Winter Wyvern

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

40-47

سرعت حرکت

285

آرمور

3.7

درجه سختی

complexity 34

  I bring the breath of winter to the field of war


من نفس زمستان را به میدان جنگ می‌آورم

مانند تمامی شاعران بزرگ، اورس فقط نیازمند زمان است تا شعر خود را بنویسد (آموزش هیرو Winter Wyvern) اما زندگی Winter Wyvern همواره پر از وقفه است.حماسه های الدورم ها (اژدهاهای پیر) همواره تاریخی طولانی و رنگارنگ داشته اما برخی می ترسند که دانشمندان اژدها باقی مانده قدرت قبل را ندارند و فقط تعداد کمی از آنها پس از دوران طلاییشان باقی مانده اند.اورس تاسف خوران گفت ” زندگی خیلی با معنی تر از جنگ و پیروزی بر دشمنان است و ماآن را فراموش کرده ایم.

ما باید به دنبال چهره های خلاق در زندگی بگردیم”. او گروه تحقیقاتی گرد هم آورد و کتب اشتیاق بخش زیادی جمع آوری کرد.اما تمامی این تحقیقات می تواند واقعا فریب دهنده باشد و او زمان کمتری از آنچه می بایست مشغول نوشتن اشعار خود بود.اگرچه او می داند که باید به محل زندگی خود بازمی گشت او خود را درمیان جنگ های بزرگ با دشمنان قدرتمند می دید.

او قلعه ها را می گرفت و به کتب تاریخی آنها یورش می برد.با اینکه او همواره بزرگی و افتخار در این فرآیند برای خود به ارمغان می آورد با خود می گفت که اینها فقط بخش جانبی تحقیقات او است.حقیقت این است که او توانایی ها و قدرت افسانه ای که در میدان نبرد داشت . او به دنبال خلق حماسه که خود در آن قهرمان است می گردد و نه فقط اینکه درباره قهرمانان در افسانه های قدیم باشد.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ARCTIC BURN
100

:مانای مصرفی

26/24/22/20

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Winter Wyvern بر روی باد قطبی اوج می گیرد و به او اجازه حرکت بدون مانع را می دهد و به او اجازه می دهد تا در هر اتک یک سرمای قدرت مند را بازدم کند در حالی که اوج می گیرد ، اتک های او بیشتر و سریع تر می شود و دشمنان را با آن سرما و انجماد جادویی کند می کند ، در هر ثانیه 4 درصد از سلامت کنونی آنها را از بین می برد. در این حالت او دید بیشتری نسبت به حالت عادی به اطرافش دارد و در شب نیز محدوده ی دیدش بیشتر می شود. توسط آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : باعث می شود ARCTIC BURN یک قابلیت خاموش و روشن شدن داشته باشد. وقتی که فعال است مقداری مانا در ثانیه از او کسر می کند . محدودیت تعداد اتک های او را حذف می کند. سرعت حرکت Wintery Wyvern را نیز افزایش می دهد.
winter_wyvern_arctic_burn
SPLINTER BLAST
105/115/125/135

:مانای مصرفی

6

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

توپی از یخ را به سمت دشمن پرتاب می کند که در اثر برخورد متلاشی می شود و بر روی هدف اولیه کاملا بی تاثیر است در حالی که تکه های توپ یخی متلاشی شده به دشمنان نزدیک به هدف اولیه دمیج وارد می کنند سرعت حرکت دشمنان تحت تاثیر قرار گرفته 30 درصد کمتر می شود.
winter_wyvern_splinter_blast
COLD EMBRACE
50/60/70/80

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

خود یا یکی از متحدانش را در پیله ای یخی قرار می دهد که آن را منجمد می کند و در عین حال درصدی از سلامتی آن را بازسازی کرده و از وارد شدن آسیب های فیزیکی از سوی دشمنان جلوگیری می کند.
winter_wyvern_cold_embrace
COLD EMBRACE
50/60/70/80

