Agility
hero_agility

Kez

نوع اتک

Melee

اتک

49-55

سرعت حرکت

320

آرمور

6.3

درجه سختی

complexity 3

 I swore I’d never draw blood again. Today, I’m making an exception


قسم خورده بودم که دیگر هرگز خون نریزم. اما امروز، استثنا قائل می‌شوم.

هیرو Kez– قبل از اینکه نافمو ببرن برا سرم جایزه گذاشته بودن.(آموزش هیرو Kez) وقتی تو دردسر درست کردن استاد شده بودم قیمت سرم سر به فلک می کشید. می دونستم هر وقت کاردرستی رو انجام میدم ملکه امپریا جایزه رو می بره بالاتر . فکر کنم بدترین اتفاقی که برام می تونست بیوفته نبودن در Icewrack بود. باید این جایزه رو تا جایی که می تونم بیشتر کنم که دلم خوش باشه.

در زمینه‌ی استراتژی، هیروی Kez معمولاً بداهه کار می‌کند . هیروی Kez می‌تواند در حین جنگ به سرعت بین کاتانا و سای خود (آموزش هیرو Kez) جا‌به‌جا شود تا بنا به نیاز میدان نبرد، برش دهد، بجهد، یورش ببرد یا دفاع کند. اما وقتی ذهنش را بر روی چیزی متمرکز می‌کند، می‌تواند هر اتفاقی را پیش‌بینی کند، ابزار مناسب را برای حمله، فرار یا فقط دست انداختن دشمنانش با کمی برنامه‌ریزی از پیش انتخاب کند.

هیرو Kez یکی از پیچیده ترین هیروهای بازی دوتا 2 است که به دقت، سرعت عمل و هوش بالا نیاز دارد تا بتوانید از حداکثر توانایی های این هیرو بهره ببرید.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape

0 -

9 +

توانایی ها (Abilities)
Echo Slash
85/100/115/130

:mana

20/18/16/14

:cooldown

Physical

:damage type

Kez با کاتانای خود به صورت یک خطی به جلو می‌زند و درصدی از دمیج اتک خود را به اهداف در منطقه وارد می‌کند و آن‌ها را برای مدت کوتاهی آهسته می‌کند. پس از یک تأخیر کوتاه، منطقه دوباره مورد اتک قرار می‌گیرد. هیروها دمیج بیشتری دریافت می‌کنند.
kez_echo_slash
Grappling Claw
50

:mana

15/12/9/6

:cooldown

...

:damage type

Kez با استفاده از یک قلاب به سمت نیرو یا درخت هدف تاب می‌خورد. هنگامی که قلاب به هدف برخورد می‌کند، سرعت حرکت آن نیرو تا رسیدن Kez کاهش می‌یابد. هنگام فرود، او با ۱۰۰٪ Lifesteal به همراه یک دمیج اضافی ثابت در صورت هیرو بودن هدف اتک می‌کند.
kez_grappling_claw
Kazurai Katana
...

:mana

...

:cooldown

Physical

:damage type

حملات و توانایی‌های کاتانا به دشمنان یک اثر تجمعی (Stack می شود)، دمیج در طول زمان اعمال می‌کنند که درصدی از دمیج اولیه اتک را به عنوان دمیج اضافی در طول زمان وارد می‌کند. دشمنان تحت تأثیر، بازیابی سلامت کاهش‌یافته‌ای دارند که قابل‌تجمع نیست (Stack نمی شود). با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : Kez می‌تواند توانایی را فعال کند تا هدف را با اتک خود به زانو درآورد، به طور موقت خود و هدف را در همان مکان گیج (Stun) کند. اثر منفی (Debuff) هدف منفجر شده و از بین می‌رود و اتک باعث وارد شدن دمیج اضافی می‌شود که بر اساس میزان تجمع اثر منفی است.
kez_kazurai_katana
Switch Discipline
...

:mana

...

:cooldown

Physical

:damage type

Kez بین Kazurai Katana و Shodo Sai خود جابجا می‌شود. او بر اساس سلاحی که مجهز کرده، قابلیت‌ها و توانایی‌های حمله متفاوتی به دست می‌آورد. این توانایی‌ها با هم سطحشان افزایش می‌یابد و زمانی که از یک توانایی استفاده می‌شود، توانایی مربوط به سلاح دیگر نیز نیاز به آماده سازی دارد . زمان آماده سازی "تغییر مهارت" (Switch Discipline) با هر سطح هیرو ۰.۲ ثانیه کاهش می‌یابد. با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : استفاده از هر توانایی سلاح، دوره آماده سازی Switch Discipline را بازنشانی می‌کند. اولین توانایی که کز ۳ ثانیه پس از استفاده از تغییر مهارت casts می‌کند، توانایی سلاح جایگزین خود را وارد دوره آماده سازی نمی‌کند
kez_switch_weapons_sai
Raptor Dance
100/125/150

:mana

40/32/24

:cooldown

Pure

:damage type

Kez وارد یک کانال غیرقابل‌کنترل به مدت ۱ ثانیه می‌شود و مصونیت از تضعیف (Debuff Immunity) و ۱۰۰٪ مقاومت جادویی (Magic Resistance) به دست می‌آورد. اگر کانالیزه با موفقیت کامل شود، Kez یک سری ضربات مرگبار شعاعی در اطراف خود اجرا می‌کند که بر اساس حداکثر سلامت هدف دمیج وارد می‌کند و درصدی از کل دمیج وارده را به عنوان بازسازی سلامتی برای خود بازیابی می‌کند. Kez پس از اتمام، یک پاکسازی قوی دریافت می‌کند.(receives a strong dispel)
kez_raptor_dance
Falcon Rush
85/90/95/100

:mana

20/18/16/14

:cooldown

...

