Nemesis Curse

Nemesis Curse

نوع آیتم:
, TIER 3, NEUTRAL ARTIFACT

“نفرینی که قدرت را با هزینه‌ای سنگین به ارمغان می‌آورد.”

Nemesis Curse یک آیتم Neutral در بازی Dota 2 است که در به‌روزرسانی 7.38 به‌عنوان یک Neutral Artifact سطح 3 معرفی شده است.

زمان بازی که آیتم‌های این سطح قابل دریافت می‌شوند : +25:00

قابلیت ها

این آیتم دارای دو قابلیت غیرفعال (Passive) به نام‌های "Glass Cannon" و "Glassify" است که ویژگی‌های زیر را ارائه می‌دهند:
Glass Cannon:
هیروی حامل 6 درصد آسیب بیشتری از تمامی منابع دریافت می‌کند.
Glassify:
حملات به هیروهای دشمن، یک Debuff اعمال می‌کند که باعث می‌شود آن هیرو به مدت ۵ ثانیه ۱۲٪ آسیب بیشتری دریافت کند. در هر زمان، تنها یک هدف می‌تواند تحت تأثیر Glassify باشد.

دستور ساخت

Nemesis Curse
آیتم فوق دستور ساختی ندارد.

استراتژی

استراتژی استفاده:
افزایش آسیب تیمی: با اعمال Glassify بر روی هیروهای کلیدی دشمن، تیم شما می‌تواند در مدت زمان کوتاهی آسیب بیشتری به آن‌ها وارد کند، که در درگیری‌های تیمی بسیار مؤثر است.
مناسب برای هیروهای با تحرک بالا: هیروهایی که می‌توانند به‌سرعت به خطوط پشتی دشمن نفوذ کنند، مانند Phantom Assassin یا Storm Spirit، می‌توانند از این آیتم برای تضعیف هیروهای پشتیبان دشمن استفاده کنند.
توجه به افزایش آسیب دریافتی: با توجه به اینکه Nemesis Curse باعث می‌شود هیروی شما آسیب بیشتری دریافت کند، استفاده از آن برای هیروهایی با توانایی‌های فرار یا بقا توصیه می‌شود.
اطلاعات تکمیلی
عدم تأثیر بر ساختمان‌ها و واحدهای متحد: قابلیت Glassify بر روی ساختمان‌ها و واحدهای هم‌تیمی تأثیری ندارد.
تجدید مدت زمان Debuff: حملات متوالی به یک هدف، مدت زمان Glassify را تجدید می‌کند، اما اثر آن را انباشته نمی‌کند.

در به‌روزرسانی 7.38 دوتا ۲، سیستم آیتم‌های خنثی (Neutral Items) به‌طور کامل تغییر کرده است. اکنون، این آیتم‌ها از دو بخش اصلی تشکیل شده‌اند: Artifacts و Enchantments. برای ساخت این آیتم‌ها، بازیکنان باید منبع جدیدی به نام Madstone را جمع‌آوری کنند.
نحوه جمع‌آوری Madstone:
با پاکسازی کامل یک کمپ کریپ‌های خنثی (Neutral Creeps)، دو Madstone برای هیروی پاکسازی‌کننده و یک Madstone به‌صورت تصادفی برای یکی از هم‌تیمی‌ها اعطا می‌شود. محدودیت‌های جمع‌آوری Madstone بر اساس زمان بازی:
از دقیقه ۵ به بعد: حداکثر ۵ Madstone
از دقیقه ۱۵ به بعد: حداکثر ۱۵ Madstone
از دقیقه ۲۵ به بعد: حداکثر ۲۵ Madstone
از دقیقه ۳۵ به بعد: حداکثر ۳۵ Madstone
از دقیقه ۶۰ به بعد: حداکثر ۴۵ Madstone
از دقیقه ۷۰ به بعد: بدون محدودیت

فرآیند ساخت آیتم‌های Neutral:
انتخاب Artifact: این بخش قابلیت فعال (Active) یا غیرفعال (Passive) آیتم را تعیین می‌کند.
انتخاب Enchantment: این بخش ویژگی‌های Passive یا افزایشی آیتم را مشخص می‌کند.
ترکیب دو بخش: با استفاده از Madstone‌های جمع‌آوری‌شده، Artifact و Enchantment
انتخابی را ترکیب کرده و آیتم Neutral مورد نظر را می‌سازید.