Bane

Universal
hero_universal

نوع اتک

Range

اتک

72-78

سرعت حرکت

305

آرمور

4.8

درجه سختی

complexity 34
 

  Nightmares Nightmares Nightmares Nightmah ha ha ha eh eh eh ah …
کابوس کابوس کابوس کابوس هه هه هه هه آه…

همانطور که خدایان در خواب به کابوس می‌رسند، Bane  شخصی است که این کابوس را به وجود آورده است. (آموزش هیرو Bane) او با نام آتروپس هم شناخته می‌شود و از ترس‌های شبانهٔ الهه شب، نکتاشا، به وجود آمده است.

نیروی بسیار قوی ترس، که خواب الهه را نمی‌توانست تحمل کند، بیدار شده و توسط جاودانگی الهه شب تغذیه شده و به واسطهٔ خون جوهرمانند خود، به زندگی ادامه می‌دهد. او پایهٔ و اساس ترس است و موجودات فانی که صدای او را می‌شنوند، تاریک‌ترین اسرار خود را زیر زمینی به گوش می‌رسانند .

Bane ترس مخفی در قلب هر قهرمانی را یادآوری می‌کند و بیداری رهایی را به ارمغان نمی‌آورد. زیرا تا زمانی که خون سیاه Bane در حال ریختن است، دشمنان او در کابوس‌های خود گرفتار می‌شوند. در حضور Bane هر قهرمانی ترس از تاریکی را به یاد خواهد آورد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ENFEEBLE
120

:مانای مصرفی

28/21/14/7

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

در هر ثانیه آسیب وارد می‌کند و میزان کل آسیب حمله و برد استفاده از توانایی دشمن را کاهش می‌دهد.
bane_enfeeble
BRAIN SAP
100 / 120 / 140 / 160

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

از انرژی حیاتی یک واحد دشمن تغذیه می‌کند، Bane را درمان کرده و به دشمن آسیب وارد می‌کند.
bane_brain_sap
BRAIN SAP
100 / 120 / 140 / 160

:مانای مصرفی

17/15/13/11

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

ّبا خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود :زمان بازیابی را 3 ثانیه کاهش می‌دهد. باعث می‌شود توانایی Brain Sap به یک اسپل با محدوده 550 واحد تبدیل شود. اهداف ثانویه تنها 30٪ درمان دریافت می‌کنند.
bane_brain_sap
NIGHTMARE
120 / 130 / 140 / 150

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

هدف دشمن یا هیروی خودی را به خواب فرو می‌برد. واحدهای خوابیده هنگام آسیب دیدن بیدار می‌شوند. اگر هدف به‌طور مستقیم مورد حمله قرار گیرد، کابوس به واحد حمله‌کننده منتقل می‌شود. Bane می‌تواند به‌طور آزادانه به اهدافی که تحت تأثیر کابوس هستند، حمله کرده و آسیب وارد کند.
bane_nightmare
FIEND'S GRIP
400 / 300 / 200

:مانای مصرفی

120/110/100

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

چنل‌شونده - یک واحد دشمن را در چنگ می‌گیرد، آن را ناتوان کرده و به‌مرور زمان آسیب شدید وارد می‌کند، در حالی که هر 0.5 ثانیه مقدار مشخصی از مانا را بر اساس مانای حداکثری واحد می‌دزدد. Aghanim's Scepter این توانایی را آپگرید می کند . زمان آماده سازی را به مقدار 45 ثانیه کاهش می دهد در کنار شما 2 ایلوژن ساخته می شود که دشمن نتواند تشخیص دهد کدام یک از شما 3 نفر شخص اصلی می باشد. ایلوژن ها دمیج بیشنری نسبت به هیروی اصلی می خورند و به راحتی از بین می روند.
bane_fiends_grip
FIEND'S GRIP
400 / 300 / 200

:مانای مصرفی

120/110/100

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

Aghanim's Scepter این توانایی را آپگرید می کند : زمان بازیابی Fiend's Grip را 45 ثانیه کاهش می‌دهد. اکنون Fiend's Grip دو ایلژن غیرقابل‌کنترل ایجاد می‌کند که آن‌ها نیز روی هدف Fiend's Grip را چنل می‌کنند. ایلژن‌ها 200٪ آسیب ورودی دریافت می‌کنند و در صورت قطع شدن فوراً از بین می‌روند. آسیب‌ها با هم جمع نمی‌شوند.
bane_fiends_grip
وجه ها (Facets)
Bane right facet_
bane_nightmare
Nightmare
واحدهای تحت تأثیر کابوس در جهت انتخابی Bane حرکت می‌کنند.
Bane left facet_
bane_nightmare
Nightmare
Bane هنگام حمله به واحدهای تحت تأثیر کابوس، سرعت حمله‌ی بیشتری دارد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Ichor of Nyctasha
افزایش ویژگی‌های Bane به طور مساوی بین هر سه ویژگی توزیع می‌شود (آیتم‌هایی که +3 استرنج می‌دهند، اکنون به جای آن +1 استرنج/اجیلیتی/اینتلیجنس می‌دهند).
خوب با
lich
abaddon
warlock
clockwerk
oracle
night_stalker
lycan
skeleton_king
witch_doctor
axe
بد در مقابل
abaddon
visage
silencer
lich
spectre
meepo
lone_druid
arc_warden
necrolyte
shadow_shaman
استعدادها (Talents)
275+ واحد آسیب/بهبود Brain Sap

25

3+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Fiend's Grip
3 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Nightmare

20

30+ واحد سرعت حرکت
13+ واحد آسیب در ثانیه Enfeeble

15

5+ درصد مکش حداکثر مانا Fiend's Grip
125+ واحد برد استفاده از Brain Sap

10

20+ درصد کاهش برد استفاده Enfeeble
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

1 -

13 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.