Shadow Fiend

Agility
hero_agility

نوع اتک

Range

اتک

41-47

سرعت حرکت

305

آرمور

5.2

درجه سختی

complexity 34

  So, you’re curious where I come from? There’s one easy way to find out for yourself


پس، کنجکاوی که از کجا اومدم؟ یک راه آسان برای فهمیدنش داری.

اینطور گفته می شود که Shadow Fiend روح یک شاعر می باشد ولی حقیقت این است که او هزاران شاعر را (آموزش هیرو Shadow Fiend) در خود دارد. در طول سالیان دراز او روح شاعران، کشیشان ،امپراطوران،گدایان،بردگان، فیلسوفان، مجرمان و (به طور طبیعی) قهرمانان زیادی را تسخیر کرده است.

هیچ نوع روحی نمی تواند از چنگال او فرار کند.این که او با این ارواح چه می کند معلوم نیست.هیچ کس نتوانست وارد عمق نیستی بشود و از چنگال Shadow Fiend در امان باشد. آیا او ارواح را یکی پس از دیگری می بلعد؟

آیا او سوار بر ارواح بر روی معبد الدریتچ حرکت می مند و یا ارواح را برای آزمایش های نکرومنسری مورد استفاده قرار می دهد؟آیا او فقط یک عروسک است که برای مراسم مذهبی ارواح را تسخیر می کند؟

او رایحه ترس بسیار قوی دارد که هیچ کس قادر به مقاومت در برابر آن نیست.البته اگر واقعا می خواهید بدانید که این ارواح دزدیده شده چه بلایی سرشان می آید یک راه راحت برای فهمیدن آن وجود دارد.اینکه روح خود را به کلکسیون او اضافه کنید و یا اینکه منتظر او بمانید.

نقش ها(Roles)
Nuker
Support
Carry
Durable
Jungler
Disabler
Initiator
Pusher
Escape
توانایی ها (Abilities)
SHADOWRAZE
80

:مانای مصرفی

9

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

Shadow Fiend زمین را مستقیماً جلوی خود تخریب می‌کند و به واحدهای دشمن در آن ناحیه آسیب می‌زند. این توانایی یک تقویت‌کننده آسیب (Damage Amplifier) انباشتی روی هدف اضافه می‌کند که باعث می‌شود دشمنان برای هر پشته، آسیب بیشتری از Shadowraze دریافت کنند. با خریدن آیتم Aghanim's Shard آپگرید می شود : زمان آماده‌سازی (Cooldown) به ازای هر هیروی دشمن 2 ثانیه کاهش می‌یابد.
nevermore_shadowraze1
FEAST OF SOULS
60

:مانای مصرفی

16

:زمان آماده سازی

Physical

: نوع دمیج

Shadow Fiend برای مدت 7.5/8/8.5/9 ثانیه سرعت حمله اضافی (Bonus Attack Speed) به دست می‌آورد. در طول این مدت، حداکثر تعداد ارواح او 5 واحد افزایش می‌یابد، اما پس از پایان این اثر، به همان میزان از تعداد ارواحش کم می‌شود.
nevermore_frenzy
PRESENCE OF THE DARK LORD
....

:مانای مصرفی

Passive

:زمان آماده سازی

....

: نوع دمیج

حضور Shadow Fiend آرمور دشمنان نزدیک را کاهش می دهد. هر هیروی دشمن که در نزدیکی کشته می شود، میزان کاهش آرمور را برای چند ثانیه افزایش می دهد.
nevermore_dark_lord
REQUIEM OF SOULS
150/175/200

:مانای مصرفی

120/110/100

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

واحدهایی که نزدیک او هستند ممکن است توسط چندین خط انرژی آسیب ببینند. هر واحدی که توسط Requiem of Souls آسیب ببیند، وحشت‌زده (Feared) می‌شود و سرعت حرکت (Movement Speed) و مقاومت جادویی (Magic Resistance) آن‌ها برای 0.6 ثانیه به ازای هر خط انرژی کاهش می‌یابد (حداکثر تا 2.15 ثانیه). تعداد خطوط انرژی بر اساس تعداد ارواح جمع‌آوری‌شده توسط توانایی Necromastery تعیین می‌شود.
nevermore_requiem
REQUIEM OF SOULS
150/175/200

:مانای مصرفی

120/110/100

:زمان آماده سازی

Magical

: نوع دمیج

با خریدن آیتم Aghanim's Scepter آپگرید می شود : زمان آماده‌سازی را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که Requiem of Souls پس از استفاده به سمت Shadow Fiend بازگردد. موج بازگشتی آسیب کمتری وارد می‌کند، اما تمام مقدار آسیبی که وارد کرده را به Shadow Fiend شفا می‌دهد (Heal).
nevermore_requiem
وجه ها (Facets)
Shadow fiend right facet_
Shadowraze دشمنان را کند می‌کند.
nevermore_shadowraze1
SHADOWRAZE
باعث اعمال یک دیباف تداخلی 3/6/9/12 درصد در سرعت حرکت بر روی دشمنانی که ضربه خورده‌اند می‌شود.
Shadow fiend left facet_
Presence of the Dark Lord پس از کشتن قهرمانان دشمن در نزدیکی، زره بیشتری را به طور موقت کاهش می‌دهد. هر کشتن قهرمان تا زمانی که Shadow Fiend بمیرد، حداکثر ارواح Necromastery را به میزان 1 افزایش می‌دهد.
nevermore_dark_lord
PRESENCE OF THE DARK LORD
Presence of the Dark Lord پس از کشتن قهرمانان دشمن در نزدیکی، زره بیشتری را به طور موقت کاهش می‌دهد.
fac
NECROMASTERY
هر کشتن قهرمان، حداکثر ارواح را تا زمانی که Shadow Fiend بمیرد به میزان 1 افزایش می‌دهد.
توانایی ذاتی (Innate Ability)
fac
Necromastery
Shadow Fiend از واحدهایی که می‌کشد، روح می‌دزدد و آسیب اضافی دریافت می‌کند. در هنگام مرگ، ۳۰٪ از روح‌های جمع‌آوری شده را آزاد می‌کند.
خوب با
abaddon
lich
marci
skeleton_king
shadow_shaman
clockwerk
lone_druid
legion_commander
oracle
night_stalker
بد در مقابل
lich
skeleton_king
abaddon
medusa
life_stealer
clockwerk
zuus
shadow_shaman
visage
ancient_apparition
استعدادها (Talents)
Feast of Souls سرعت استفاده از توانایی ها را 30+ درصد افزایش می‌دهد

