Cheese

نوع آیتم:

پنیر (Cheese) آیتمی مصرفی و پاداشی است که از مرگ دوم Roshan به بعد رها می‌شود.

نحوه دریافت:


اگر Roshan در گودال Dire کشته شود، به‌عنوان آیتم دوم، Cheese رها می‌شود.

اگر در گودال Radiant کشته شود، به‌جای آن Roshan’s Banner انداخته می‌شود.

در نسخه‌های قدیمی‌تر، Cheese از مرگ سوم به بعد رها می‌شد (در 7.30)، اما از نسخه 7.06، این مکانیک به مرگ دوم تغییر یافت.

ویژگی‌ها:


غیرقابل خرید است، اما می‌توان آن را به قیمت 500 طلا فروخت.

فقط قهرمانی که این آیتم برای اولین‌بار وارد موجودی اصلی‌اش شود می‌تواند آن را بفروشد.

اگر Courier اولین واحدی باشد که پنیر را بردارد، دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند آن را بفروشد.

اگر پنیر مستقیماً وارد کوله‌پشتی (Backpack) شود، تا زمانی که وارد موجودی اصلی هیچ واحدی نشود، برای همه قابل فروش باقی می‌ماند.

استفاده از آیتم، توانایی‌های Channeling را قطع می‌کند.

قابلیت ها

قابلیت فعال (Active: Fondue
بازیابی آنی: 2500 واحد سلامت (HP) و 1500 واحد مانا (Mana)
این بازیابی‌ها مطلق هستند و تحت تأثیر منابع دست‌کاری در بازسازی قرار نمی‌گیرند، به‌جز منابعی که Health را فریز می‌کنند.

دستور ساخت

Block of Cheese
bottom1
آیتم فوق دستور ساختی ندارد.

استراتژی

برای هیروهای Core: هیروهای تانک یا Carry که در خط مقدم نبرد هستند، با استفاده از Cheese می‌توانند در لحظات بحرانی به‌سرعت سلامت و مانای خود را بازیابی کرده و به مبارزه ادامه دهند.

در درگیری‌های تیمی: استفاده از Cheese در لحظات حساس درگیری‌های تیمی می‌تواند نتیجه نبرد را تغییر دهد و به تیم شما برتری بدهد.

در دفاع از پایگاه: در مواقعی که تیم در حال دفاع از پایگاه است، داشتن Cheese می‌تواند به هیروها کمک کند تا در برابر فشار دشمن مقاومت بیشتری داشته باشند.
اطلاعات تکمیلی
عدم انقضا: برخلاف Aegis of the Immortal، Cheese پس از مدت زمان مشخصی از بین نمی‌رود و تا زمانی که مصرف نشود، باقی می‌ماند .

تغییرات اخیر:

7.33:
اکنون می‌تواند در ساخت آیتم Block of Cheese استفاده شود.
بازیابی سلامت Fondue دیگر تحت تأثیر Heal Manipulation قرار نمی‌گیرد.

7.30 :
Roshan پنیر را از مرگ سوم به بعد می‌انداخت.

7.06 :
Roshan پنیر را از مرگ دوم به بعد می‌انداخت (بازگشت به همین حالت فعلی).