:مانای مصرفی

24/21/18/15

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

این توانایی توسط آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : وقتی COLD EMBRACE به پایان می رسد ، SPLINTER BLAST در آن مکان منفجر می شود و دشمنان در محدوده 1200 مورد اصابت قرار می گیرند. زمان آماده سازی را تا 4 ثانیه کاهش می دهد.
winter_wyvern_cold_embrace
WINTER'S CURSE
200/225/250

:مانای مصرفی

100/90/80

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

Winter Wyvern ابتدا دیباف‌ها را پاک‌سازی کرده و سپس دشمن را در جای خود منجمد می‌کند. دشمنان اطراف نیز با یک نفرین جنون‌آمیز گرفتار می‌شوند که آن‌ها را مجبور می‌کند با سرعت حمله‌ی بیشتری به هم‌تیمی منجمد خود حمله کنند. در این مدت، هدف منجمد شده و دشمنانی که مجبور به حمله هستند، از تمام آسیب‌های دشمنان خود مصون می‌مانند، به‌جز آسیبی که از سوی Winter Wyvern یا واحدهای تحت کنترلش وارد شود.
winter_wyvern_winters_curse
وجه ها (Facets)
Winter Wyvern right facet 7.38_
winter_wyvern_winters_curse
WINTER'S CURSE
Winter's Curse در صورت مرگ هدف اصلی، روی دشمن با کمترین میزان سلامتی مجدداً اعمال می‌شود.
Winter Wyvern left facet 7.38_
winter_wyvern_cold_embrace
COLD EMBRACE
Cold Embrace را می‌توان روی ساختمان‌ها اعمال کرد، اما باعث بازیابی سلامتی آن‌ها نمی‌شود. واحدهای هم‌تیمی و ساختمان‌هایی که از پیله یخی خارج می‌شوند.
60% آسیب حمله اضافه دریافت می‌کنند.
مدت زمان افزایش آسیب: 6 واحد
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Eldwurm Scholar
هنگامی که Shrine of Wisdom به هم‌تیمی‌ها تجربه می‌دهد، Winter Wyvern این دانش را با کل تیم به اشتراک می‌گذارد و 20% از تجربه را به هر یک از 3 هیرویی که پاداش اولیه را دریافت نکرده‌اند، اختصاص می‌دهد.
خوب با
abaddon
night_stalker
spectre
lich
necrolyte
lone_druid
undying
life_stealer
visage
clockwerk
بد در مقابل
meepo
chen
templar_assassin
batrider
windrunner
sven
tusk
terrorblade
furion
faceless_void
استعدادها (Talents)
55+ واحد سرعت اتک Winter's Curse

25

1.5+ ثانیه میزان Stun توانایی Splinter Blast
17+ درصد کاهش سرعت Arctic Burn

20

100+ واحد به میزان آسیب Splinter Blast افزوده می‌شود.
3+ ثانیه به مدت زمان Arctic Burn افزوده می‌شود.

15

400+ واحد افزایش شعاع انفجار Splinter Blast
25+ واحد سلامت در ثانیه بهبود Cold Embrace

10

30+ واحد دمیج اضافه می شود.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Circlet of Nobility
Circlet of Nobility
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Iron Branch
اوایل بازی
Null Talisman
Bracer
Power Treads
Magic wand
وسط بازی
Aghanim's Shard
Aghanim's Scepter
Orchid Malevolence
Mage Slayer
Hurricane Pike
آخر بازی
scythe of vyse
Refresher Orb
Wind Waker
Parasma
Black King Bar
بسته به موقعیت بازی
Solar Crest
Pavise
Holy Locket
Lotus Orb
Eul's Scepter of Divinity
Glimmer Cape
Ethereal Blade
Aeon Disk
Ghost Scepter
بسته به موقعیت بازی
Revenant's Brooch
Monkey King Bar
Hurricane Pike
Boots of Travel
آیتم های جنگل
Grove Bow
Pig Pole
Faded Broach
Elven Tunic
Enchanted Quiver
Specialist's Array
Seer Stone
Mind Breaker_
Telescope
اسکیل آپ (Skillup)
offlane
Winter Wyvern Skillup offlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

8 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.