25

Shadowraze آسیب حمله اعمال می‌کند
3+ واحد آسیب برای هر Soul

20

0.25+ ثانیه ترس Requiem برای هر خط (دشمن را Fear می کند و به جهت مخالف او ناخودآگاه حرکت می کنند)
Aura Presence بر ساختمان‌ها تأثیر می‌گذارد

15

120+ واحد آسیب Shadowraze
30+ واحد آسیب استک شدن Shadowraze

10

30+ واحد سرعت حمله Feast of Souls
آیتم های پیشنهادی (Recommended Items)
شروع بازی
Magic Stick
Circlet of Nobility
Tango
Iron Branch
Iron Branch
Iron Branch
اوایل بازی
Magic wand
Power Treads
Null Talisman
Mask of Madness
Wind Lace
وسط بازی
Black King Bar
Manta Style
Dragon Lance
Butterfly
Hurricane Pike
آخر بازی
Aghanim's Shard
Daedalus
Satanic
Swift Blink
بسته به موقعیت بازی
Blink Dagger
Sange and Yasha
Falcon Blade
Monkey King Bar
Linken's Sphere
Silver Edge
Boots of Travel
Refresher Orb
Aghanim's Scepter
اسکیل آپ (Skillup)
Carry
Shadow Fiend Midlane - Carry_
Midlane
Shadow Fiend Midlane - Carry_

جهت بهبود محتوای آکادمی لطفا نظر , انتقاد و پیشنهاد خود را کامنت کنید

0 -

10 +

دیدگاهتان را بنویسید

مجتبی احمدی فرد

نویسنده بخش های مربوط به بازی دوتا 2 وب سایت گیمرشو هستم سال ها در زمینه بازی دوتا 1 و دوتا 2 فعالیت داشتم و الان هم تصمیم گرفتم تجربیاتم رو با دوستان تازه کار و حرفه ای خودم به اشتراک بزارم

هر Role در بازی نقش مهمی در استراتژی کلی دارد و هماهنگی بین آن‌ها برای پیروزی ضروری است .
نقش های اصلی:

Carry (Position 1): هیرویی که در اوایل بازی به فارم یا اتک آخر کردن کریپ ها  (Farming) نیاز دارد تا بتواند سریع تر آیتم های مورد نیازش را بخرد و در اواخر بازی (Late Game) بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کند.

Mid (Position 2): هیرویی که در خط میانی (Midlane) بازی می‌کند، سریع به آیتم‌ها و سطح بالا می‌رسد و مسئولیت گنک کردن (Gank) و تأثیرگذاری در سراسر نقشه را دارد.

Offlane (Position 3): هیرویی مقاوم و معمولاً تانک که در خط سخت (Offlane) بازی کرده و فشار بر تیم حریف وارد می‌کند و در درگیری‌های تیمی نقش محوری دارد.

Soft Support (Position 4): هیرویی نیمه‌حمایت که به گنک کردن، کنترل نقشه، ایجاد فضای امن برای تیم و تأمین ابزارهای کمکی مثل Wards کمک می‌کند.

Hard Support (Position 5): هیرویی کاملاً حمایتی که از Carry محافظت کرده، Wards می‌گذارد، روی خط‌ها تمرکز دارد و منابعش را برای کمک به تیم فدا می‌کند.

نقش های جزئی و تخصصی:

Roamer: هیرویی که به خطوط مختلف حرکت کرده و دشمنان را تحت فشار قرار می‌دهد و در گنک‌ها تخصص دارد.

Ganker: هیرویی که تمرکز اصلی‌اش شکار کردن هیروهای دشمن و مختل کردن جریان بازی برای آن‌هاست.

Initiator: هیرویی که درگیری‌های تیمی (Team Fight) را با توانایی‌های کنترلی (مثل Stun یا Silence) آغاز می‌کند.

 

Disabler: هیرویی که توانایی‌هایی برای متوقف کردن یا محدود کردن حرکت و اعمال دشمنان دارد.

Nuker: هیرویی که با توانایی‌های پرقدرت و آنی (Burst Damage) می‌تواند در زمان کوتاه به دشمن آسیب زیادی وارد کند.

Pusher: هیرویی که در تخریب برج‌ها و ساختمان‌های دشمن مهارت دارد.

Jungler: هیرویی که می‌تواند در جنگل (Neutral Creeps) به مزرعه کردن بپردازد و منابع اضافی برای تیم فراهم کند.

Durable: هیرویی که به دلیل داشتن سلامت بالا، آرمور زیاد و توانایی‌های بازسازی یا محافظت، توانایی تحمل آسیب‌های زیاد و باقی ماندن در جنگ‌ها را دارد.

Escape: هیرویی که توانایی فرار سریع از درگیری‌ها یا تعقیب‌ها را دارد.