:damage type

Kez توانایی یورش به سمت اهداف دشمن را برای وارد کردن ضربات ثانویه طنین‌انداز را به دست می‌آورد. در حالی که در این حالت است، Kez برخورد فازی داشته و نرخ اتک او کمتر تحت تأثیر سرعت اتکش قرار می‌گیرد.
kez_falcon_rush
Talon Toss
75

:mana

15/12/9/6

:cooldown

Magical

:damage type

Kez یک Sai به سمت نیروی هدف پرتاب می‌کند. Sai هنگام برخورد منفجر می‌شود، به همه دشمنان در منطقه دمیج وارد کرده و آن‌ها را خاموش (Silence) می‌کند.
kez_talon_toss
Shodo Sai
30/20/10/0

:mana

20/15/10/5

:cooldown

...

:damage type

اتک ها و توانایی‌های Kez با Sai شانس علامت‌گذاری دشمنان را دارند. دشمنان علامت‌گذاری شده آهسته می‌شوند و اتک یا دمیج توانایی بعدی Kez، ضربه واقعی (True Strike) می‌زند و دشمن را گیج (Stun) می‌کند و یک ضربه بحرانی (Critical Strike) وارد می‌آورد، که این باف (Buff) را مصرف می‌کند. Kez می‌تواند توانایی را فعال کند تا خود را از سلاح خلع کند (Disarm)، جهت خود را قفل کرده و اتک ها و اثرات اتک از جهت هدف‌گیری شده را برای ۲ ثانیه دفع کند. اگر حمله‌ای از یک هیروی دشمن به این روش دفع شود، آن هیرو گیج (Stun) شده و علامت‌گذاری می‌شود، با دریافت ضربه بحرانی اضافی (additional critical strike) و گیج شدن (Stun) زمانی که اثر منفی (Debuff) فعال شود. این زیرتوانایی می‌تواند برای لغو یک اثر بلاک کننده زودتر استفاده شود و جلوی آن را بگیرد.
kez_shodo_sai
Raven's Veil
100/125/150

:mana

40/32/24

:cooldown

...

:damage type

Kez یک موج دود آزاد می‌کند که علامت خود به یک اثر دفع کننده را به دشمنانی که در نزدیکی او قرار دارند اعمال می‌کند و به طور کوتاه مدت دید آن‌ها را کاهش می‌دهد. Kez یک Debuff و سرعت حرکت اضافی به دست می‌آورد و تا زمانی که اتک کند یا یک جادو استفاده کند، نامرئی باقی می ماند.
kez_ravens_veil
وجه ها (Facets)
هیچ داده ای وجود ندارد
Kez Facet_
Kez همیشه چند ترفند جالب در آستین دارد، اما در حال حاضر باید جنگی را برنده شود. این وجه فعلاً هیچ کاری انجام نمی‌دهد... هنوز.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Switch Discipline
او بر اساس سلاحی که مجهز کرده است، قابلیت‌ها و توانایی‌های اتک مختلفی به دست می‌آورد. این توانایی‌ها به‌صورت هم‌زمان ارتقا می‌یابند و وقتی یک توانایی استفاده می‌شود، توانایی جایگزین مرتبط نیز وارد دوره آماده سازی می‌شود. زمان آماده سازی تغییر مهارت (Switch Discipline) به ازای هر سطح قهرمان ۰.۲ ثانیه کاهش می‌یابد.
هیرو موافق
بزودی...
هیرو مخالف
بزودی...
استعدادها (Talents)
Critical Strike توسط Shodo Sai Mark به میزان 75+ % افزایش می یابد.

25

تعداد اتک های Echo Slash به میزان 1+ واحد افزایش می یابد.
دمیج Kazurai Katana در ثانیه به میزان 5+ درصد افزایش می یابد.

20

میزان خطا رفتن اتک های فیزیکی دشمن توسط Falcon Rush به میزان 50+ درصد افزایش می یابد.
مدت زمان ماندگاری Falcon Rush به میزان 2+ ثانیه افزایش می یابد.

15

شعاع Raptor Dance به میزان 50+ واحد افزایش می یابد.
مقاومت در مقابل جادو 12+ درصد افزایش می یابد.

10

بازسازی مانا 1.5+ واحد افزایش می یابد.
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
Core
شروع بازی
Iron Branch
Iron Branch
Tango
Slippers of Agility
Quelling Blade
اوایل بازی
Power Treads
Wraith Band
Magic Wand
Orchid Malevolence
Yasha
Battle Fury
وسط بازی
Black King Bar
Manta Style
آخر بازی
Aghanim's Scepter2
Bloodthorn
بسته به موقعیت بازی
Satanic
Eye of Skadi
Diffusal Blade
Mjollnir
Daedalus
Disperser
Desolator
Core
Butterfly
Bloodthorn
Manta Style
Aghanim's Scepter2
Black King Bar
اسکیل آپ (Skillup)
Core

دیدگاهتان را بنویسید

نظرتان را به اشتراک بگذارید
لوگو گیمرشو

درصورت هرگونه مشکل در بازی از طریق فرم زیر به ما اطلاع دهید تا در سریع ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنیم.