Batrider

Universal
hero_universal

نوع اتک

Range

اتک

54-58

سرعت حرکت

330

آرمور

4.5

درجه سختی

complexity 34
 

  This Ee-haw! That’s my signal
ای هاو! این سیگنال منه

در جنگل یاما راسکاو، تعادل چیزی خارج از قوانین طبیعت به حساب نمی‌آید. هر کوچکترین نقص در تعادل، به معنای روزی سخت و بدون بازگشت است. (آموزش هیرو Batrider) یک شخص عادی به نام مزرعه ‌دار، در این جنگل زندگی می‌کرد و روزانه در زمین خانوادگی ‌اش کار می‌کرد، تا اینکه یک شب خفاشی او را برداشت و به دور از خانه و خانواده‌اش برد. با این حال، پسر جوانی در این شرایط تصمیم به مبارزه گرفت. با استفاده از ابزارش، خود را از دست خفاش نجات داد و خود را به پشت خفاش منتقل کرد و پس از آن به دنبال هدفش رفت.

پسر جوان به مرور زمان بزرگ شد و هر سال در فصل تابستان به خانه خانوادگی بازمی‌ گشت و در بوته ‌های جنگل‌ ها پنهان می‌شد، تا عطر اوایل زندگی ‌اش را دوباره به دست بیاورد. سال‌ها گذشت و او به دنبال راهی بود که با آن بتواند به عمق درون خود نفوذ کند و دست به دست هم دادن با دوستان و شناختن دیدگاه‌های جدید از این راه برایش ممکن شد.

در طول سفر، پسر جوان با شجاعت و عزم راسخ خود، به یک استاد سوارکاری تبدیل شد. حالا در شب‌های گرم تابستان، با طنابی که همیشه در کنار خود داشت، و با شور و شوق پرواز در آسمان، احساس آزادی بیشتری می‌کرد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
STICKY NAPALM
22

:مانای مصرفی

3

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

بر روی دشمن خود می توانید نفت بریزید و با این کار سرعت حرکت و سرعت اتک دادن دشمن را تا حدی پایین می آورید هر چه بیشتر نفت رو دشمن بریزید مقدار کاهش این دو بیشتر می شود و دمیج دریافتی دشمن از شما با این توانایی بیشتر می شود.
batrider_sticky_napalm
STICKY NAPALM
22

:مانای مصرفی

3

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با آیتم Aghanim's Shard هر دو اتکی که می دهید، 1+ Stack اضافی Sticky Napalm اعمال می‌کند.
batrider_sticky_napalm
FLAMEBREAK
110/115/120/125

:مانای مصرفی

22/19/16/13

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک کوکتل به سمت دشمن خود پرتاب می کند که به محض رسیدن به دشمن منفجر می شود و او را به عقب پرتاب می کند و باعث می شود در طول چند ثانیه دشمن دمیج بخورد و سرعت حرکتش کمتر می شود
batrider_flamebreak
FIREFLY
100

:مانای مصرفی

45/40/35/30

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی Batrider می تواند به پرواز درآید و بر سر دشمن خود آتش بریزد و هر کس که این آتش را لمس میکند مقداری دمیج در ثانیه دریافت میکند این توانایی درختان اطراف Batrider را نیز نابود میکند
batrider_firefly
FLAMING LASSO
175 / 150 / 125

:مانای مصرفی

90/75/60

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با این توانایی به دور دشمن خود یک طناب می اندازید که می توانید با حرکت کردن به عقب و جلو نیروی دشمن را نیز همراه خود حرکت دهید واحد دشمن در این حین نمی تواند از توانایی هایش استفاده کند . استفاده از تلپورت و بلینک در طول این زمان باعث لغو شدن این توانایی Batrider می شود. با آیتم Aghanim's Scepter می توانید دو هدف نزدیک به هم را با هم به هر طرف که خواستید بکشید.
batrider_flaming_lasso
FLAMING LASSO
175 / 150 / 125

:مانای مصرفی

90/75/60

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با آیتم Aghanim's Scepter می توانید Flaming Lasso هم هدف اصلی و هم نزدیک‌ترین هیروی متحد او را در شعاع 650 واحدی می‌گیرد. هدف دوم به هدف اول متصل می‌شود.
batrider_flaming_lasso
وجه ها (Facets)
Batrider right facet_
batrider_sticky_napalm
STICKY NAPALM
باعث می شود که این توانایی بر روی ساختمان ها نیز تاثیر گذار باشد. 45 درصد دمیج می زند.
Batrider left facet_
Batrider هنگام جابه‌جا کردن دشمنان، سرعت حرکت و افزایش اثر جادو کسب می‌کند.
پس از استفاده از یک توانایی یا آیتم روی یک هیروی دشمن که اثر جابه‌جایی اجباری اعمال می‌کند، Batrider سرعت حرکت و افزایش اثر جادو دریافت می‌کند. این اثر انباشته (Stack) نمی‌شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Glimmender Teer
حملات هیروی Batrider یک دِباف اعمال می‌کنند که هر 1 ثانیه به مدت 2 ثانیه، 20٪ از آسیب حمله را وارد می‌کند.
خوب با
abaddon
lich
IO
lone_druid
visage
life_stealer
silencer
night_stalker
oracle
skeleton_king
بد در مقابل
abaddon
oracle
legion_commander
medusa
silencer
obsidian_destroyer
spectre
arc_warden
visage
undying
استعدادها (Talents)
20+ واحد آسیب Sticky Napalm

25

Flamebreak دو استک Sticky Napalm اعمال می‌کند
4+ ثانیه زمان ماندگاری توانایی Smoldering Resin

20

6 ثانیه کاهش زمان آماده سازی Flamebreak
20+ واحد سرعت حرکت

15

7 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Flaming Lasso
50+ واحد شعاع Sticky Napalm

10

50+ واحد فاصله عقب‌زنی(Knockback) Flamebreak
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Faerie Fires
Tango
Observer Ward
Iron Branch
اوایل بازی
Magic wand
Boots of Speed
Bottle
Infused Raindrops
Wind Lace
وسط بازی
Blink Dagger
Witch Blade
Boots of Travel
Black King Bar
Force Staff
آخر بازی
Parasma
Hurricane Pike
Aghanim's Shard
Wind Waker
بسته به موقعیت بازی
Eul's Scepter of Divinity
Linken's Sphere
Aghanim's Scepter
Arcane Blink
scythe of vyse
Manta Style
Veil of Discord
Aeon Disk
اسکیل آپ (Skillup)
Midlane
Batrider Midlane Offlane_
offlane
Batrider Midlane Offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

10 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.