نقشه که یارانش حضور داشته باشند پرواز کند و بعد از مدتی کوتاه در آن نقطه فرود بیاید که موچب می شود یارانش مقداری سلامتی به دست آورند و دشمنانی که در برد 350 یاردی قرار دارند دمیج خورده و Stun می شوند. Dawnbreaker وقتی که به پرواز در آمد دیگر نمی تواند این توانایی را لغو کند.
dawnbreaker_solar_guardian
SOLAR GUARDIAN
150/200/250

:مانای مصرفی

120/105/90

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : هاله Solar Guardian اکنون 3 ثانیه پس از فرود باقی می‌ماند و Dawnbreaker را دنبال می‌کند. میزان درمان هر پالس Solar Guardian افزایش یافته است. زمان شارژ و زمان حضور در هوا کاهش یافته است.
dawnbreaker_solar_guardian
وجه ها (Facets)
Dawn Breaker right facet 7.38_
Dawnbreaker و هم‌تیمی‌های نزدیک او در پایان Starbreaker به ازای هر ضربه که به قهرمانان دشمن برخورد کند، سرعت حمله اضافی دریافت می‌کنند.
dawnbreaker_fire_wreath
STARBREAKER
سرعت حمله اضافی به ازای هر ضربه (Bonus Attack Speed Per Swipe): 15/21/27/33
سرعت حمله اضافی به ازای هر ضربه (برای هم‌تیمی‌ها) [Bonus Attack Speed Per Swipe (Allies)]: 9/12/15/18
Dawn Breaker left facet_
dawnbreaker_luminosity
Luminosity
هر بار که Dawnbreaker هدفی را با Luminosity قدرتمند شده بزند، زمان آمادگی تمامی توانایی‌هایش کاهش می‌یابد.
Dawn Breaker bottom facet 7.38_
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Break of Dawn
هر زمان که خورشید طلوع کند، Dawnbreaker کل نقشه را برای ۵ ثانیه برای هم‌تیمی‌ها آشکار می‌کند.
خوب با
abaddon
bloodseeker
lich
lone_druid
night_stalker
shadow_shaman
visage
life_stealer
legion_commander
broodmother
بد در مقابل
naga_siren
windrunner
furion
luna
chen
batrider
templar_assassin
tusk
sven
beastmaster
استعدادها (Talents)
4 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Starbreaker

25

80+ درصد افزایش برد/سرعت پرتاب Celestial Hammer
150+ واحد شعاع Solar Guardian

20

1- تعداد حملات مورد نیاز برای Luminosity
40+ درصد افزایش آسیب Critical Strike برای Luminosity

15

20 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Solar Guardian
12+ آسیب (Damage)

10

15+ درصد کاهش سرعت Celestial Hammer
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Quelling Blade
Tango
Gauntlets of Strength
Gauntlets of Strength
Iron Branch
Observer Ward
اوایل بازی
Phase Boots
Soul Ring
Bracer
Magic wand
وسط بازی
Aghanim's Shard
Desolator
Echo Sabre
Blink Dagger
Black King Bar
آخر بازی
Arcane Blink
Wind Waker
Harpoon
Daedalus
Abyssal Blade
بسته به موقعیت بازی
Silver Edge
Heaven's Halberd
Orb of Corrosion_
Nullifier
Linken's Sphere
Satanic
Assault Cuirass
آیتم های جنگل
Orb of Destruction
Spark of Courage
Arcane Ring
Paladin Sword
Cloak of Flames
Iron Talon
Giant Ring_
Stygian Desolator
Havoc
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Dawn Breaker Support Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

11 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.