Abaddon

Universal
hero_universal

نوع اتک

Melee

اتک

66-76

سرعت حرکت

325

آرمور

2.8

درجه سختی

complexity 2(1)

  Death and I, we have an understanding


من و مرگ با هم تفاهم داریم

داستان هیرو :

چشمه Avernus منبع خانواده strength هاست ، شکافی در این چشمه مقدس به وجود آمد که باعث نگرانی نسل های بعد شد و از آن به بعد هر نوزادی که در خانه عظیم Avernus با آب مقدس این مکان غسل داده میشد ارتباط معجزه آسایی بدست می آورد و با این باور بزرگ میشدند که آنها محافظان قدرتمندی از نژاد و سرزمین خود هستند.

وقتی نوزادی به اسم Abaddon در این چشمه غسل داده شد چیزی در مورد او عجیب بود نور برق آسایی از چشم او خارج شد که همه را شکه کرد ، او مانند تمامی کودکان هم سن و سال خودش آموزش جنگی دید و توانست رهبری لشکر خاندانش را در دست گیرد.او همیشه در جنگ ها یکه تاز بود. زمانی که همه با سلاح تمرین میکردند او گوشه ای برای خود تمرکز فکری و روحی انجام میداد او از آبی که پشت چشمه بود نوشید و یاد گرفت که چطور روحش را با بخار آن چشمه ترکیب کند و او به موجودی از جنس مه تبدیل شد.

در خانه Avernus از پیر گرفته تا جوان با این معترض بودند که او از مسولیت هایش سرپیچی میکند.ولی وقتی Abaddon به جنگ رفت تمام این اعتراضات پایان یافت. مردم دیدند که این بخار چه قدرتی دارد و میتواند او را بین مرگ و زندگی نجات دهد و تا به حال هیچ یک از رهبران این خاندان این قدرت را نداشته.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
Mist Coil
50/55/60/65

:مانای مصرفی

6.5/6/5.5/5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Abaddon با استفاده از این توانایی می تواند به یک نیروی دشمن دمیج بزند و به یک نیروی متحد مقداری سلامتی ببخشد. با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : باعث می شود که Mist Coil نیز دمیج اتک را وارد کند و افکت های آیتم ها و توانایی هایش را نیز بر روی هدف اعمال کند.
abaddon_death_coil
APHOTIC SHIELD
95/110/125/140

:مانای مصرفی

12/10/8/6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

انرژی‌ تاریکی را در اطراف یک نیروی متحد احضار می‌کند، و یک مانع از دریافت دمیج دور آن ایجاد می‌کند که مقدار مشخصی از دمیج را قبل از اتمامش جذب می کند. هنگامی که مانع از بین می رود، می ترکد و به اندازه مقداری که می تواند دمیج را به خود جذب کند، دمیج می زند. انواع خاصی از Debuff ها (Buff های منفی) و Stun را از روی نیروی متحد هدف قرار داده شده حذف می کند (Strong Dispel)
abaddon_aphotic_shield
CURSE OF AVERNUS
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

َAbaddon به دشمن ضربه می زند، آنها را با یک نفرین وحشتناک تحت تأثیر قرار می دهد، آنها را کند می کند، به مرور زمان باعث دمیج خوردن آنها می شود و همه اتک ها علیه آنها سرعت اتکش را افزایش می دهند.
abaddon_frostmourne
BORROWED TIME
0

:مانای مصرفی

90/80/70

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

وقتی فعال شود، تمام دمیج های وارد شده به شما به سلامتی تبدیل می شوند.. بیشتر Buff های منفی نیز حذف خواهند شد. اگر این قابلیت در حالت آماده سازی نباشد، اگر سلامتی شما به زیر 400 برسد، به طور خودکار فعال می شود. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : مدت زمان ماندگاری این توانایی را افزایش می دهد. هر زمان که یک متحد بیش از 550 دمیج دریافت کند، در حالی که در محدوده ای اثر Mist Coil باشد، یک Mist Coil به طور خودکار به سمت آن متحد شلیک می کند.
abaddon_borrowed_time
وجه ها (Facets)
Abaddon Right
Aphotic Shield دمیج بیشتری را جذب می کند و در هنگام دریافت به جای انفجار در انتها، دمیج وارده را منعکس می کند.
abaddon_aphotic_shield
Aphotic Shield
مقدار سپر جذب آسیب افزایش یافته است، اما دیگر پس از اتمام مدت‌زمان منفجر نمی‌شود. 75 درصد از آسیبی که جذب شده است به دشمنان نزدیک وارد می‌شود. زمان آماده سازی افزایش می یابد.
زمان ماندگاری : 14 ثانیه
سپر در مقابل دمیج : 170/210/250/290
محدوده ی بازگشت دمیج : 675 واحد
زمان آماده سازی : 15/13/11/9
Abaddon left
نیروهایی که در نزدیکی Abaddon می میرند، زمان آماده سازی توانایی او را کاهش می دهند.
هر بار که یک واحد در شعاع ۹۰۰ واحدی از Abaddon می‌میرد، تمام زمان‌های بازیابی (Cooldowns) او کاهش می‌یابد: اگر واحد، کریپ باشد: ۰.۲ ثانیه. اگر واحد، هیرو باشد: ۴ ثانیه.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Withering Mist
دمیج زدن به دشمنان از Withering Mist Debuff برای 5 ثانیه استفاده می کند. دشمنان آسیب‌دیده در صورتی که کمتر از 40 درصد سلامتی داشته باشند، بازسازی، شفا، lifesteal و spell lifesteal آنها 35 درصد کاهش می‌یابد.
خوب با
disruptor
skeleton_king
life_stealer
shadow_shaman
ancient_apparition
visage
legion_commander
bloodseeker
obsidian_destroyer
axe
بد در مقابل
batrider
enchantress
templar_assassin
lina
chen
spectre
lycan
windrunner
treant
sand_king
استعدادها (Talents)
Curse of Avernus به میزان 65+ سرعت اتک اضافی می دهد.

25

Mist Coil دسته جمعی در محوطه 350
جذب 80+ دمیج وارده توسط Aphotic Shield Barrier

20

Borrowed Time Immolation در ثانیه 100+ دمیج می دهد.
Curse of Avernus در ثانیه 40+ دمیج می دهد.

15

Mist Coil دمیج/ بازسازی سلامتی 35+
Withering Mist به میزان 10 درصد بازسازی سلامتی دشمن را کاهش می دهد.

10

Aphotic Shield به میزان 12+ بازسازی سلامتی می دهد.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Circlet of Nobility
Quelling Blade
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Circlet of Nobility
Observer Ward
اوایل بازی
Phase Boots
Bracer
Wraith Band
Orb of Corrosion_
Magic wand
وسط بازی
Harpoon
Manta Style
Echo Sabre
Aghanim's Shard
Blink Dagger
آخر بازی
Linken's Sphere
Assault Cuirass
Skull Basher
Abyssal Blade
بسته به موقعیت بازی
Hand of Midas
Solar Crest
Orb of Venom
Eternal Shroud
Pipe of Insight
آموزش آیتم های dota 2
Vladmir's Offering
Heaven's Halberd
Boots of Bearing
بسته به موقعیت بازی
Radiance
Diffusal Blade
Blade Mail
Aghanim's Scepter
Mjollnir
Monkey King Bar
Black King Bar
Lotus Orb
Linken's Sphere
بست به موقعیت بازی
Bloodthorn
Orchid Malevolence
Overwhelming Blink
Nullifier
Daedalus
Silver Edge
Boots of Travel
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Abaddon Skillup offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

49 +

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.