Templar Assassin

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

53-59

سرعت حرکت

310

آرمور

3.8

درجه سختی

complexity 34

  Where the Hidden Ones send me, I go without question. I do not even question why I question not


جایی که نامرئی ها مرا می فرستند، من بدون سوال می روم. حتی نمی‌پرسم چرا سوال نمی‌کنم.

لانایا ملقب به Templar Assassin خود را در برابر سوالات گوناگون یافت. (آموزش هیرو Templar Assassin) او که طبع و خوی علمی بالایی داشت سال های اولیه زندگی خود را صرف مطالعات دقیق درباره قوانین طبیعت همچنین کتاب های جادو و علم کیمیاگری، آزمایش های ساخت دوباره قطعات و غیره نمود.او که طبیعتی ساکت و سری داشت سختی بدست آوردن اهداف باعث بهبود توانایی اختفای خود شد.

اگر او دیرتر به فکر کناره گیری می افتاد ممکن بود به عنوان دانشمند دزد رسوا و بدنام گردد.اما تحقیقات او نتایح دیگری به ارمغان آورد.زمانی که او توانایی های خود را درخدمت قفل گشایی از اسرار جهان می کرد بجایش دروازه اسرار طبیعت خود را باز کرد و وارد معبد مخفی وجود خود شد.

دانایی که در فرای دروازه منتظر او بود خود را به او ثابت کرد و تمام اسراری که می بایست برای همه افشا می گشت در خدمت لانایا قرار گرفت. او قسم خورد که از این اسرار محافظت کند اما در خدمت به معبد پنهان درون او انگیزه بی پایان خود برای درک جهان را راضی نگه می دارد.هر زمان که او دشمنی را نابود می کند مقدار کمی از این اسرار نمایان می شود.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
REFRACTION
85

:مانای مصرفی

14

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

با استفاده از این توانایی Templar Assassin برای چندین اتک فیزیکی و جادویی که دمیج آنی وارد می کنند مقاومت از خودش نشان می دهد و دمیج دریافت نمی کند. این افکت تعداد محدودی از اتک ها را تحمل می کند (3/4/5/6 اتک) و بعد از دریافت چند اتک پشت سر هم از بین می رود. همچنین این افکت به Templar دمیج اضافی نیز اعطا می کند.
templar_assassin_refraction
MELD
35/40/45/50

:مانای مصرفی

11/9/7/5

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Templar Assassin خود را پنهان می کند و در حالی که ساکن می ماند نامرئی می شود. در اتک بعدی نیروی دشمن Lanaya آرمور خود را کاهش می دهد و به دشمن دمیج سنگینی وارد می کند.
templar_assassin_meld
PSI BLADES
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

Pure

: نوع دمیج

تیغه‌های Templar Assassin از طریق نیروی اتک داده شده شکسته می‌شوند و تقسیم می شوند و نیروهای دشمنی که پشت آن نیرو قرار دارند دمیج می خورند در حالی که به ازای هر نیروی دشمنی که مورد اتک Templar قرار می گیرد، برد اتک اضافی (Bonus Attack Range) دریافت می کند. دمیج اتک های تقسیم شده بر روی دشمنان پشتی میزانی کاهش می یابد.
templar_assassin_psi_blades
PSIONIC TRAP
15

:مانای مصرفی

11/8/5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Templar Assassin تله هایی را روی زمین کار می گذارد که به طور نامرئی حرکت دشمن را زیر نظر دارند. وقتی که تله ها را منهدم می کند نیروهای دشمنی که در نزدیکی آن قرار دارند تحت تاثیر انفجار تله ها قرار می گیرند و سرعت حرکتشان کاهش می یابد. در صورت شارژ کامل تله ها مقداری دمیج نیز به دشمن وارد می کنند.
templar_assassin_psionic_trap
PSIONIC TRAP
15

:مانای مصرفی

11/8/5

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : حداکثر تعداد و محدوده دید تله ها افزایش می یابد و زمانی که منفجر می شود دشمنان تحت تاثیر را Silence می کند
templar_assassin_psionic_trap
PSIONIC PROJECTION
50

:مانای مصرفی

10

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter این توانایی افزوده می شود : به Templar Assassin اجازه می‌دهد تا پس از لحظه ای Channel کردن، به هر تله Psionic تله‌پورت کند، به محض ورود، آن را منفجر کند، انگار که تله کاملاً شارژ شده است و فوراً دمیج اضافی وارد می‌کند. Channel کردن Psionic Projection توانایی Meld را لغو نمی کند. (Channeling : توانایی برای اعمال شدن نیاز به زمانی کوتاه دارد)
templar_assassin_trap_teleport
وجه ها (Facets)
Templar Assassin right facet_
Refraction هر بار که یک بار سپر (shield charge) مصرف شود، یک بار آسیب (damage charge) می‌گیرد.
templar_assassin_refraction
REFRACTION
هرگاه یک بار سپر (shield instance) مصرف شود، Templar Assassin یک بار آسیب (damage instance) دریافت می‌کند.
Templar Assassin left facet_
templar_assassin_psi_blades
PSI BLADES
حمله به هدف با Meld همچنین باعث اعمال آسیب اضافی و کاهش قدرت (debuff) به دشمنانی می‌شود که توسط اثر ریزش Psi Blades ضربه خورده‌اند.
Templar Assassin bottom facet 7.38_
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Third Eye
Templar Assassin و هم‌تیمی‌های او می‌توانند تایمر تجدید حیات Roshan را مشاهده کنند.
خوب با
lich
abaddon
visage
bloodseeker
spectre
clockwerk
oracle
axe
skeleton_king
shadow_shaman
بد در مقابل
abaddon
medusa
spectre
arc_warden
phoenix
silencer
troll_warlord
life_stealer
visage
ogre_magi
استعدادها (Talents)
1 واحد ثانیه Bash روی ضربه‌ی Meld

25

4+ واحد افزایش تعداد Refraction
Refraction دیباف‌ها را پاک می‌کند

20

40+ واحد آسیب Reflection
Refraction در حالت Disable قابل استفاده است

15

100+ واحد افزایش برد حمله و پخش شدن Psi Blades
2.5+ ثانیه مدت دیباف Meld

10

5+ درصد افزایش کاهش سرعت Psionic Trap
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Iron Branch
Iron Branch
Iron Branch
Observer Ward
Faerie Fires
Tango
اوایل بازی
Blight Stone
Magic wand
Bottle
Power Treads
وسط بازی
Blink Dagger
Black King Bar
Desolator
Dragon lance
آخر بازی
Aghanim's Shard
Hurricane Pike
Aghanim's Scepter
Satanic
Swift Blink
Daedalus
بسته به موقعیت بازی
Nullifier
Linken's Sphere
scythe of vyse
Silver Edge
Monkey King Bar
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Templar Carry - Midlane_
Midlane
Templar Carry - Midlane_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

7 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.