Phantom Lancer

Agility
hero_agility

نوع اتک

Melee

اتک

52-62

سرعت حرکت

285

آرمور

4.3

درجه سختی

complexity 34

  We ask only for peace for our people. Is that so much


ما فقط برای مردم خود صلح می خواهیم. این خواسته زیادیه؟

روستای خود مختار نیزه هیچ دانشی از جنگی که تمامی کشور را فرا گرفته بود نداشت. (آموزش هیرو Phantom Lancer) برای آنها زندگی آرام ماهی گیری با نیزه و غذا خوردن با خانواده تنها چیزی بود زندگیشان نیاز داشت. با اینحال جنگ به روستای آنها کشیده شد.

زمانی که فرزندان آنها به عنوان سرباز درخدمت کشور درآمدند ماهیگیر(نیزه دار) فروتن آزریس قسم خورد که صلح و آرامش را برای کشور و همینطور مردم روستای خود به ارمغان بیاورد.

او و مردم روستا که در خط مقدم در برابر آخرین حمله جادوگر ترسنام ورن قرار کرفته بودند تمامی افراد روستا در آنجا کشته می شوند.زمانی که نیروها به سمت قلعه جادوگر رو به پیشروی بودند

فقط آزریس زنده ماند و توانست به داخل قلعه نفوذ کند.او که از کشته شدن هم رزمانش خشمگین بود با دقت فراوان در برابر تله های مرگبار و محافظین جادوگر پیر.وز شد. خیلی زود ماهیگیر ساده خود را دربرابر ورن دید.

آن دو تمام شب مشغول مبارزه با یکدیگر بودند و زمانی که آشوب به بالاترین حد خود رسید آزریس توانست دشمن خود را شکست بدهد اما جادوگر به راحتی نمرد. او پس از مرگ منفجر شد و تکه هایی از نور تبدیل گشت و بدن قاتل خود را سوراخ کرد.زمانی که خاک به پایین نشست و دود جنگ صاف شد

آزریس خود را در میان هم روستایی های خود دید که تمامی آنها لباسی که او بر تن داشتند را پوشیده بودند و به سلاح خود او مسلح بودند و همگی مانند خود او فکر می کردند. زمانی که متحدین او به سمت او برای جشن پیروزی در حرکت بودند او از آن ارواح خواست که خود را مخفی کنند و آنها یکی پس از دیگری غیب شدند.

زمانی که سربازان به آن محل رسیدند فهمیدند که آزریس جادوگر را شکست داده است. زمانی که سربازان به سمت قهرمان خود رفتند ماهیگیر نیز ناپدید شد. آن ماهیگیر که دربرابر آنها ایستاده بود کسی نبود بجز یکی دیگر از ارواح روستاییان آزریس.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SPIRIT LANCE
120

:مانای مصرفی

10/9/8/7

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با نیزه اش یک روح جادویی به سمت دشمن پرتاب می کند که باعث می شود سرعت حرکت دشمن کم شده و دمیج دریافت کند در این حالت یک کپی از خود احضار می کند که به نیروی دشمن اتک می دهد.
phantom_lancer_spirit_lance
SPIRIT LANCE
120

:مانای مصرفی

10/9/8/7

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : SPIRIT LANCE بین دشمنان دو بار پرش می کند، هیروها در اولویت هستند. دمیج ایلوژن تولید شده توسط SPIRIT LANCE را افزایش می دهد.
phantom_lancer_spirit_lance
DOPPELGANGER
50

:مانای مصرفی

22/18/14/10

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Phantom Lancer برای مدت کوتاهی از میدان جنگ ناپدید می شود. پس از یک ثانیه، Phantom Lancer و هر یک از ایلوژن های نزدیک او در یک موقعیت تصادفی در محل مورد نظر، همراه با چند doppelganger دیگر ظاهر می شود. طول مدت زمان ماندگاری تمام ایلوژن را افزایش می دهد. doppelganger های اضافه شده دارای ویژگی های متفاوتی هستند: یکی دمیج معمولی دریافت می کند و هیچ دمیجی نمیزند، در حالی که دیگری دمیج بیشتری می خورد و دمیج کمتری وارد می کند.
phantom_lancer_doppelwalk
PHANTOM RUSH
0

:مانای مصرفی

13/10/7/4

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

هنگامی که یک دشمن را هدف قرار می دهد، Phantom Lancer به سرعت وارد محدوده می شود و Agility اش موقتا افزایش می یابد. ایلوژن های Phantom Lancer نیز این توانایی را دارند.
phantom_lancer_phantom_edge
JUXTAPOSE
75

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Phantom Lancer این شانس را دارد که خود را در یک اتک تقسیم کرده و ایلوژنی از خود ایجاد کند. ایلوژن ها همچنین فرصتی برای تقسیم شدن بیشتر دارند. ایلوژن های ایجاد شده از Phantom Lancer برای چند ثانیه دوام دارند، در حالی که ایلوژن های ایجاد شده از ایلوژن های دیگر ثانیه های کمتری طول باقی می مانند.
phantom_lancer_juxtapose
JUXTAPOSE
75

:مانای مصرفی

15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Juxtapose را به یک توانایی فعال تبدیل می کند. باعث می شود که Phantom Lancer برای لحظاتی نامرئی شود در همین حال یک کپی مشابه از خودش تولید می کند که دشمنانش را گیج کند. سرعت حرکتش در هنگامی که نامرئی است درصدی افزایش می یابد.
phantom_lancer_juxtapose
وجه ها (Facets)
Phantom Lancer right facet 7.38_
phantom_lancer_spirit_lance
SPIRIT LANCE
Spirit Lance ها از Illusion های Phantom Lancer به میزان 25 درصد آسیب Lance را وارد می‌کنند.
Phantom Lancer right facet_
phantom_lancer_juxtapose
JUXTAPOSE
ایلوژن های Juxtapose به طور تصادفی روی واحدهای نزدیک به وجود می‌آیند و آسیب بیشتری وارد می‌کنند اما قابل کنترل نیستند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Illusory Armaments
آیتم‌ها(Items)، توانایی‌ها (Abilities) و هاله هایی (Auras) که آسیب اضافی می‌دهند، به جای آن به آسیب پایه افزوده می شوند.
خوب با
abaddon
lich
skeleton_king
warlock
silencer
legion_commander
bloodseeker
necrolyte
axe
ancient_apparition
بد در مقابل
warlock
necrolyte
sand_king
legion_commander
tidehunter
abyssal_underlord
abaddon
lina
lich
ringmaster
استعدادها (Talents)
4 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Doppelganger

25

20+ درصد آسیب توسط Illusory Armaments
300+ واحد برد Phantom Rush

20

6+ درصد آسیب Juxtapose
2.5+ ثانیه مدت زمان ماندگاری چابکی اضافه (Bonus Agility) توسط Phantom Rush

15

1 ثانیه کاهش زمان آماده‌سازی Spirit Lance
مدت زمان کندی Spirit Lance به میزان 1.25 ثانیه افزایش می‌یابد

10

10+ واحد چابکی (Agility) توسط Phantom Rush
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Quelling Blade
Tango
Circlet of Nobility
Slippers of Agility
Iron Branch
اوایل بازی
Magic wand
Power Treads
Wraith Band
وسط بازی
Manta Style
Diffusal Blade
Aghanim's Scepter
آخر بازی
Butterfly
Disperser
Heart of Tarrasque
Eye of Skadi
Bloodthorn
بسته به موقعیت بازی
Monkey King Bar
Abyssal Blade
Aghanim's Shard
octarine core
Linken's Sphere
آیتم های جنگل
Pupil's Gift
Lanceof Pursuit
Broom Handle
Elven Tunic
Vambrace
Iron Talon
Vindicator's Axe
آیتم های جنگل
Mirror Shield
Ninja Gear
Mind Breaker_
Pirate Hat
Apex
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Phantom lancer Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

11 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.