Ancient Apparition

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

44-54

سرعت حرکت

285

آرمور

2.3

درجه سختی

complexity 34
 

 My spirit may be locked in ice, but my rage still burns


ممکن است روح من در یخ محبوس باشد، اما خشم من همچنان می سوزد

کالدر تصویری است که از قلمرو خارج از زمان بر این جهان منعکس شده است.او از نیستی (عدم) سرد و بی انتها شکل گرفته شده و قبل از به وجود آمدن جهان وجود داشته و منتظر به پایان رسیدن آن است.کلدار وجود دارد،کلدار وجود داشته و کلدار تا ابد وجود خواهد داشت و آنچه ما می بینیم با این همه قدرتی که در او است چیزی به جز بازتاب ضعیفی از شکل واقعی و ابدی کلدار است.

برخی معتقد هستند که زمانی جهان پیر می شود و به آخر عمر خود می رسد روشنایی و قدرت کلدار تشدید خواهد شد و Ancient Apparition زمانی که ابدیت به پایان می رسد جوان تر و قدرتمندتر می شود.پنجه یخی او تمام مواد را متوقف می کند، تصویر او نوری وحشتناک و غیر قابل رویت ساطع می کند.او دیگر یک شبه نخواهد بود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
COLD FEET
125

:مانای مصرفی

9.0 / 11.0 / 13.0 / 15.0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

یک افکت منجمد کننده را روی دشمن قرار می دهد که در طول زمان آسیب وارد می کند، اما می تواند با دور شدن از نقطه اولیه افکت استفاده شده روی حریف از بین برود. اگر دشمن خارج از محدوده داده شده حرکت نکند، پس از 4 ثانیه گیج شده و در جای خود منجمد می شود.
ancient_apparition_cold_feet
ICE VORTEX
40/55/70/85

:مانای مصرفی

10.0/8.0/6.0/4.0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

گردابی از انرژی یخی ایجاد می کند که باعث آسیب، کاهش و افزایش آسیب جادویی وارد شده به دشمنان در محدوده خود می شود.
ancient_apparition_ice_vortex
CHILLING TOUCH
30/40/50/60

:مانای مصرفی

12.0/9.0/6.0/3.0

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

قدرت حمله ی Ancient Apparition را با افزایش برد، کاهش سرعت دشمن و مجیکال دمیج سنگین زیاد میکند . با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : زمان آماده سازی را حذف می کند و مانای مورد نیاز را تا 40 درصد کاهش می دهد.
ancient_apparition_chilling_touch
ICE BLAST
175

:مانای مصرفی

60/50/40

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

مانند یک ردیاب عمل می کند و به هر سمتی می رود ، که باید دوباره فعال شود تا منطقه ای که باید توسط انفجار مخرب تگرگ منفجر شود مشخص شود. هرچه ردیاب بیشتر حرکت کند، اندازه انفجار بزرگتر خواهد بود. دشمنانی که در انفجار گرفتار شده‌اند یا هنگام حرکت توپ یخی تگرگ را لمس می‌کنند، دچار سرما زدگی شده و آسیب می‌بینند و نمی توانند سلامت خود را با هیچ طلسمی بازگردانند. اگر سلامت یک دشمن منجمد شده توسط این طلسم به زیر درصد معینی کاهش یابد، فوراً از بین می روند. (توانایی Release در حالی که Silenced هستید نیز قابل استفاده است . هیروهای Frostbitten شده یک نشانگر بصری روی نوار سلامت خود دارند که آستانه متلاشی شدن (Shatter Threshold) را نشان می‌دهد. این نشانگر برای همه بازیکنان قابل مشاهده است.)
ancient_apparition_ice_blast
ICE BLAST
175

:مانای مصرفی

60/50/40

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : دشمنانی که مورد اصابت قرار می‌گیرند، به مدت ۶۰٪ از زمان Cold Feet در سطح فعلی منجمد می‌شوند.
ancient_apparition_ice_blast
وجه ها (Facets)
Right Ancient Apparation
ancient_apparition_ice_blast
ICE BLAST
طلسم Cold Feet به‌صورت ناحیه‌ای (AoE) اعمال می‌شود و محدوده‌ی اثر آن بستگی به سطح فعلی طلسم Ice Blast دارد. محدوده اثر COLD FEET به مقدار: 200/350/500 می باشد.
Left Ancient Apparation
توانایی‌های Ancient Apparition قدرت (Strength) دشمن را کاهش می‌دهند.
fac
DEATH RIME
هر استک Death Rime همچنین باعث کاهش Strength دشمن می‌شود.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Death Rime
توانایی های Ancient Apparition از Death Rime Stacks بر روی دشمنان استفاده می کند. Death Rime سرعت حرکت دشمنان را کاهش می دهد و در طول زمان آسیب وارد می کند.
خوب با
skeleton_king
abaddon
lich
shadow_shaman
spectre
life_stealer
legion_commander
clockwerk
bloodseeker
necrolyte
بد در مقابل
huskar
chen
batrider
windrunner
luna
sven
templar_assassin
faceless_void
omniknight
death_prophet
استعدادها (Talents)
کاهش سرعت/ دمیج Death Rime به میزان 50+ درصد افزایش پیدا می کند.

25

آستانه ی کشتن Ice Blast به میزان 4+ درصد افزایش پیدا می کند.
زمان ماندگاری اثر Ice Vortex به مدت 5+ ثانیه افزایش پیدا می کند.

20

دمیج وارده توسط Chilling Touch به میزان 80+ واحد افزایش پیدا می کند.
زمان آماده سازی Ice Vortex به مدت 2 ثانیه کاهش می یابد.

15

فاصله ی شکست Cold Feet (از بین رفتن اثر آن) به میزان 300+ واحد افزایش پیدا می کند.
برد اتک Chilling Touch به میزان 300+ واحد افزایش پیدا می کند.

10

تعداد انباشت های Cold Feet Death Rime به میزان 2+ واحد افزایش پیدا می کند.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

2 -

22 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.