Shadow Shaman

Intelligence
hero_intelligence

نوع اتک

Range

اتک

65-72

سرعت حرکت

285

آرمور

5.7

درجه سختی

complexity 2(1)

  From my shadow guide, I bear a message of death for my enemies


من از راهنمای سایه خود حامل پیام مرگ بر دشمنانم هستم

او که در تپه های زخمی به دنیا آمد جوانی بود که توسط مسافران نگهداری می شد. (آموزش هیرو Shadow Shaman) برای دو سکه مسی او طالع شما را می گوید و برای سه سکه مسی او خوک شما را عقیم می کند و برای 5 سکه پسران شما را ختنه می کند.

برای یک شام عالی او ورد شمن را می هواند که از کتاب های باستانی فراگرفته است که نفرینی بر روی دشمنانتان قرار می دهد. همکار جوان او که نیمی ترول تپه ها و نیمی دیگر نامعلوم است به عنوان کمک به او خدمت می کند.

پس از مدتی او متوجه شد که خدمتکار او می تواند کارهایی که او فقط وانمود به انجام آنها می کند را کامل انجام دهد.مارهای او مانند نعمتی با ارزش بودند که برای مشتریان با ارزش بود. اما رهاستای جوان هنوز نسبت به جمعیت حساسیت داشت و نام تجاری Shadow Shaman اینگونه به وجود آمد.

این دو شهر به شهر رفتند و شهرت آنها بسیار زیاد شد. آنها توسط مشتریان قدیمی محاصره شدند و در این نزاع ارباب او کشته شد وبرای اولین بار رهاستا از قدرت خود در راه تاریکی و قتل و عام مهاجمین استفاده کرد. او ارباب مورد علاقه اش را خاک کرد و در حال حاضر از نیروهایش برای دفاع از خود و نابودی کسانی که قصد آزار او را دارند استفاده می کند.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
ETHER SHOCK
90/105/120/135

:مانای مصرفی

14/12/10/8

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

مخروطی از انرژی ایجاد می کند که به چندین نیروی دشمن دمیج وارد می کند.
shadow_shaman_ether_shock
HEX
130/150/170/190

:مانای مصرفی

24/20/16/12

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

نیروی دشمن را به موجودی بی آزار تبدیل می کند که اتک ها و توانایی های آن را غیرفعال می کند و دمیجی که دریافت می کند را تقویت می کند.
shadow_shaman_voodoo
SHACKLES
125/140/155/170

:مانای مصرفی

13/12/11/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

به طور جادویی یک نیروی دشمن را می گیرد تا نتواند حرکت کرده یا اتک بدهد و انرژی زندگی آن ها را در طول زمان جذب می کند.
shadow_shaman_shackles
SHACKLES
125/140/155/170

:مانای مصرفی

13/12/11/10

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : برد استفاده افزایش می‌یابد. هر 0.9 ثانیه، واحدهای شاکل شده یک Ether Shock شعاعی منتشر می‌کنند که به تمامی واحدهای دیگر در 600 واحد از هدف آسیب می‌زند به میزان 100% از آسیب معمولی Ether Shock. اکنون Shackles می‌تواند روی هم‌تیمی‌ها و Mass Serpent Wards که در فاصله 2000 واحد از Shadow Shaman باقی می‌مانند نیز cast شود. واحدهای هم‌تیمی توسط Shackle غیرفعال نمی‌شوند.
shadow_shaman_shackles
MASS SERPENT WARD
200/350/550

:مانای مصرفی

110

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

تعدادی مار را برای اتک به نیروها و سازه های دشمن احضار می کند. مارها از سحر و جادو مصون هستند و فقط دمیج فیزیکی دریافت می کنند.
shadow_shaman_mass_serpent_ward
وجه ها (Facets)
Shadow Shaman right facet_
shadow_shaman_mass_serpent_ward
MASS SERPENT WARD
یک Serpent Ward بزرگ احضار می‌کند که دارای 10 برابر آسیب، ارزش جایزه و 10 برابر سلامت است.
Shaman left facet 7.38_
حملات Shadow Shaman می‌توانند دشمنان را به مرغ تبدیل کنند.
استعدادهایی (Talents) که بر روی Hex تأثیر می‌گذارند، بر دشمنانی که توسط Chicken Fingers تبدیل شده‌اند نیز تأثیر می‌گذارند.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
shadow_shaman_fowl_play
Fowl Play
هنگامی که Shadow Shaman آسیب کشنده دریافت می‌کند، یک دیسپل قوی دریافت کرده و به عنوان یک مرغ با ۱ واحد سلامتی زنده می‌ماند. آسیب ورودی به صفر برای ۱ ثانیه کاهش می‌یابد. زمان بازیابی (Cooldown) پس از تجدید حیات تنظیم می‌شود. نوع دیسپل: دیسپل قوی (Strong Dispel). با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : مدت زمان کاهش آسیب ورودی به 0.5 ثانیه افزایش می‌یابد. زمانی که Fowl Play فعال می‌شود، Shadow Shaman به مدت 0.1 ثانیه غیرقابل آسیب می‌شود و 3 مرغ غیرقابل کنترل اضافی ایجاد می‌شود که به مدت 3 ثانیه باقی می‌مانند. در حالی که Shadow Shaman تبدیل شده است، او می‌تواند از آیتم‌ها استفاده کند.
خوب با
lich
abaddon
warlock
silencer
bloodseeker
skeleton_king
medusa
ursa
witch_doctor
dawnbreaker
بد در مقابل
windrunner
sven
mirana
Shadow_fiend
morphling
puck
abaddon
storm_spirit
kunkka
tiny
استعدادها (Talents)
250+ واحد آسیب Ether Shock

25

تعداد هدف‌های حمله Ward به میزان 1 افزایش می‌یابد.
1.5+ ثانیه مدت زمان ماندگاری Shackles

20

50+ درصد حداکثر سلامت Serpent Wards
160+ واحد برد حمله Serpent Wards

15

Hex قهرمان دشمن را Break می کند.
170+ واحد آسیب کل Shackles

10

1.75+ واحد بازیابی مانا
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
آیتمی قرار داده نشده است
اسکیل آپ (Skillup)

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

6 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.